Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heu! Een vriendin van me heeft wat speed gehad gisteravond (ongeveer 300mg), maar merkte er geen fluit van. Ze had het gewoon geslikt, en die kerels bij haar zeiden dat ze het moest gaan snuiven maar dat wilde ze niet doen (gaat 'r een beetje te ver), terwijl ze had gelezen en gehoord dat je het ook gewoon kon gaan slikken. Nu heeft ze er dus geen ene bal van gemerkt, nu mijn vraag dus.. Was dit gewoon slechte speed, of moet je het écht snuiven voor fatsoenlijk effect, of moet je gewoon een grote lading extra nemen? BVD!"
"Hahahaha nee, absoluut niet!"
"Damn, geweldig report. Elke keer dat ik met een groepje truffels doe sluit ik me van de groep af, ik wil altijd m'n eigen ding doen. Je hebt me aangespoord om binnenkort hetzelfde te doen, maar eventueel met wat MDMA erbij! Thanks!"
"Mulholland, hartelijk bedankt dat je me hier ook nog op gewezen hebt! Wederom een geweldig report.. Heerlijk om te lezen! Je zal best schrijver kunnen worden denk ik . Dat gevoel dat je te hard gaat.. Stiekem is dat toch wel een lekker gevoel vind ik, vooral als je in een omgeving bent waar je eigenlijk niets kan overkomen. Met 250mg kom je niet in een levensbedreigende situatie lijkt me, dus als je in een veilige buurt bent en even gaat liggen.. Ogen dicht.. Heeeeeerlijk spacen! En na 5 minuten het gevoel hebben dat je al uren ligt, en weer verder gaat natuurlijk . Nog een week of twee, en het is mijn beurt weer om te gaan op MDMA ."
"Ik probeer het gevoel te omschrijven, maar dat kan niet echt. Het zijn gevoelens, zoals zoet, zuur, zout en bitter smaken zijn. Onbeschrijfbare gevoelens, maar je kan het daarmee vergelijken."
"Trippers! Ik heb net m'n 20 gram psilocybe atlantis verorberd met wat melk en chocola, viel wel te doen. Ik ben benieuwd wat deze nacht mij gaat brengen . Ik ben een man van 20 jaren jong, 1.82 groot, en ik weeg ongeveer 72kg. Ik ben ben lekker tot woensdag alleen thuis en heb besloten hier van te gaan genieten. Ja, ik ben alleen!"
"Tripreport komt er vást ook wel van, alleen leek het me leuk om hier de boel een beetje neer te kalken alvast . M'n moeder belde me net, net op het moment dat het een béétje in begon te kicken, ben blij dat ze niet lang gebeld heeft."
"Hij begint nu dus een beetje in te werken, MDMA achtige euforie zelfs! Had ik niet verwacht, maar dit beloofd veel goeds!"
"Zo grappig dit, ik probeer overal een verklaring voor te vinden en een oplossing, maar er is niet eens een probleem."
"Re: [Methoxetamine]Robowalken door een nieuwe dimensie. Wow! Erg mooi report! Komt heel interessant over zo, dit spoort mij zeker aan om dit een keertje te proberen! Ik heb zelf hier nog nooit van gehoord, maar het lijkt me na eventjes te zoeken wel erg aan de dure kant. Weet niet of ik dat er wel voor overheb . Ik zie dat het zo'n €25,- voor één trip is? Of heb ik dat verkeerd begrepen."