Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBase coke + wiet + benzo + oxycodon

Base coke + wiet + benzo + oxycodon

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DesignerdroggasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een lange tijd verslaafd geweest aan Clonazepam en oxycodon maar nu ben ik afgekickt en kan ik mezelf in de hand houden door het maar af en toe t gebruiken zodat ik niet afhankelijk er van word. De meeste zullen nu denken dat ik gek ben als ik verslavingsgevoelig ben en dan zo een combinatie gebruik. Maar ik kan mezelf nu bedwingen en doe het al bijna en jaar nog maar heel af en toe. Denk dat dit in totaal de 10e keer is sinds een jaar dat ik ben afgekickt. Maar deze combinatie vind ik zo heftig op een positieve manier. Ik heb zelf nog steeds enorme benzo en opiaten tolerantie en voor wiet ook wel enigszins. Maar dan een paar pijpjes base er bij is echt zalig. Ik vroeg me af wat de beste combinatie is wat jullie ooit in jullie leven hebben geprobeerd.
Ps. Wat ik combineert is gevaarlijk heb je geen tolerantie raad ik dit niet aan. (Ik raad sowieso geen drugs aan)

- DD
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet je ik ken echt veel mensen die coke roken geen 1 heeft dit in de hand . Er zijn wel enkele die zo veel moeite doen om het een week vol te houden .
Zonder coke te roken .
Maar de tijd dat ze niet roken , drinken ze veel en blowen erbij .
De rest heeft een kut leven alles draait om die bolletjes .
Voor een pof doen sommige alles .
D
DesignerdroggasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sabotage zei:
Weet je ik ken echt veel mensen die coke roken geen 1 heeft dit in de hand . Er zijn wel enkele die zo veel moeite doen om het een week vol te houden .
Zonder coke te roken .
Maar de tijd dat ze niet roken , drinken ze veel en blowen erbij .
De rest heeft een kut leven alles draait om die bolletjes .
Voor een pof doen sommige alles .
Klik om te vergroten...
Ik ben aan Clonazepam en Oxycodone 3 jaar verslaafd geweest ik nam gemiddeld 8mg Clonazepam en 100mg oxycodon per dag. Nu ben ik een jaar clean en sinds dien is dit denk ik mijn 9 of 10e keer dat ik gebruik. Behalve wiet, ik blow wel regelmatig. Maar ik kan het dus naar mijn idee redelijk in de hand houden nu.
D
DesignerdroggasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sabotage zei:
Weet je ik ken echt veel mensen die coke roken geen 1 heeft dit in de hand . Er zijn wel enkele die zo veel moeite doen om het een week vol te houden .
Zonder coke te roken .
Maar de tijd dat ze niet roken , drinken ze veel en blowen erbij .
De rest heeft een kut leven alles draait om die bolletjes .
Voor een pof doen sommige alles .
Klik om te vergroten...
Maar je hebt wel gelijk ik ken ook niemand die hier normaal mee om kan gaan wel Mensen die hun kont verkopen of dakloos worden door die zooi
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Designerdroggas zei:
Maar je hebt wel gelijk ik ken ook niemand die hier normaal mee om kan gaan wel Mensen die hun kont verkopen of dakloos worden door die zooi
Klik om te vergroten...
Klopt 100% ik vind het echt de hel dat leven .
Je wint het gewoon niet van die shit .
De kans dat als je verslaafd bent en af wil kicken is nihil .
De meeste gaan na opname meteen weer roken . Echt man bang word je er van als je ziet wat het met mensen doet . Ik heb sterke kerels , met eigen onderneming .
.
lZien veranderen in een hoopje ellende
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welke heb je?
Die van Fresubin is echt goed!
Vooral de smaken caramel en vanille zijn zowaar nog lekker, ook...
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klopt Fresubin db drink
D
DesignerdroggasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sabotage zei:
Klopt 100% ik vind het echt de hel dat leven .
Je wint het gewoon niet van die shit .
De kans dat als je verslaafd bent en af wil kicken is nihil .
De meeste gaan na opname meteen weer roken . Echt man bang word je er van als je ziet wat het met mensen doet . Ik heb sterke kerels , met eigen onderneming .
.
lZien veranderen in een hoopje ellende
Klik om te vergroten...
Ja ik geloof je maar ik weet van mezelf dat ik het niet zo ver laat komen ik heb al een maand niks gebruikt en na vanavond weer paar weken niet.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#9
Designerdroggas zei:
Ja ik geloof je maar ik weet van mezelf dat ik het niet zo ver laat komen ik heb al een maand niks gebruikt en na vanavond weer paar weken niet.
Klik om te vergroten...
Sorry ik ben met een broer op gegroeid die rookte . Hij is uiteindelijk ziek geworden anders had hij er nog aan gezeten . Ik heb te veel gezien . Zo veel vrienden die ik nog zie die roken . Dat ik echt niet kan geloven dat je het in de hand gaat kunnen houden . Ik wil niet lullig doen . Het is een kwestie van tijd en het word een dagelijks iets
D
DesignerdroggasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sabotage zei:
Sorry ik ben met een broer op gegroeid die rookte . Hij is uiteindelijk ziek geworden anders had hij er nog aan gezeten . Ik heb te veel gezien . Zo veel vrienden die ik nog zie die roken . Dat ik echt niet kan geloven dat je het in de hand gaat kunnen houden . Ik wil niet lullig doen . Het is een kwestie van tijd en het word een dagelijks iets
Klik om te vergroten...
Misschien heb je ook wel gelijk en moet ik er nu afstand van nemen nu het nog kan. Zo veel betekend het nou ook niet voor me
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Designerdroggas zei:
Misschien heb je ook wel gelijk en moet ik er nu afstand van nemen nu het nog kan. Zo veel betekend het nou ook niet voor me
Klik om te vergroten...
Precies man . Het is lekker . En misschien nu het nog niet goed in je brein is ingenesteld .
Kan je het opbrengen om te laten .
En bij trek kan je beter hasj roken .
D
DesignerdroggasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sabotage zei:
Precies man . Het is lekker . En misschien nu het nog niet goed in je brein is ingenesteld .
Kan je het opbrengen om te laten .
En bij trek kan je beter hasj roken .
Klik om te vergroten...
Ik rook geen hasj houd ik niet van. Wiet uit de tuin van me vader haha, niet al te sterk maar is prima te doen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Afkorting en cryptische omschrijving in een soort Sudocu:

MB R J D

Deze letters staan voor de navolgende zin:
Met Basecoke Raak Je Dakloos
En ik heb enkelen volkomen naar de verdommenis zien gaan door deze teringzooi.
Uiteindelijk win je het niet van deze witte sloper, en neemt het je leven totaal over.
Net zoals methamfetamine.
Crack.
Alles over hebben voor die hijs aan dat glazen pijpje.
Dan heb je het " goed" voor elkaar!
( dus niet)
Met zoiets moet je echt niet beginnen, in 2 a 3 jaar is er niets meer van je over.
Tanden weggerot, ingevallen gezicht, " drugs oogjes",
Dat moet je toch eigenlijk niet willen!
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Designerdroggas zei:
Ik ben een lange tijd verslaafd geweest aan Clonazepam en oxycodon maar nu ben ik afgekickt en kan ik mezelf in de hand houden door het maar af en toe t gebruiken zodat ik niet afhankelijk er van word. De meeste zullen nu denken dat ik gek ben als ik verslavingsgevoelig ben en dan zo een combinatie gebruik. Maar ik kan mezelf nu bedwingen en doe het al bijna en jaar nog maar heel af en toe. Denk dat dit in totaal de 10e keer is sinds een jaar dat ik ben afgekickt. Maar deze combinatie vind ik zo heftig op een positieve manier. Ik heb zelf nog steeds enorme benzo en opiaten tolerantie en voor wiet ook wel enigszins. Maar dan een paar pijpjes base er bij is echt zalig. Ik vroeg me af wat de beste combinatie is wat jullie ooit in jullie leven hebben geprobeerd.
Ps. Wat ik combineert is gevaarlijk heb je geen tolerantie raad ik dit niet aan. (Ik raad sowieso geen drugs aan)

- DD
Klik om te vergroten...
10 x in een jaar vind je af en toe das bijna 1x permaand noem ik wel regelmatig
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik verwijs ( weer) even naar een topic van Tijdloos.
Hoe een heroineverslaving ontstaat heet het.
Vul voor het woord heroïne maar basecoke methamfetamine of crack in.
En de rest?
Verloopt precies hetzelfde.
Een paar keer, wordt vanzelf iedere dag.
De hoeveelheid wordt vanzelf steeds meer.
Van basecoke afkicken, ik heb nog nooit gezien, dat dit iemand blijvend gelukt is, omdat het "veel te lekker is".
Ik zeg: kap ermee! Voordat je eraan zit en het niet meer lukt.
Neem er afstand en afscheid van!
Zoals ik jouw verhaal nu lees, is die afhankelijkheid er al....10 x per jaar is veel te veel...en ja, als addict praat je erg gemakkelijk je gebruik goed, of bagatelliseer je het...kappen dus!
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#16
Designerdroggas zei:
Ik ben aan Clonazepam en Oxycodone 3 jaar verslaafd geweest ik nam gemiddeld 8mg Clonazepam en 100mg oxycodon per dag. Nu ben ik een jaar clean en sinds dien is dit denk ik mijn 9 of 10e keer dat ik gebruik. Behalve wiet, ik blow wel regelmatig. Maar ik kan het dus naar mijn idee redelijk in de hand houden nu.
Klik om te vergroten...
Mag ik vragen hoe de afbouw van oxycodon ging. Ik gebruik tussen 140 en 160 mg per dag. Ik heb om begeleiding gevraagd bij het afbouwen/stoppen. Heb je nog tips ?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als deze vraag aan mij gesteld is, elders hier op dit forum ga ik als ex verslaafde er dieper op in.
Maar de ontwenning is geen kleinigheidje te noemen. Helaas niet.
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Als deze vraag aan mij gesteld is, elders hier op dit forum ga ik als ex verslaafde er dieper op in.
Maar de ontwenning is geen kleinigheidje te noemen. Helaas niet.
Klik om te vergroten...
Waar kan ik dat vinden ? Ik ben nieuw op t forum en weet nog lang niet alles te vinden
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Te vinden in zowat alle topics die het over oxcycodon hebben...
Maar, je bent nieuw, en dus zal ik er wat van zeggen.
Allereerst: dit is een pittige zaak.10 x per jaar is stevig te noemen.
Waar haal je deze oxcy vandaan? Op doktersvoorschrift?
Iig is begeleiding noodzakelijk.
Diegene die het voorschrijft, kan je helpen om het goed aan te pakken.
Langzaam minderen is de boodschap.
5 mg per week, de laatste 20 mg zullen de zwaarste ontwenning gaan geven, dus dan neem je 2,5 mg per week of die keer per maand minder.
L
LunaRaviLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb het op voorschrift vd huisarts ik gebruik dagelijks 140 tot 160 mg. In tabletten van 10mg.
Op het moment vier maal vier tabletten per dag. Omdat ik steeds meer moest gebruiken ben ik terug gegaan naar de huisarts voor een verwijzing naar het Kentron. Een vd aankomende weken zal ik opgenomen worden. Ik hoop hier wat tips te vinden. Ik werk zelf in de gezondheidszorg dus weet best het een en ander. Maar zelf ervaren is altijd anders. Ik ben 47 jaar en heb verder nooit iets gebruikt of zelfs maar gerookt. Nu sinds twee jaar hevige pijn en toch door willen werken. Dus middelen gebruik. Totdat doorwerken echt niet meer ging.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."