Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet en XTC

Wiet en XTC

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SyntwojnikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiemorgen mede-drugsgebruikers,

Mijn eerste vraag gaat over wiet, want ik heb een aantal jaar echt heel veel geblowed, was vaker stoned dan niet stoned en kon er (naar mijn idee) dan ook heel goed tegen. Echter lijkt het alsof bij mij ineens de knop is omgegaan en de laatste tijd als ik een blow rook praat ik (bijna) niet en ben ik meer bezig met 'rotzooi in mijn hersens' dit terwijl ik eigenlijk best goed in mijn vel zit. Het lijkt alsof ik in een andere vorm van mijn bewustzijn kom, maar niet echt een leuke. Zo kwam er laatst iemand langs met een zak wiet die we oprookten, hierna gingen we xboxen. In mijn hoofd was ik heel druk bezig met, dingen in mijn hoofd (kan het niet uitleggen sorry :mrgreen: ) en ondanks dat ik me totaal niet focusste op het Xboxen won ik wel telkens. Wat dan opvalt is dat ik niet dik win, maar in de laatste minuten van het spelletje iemand inmaak omdat dat vele malen frustrerender is. Als dit één keer zou gebeuren zou je kunnen spreken van toeval, maar alle vijf de potjes won ik net kantje boord zonder me ervoor in te zetten en in mijn hoofd bezig te zijn met totaal andere dingen.
Mijn theorie is dus dat ik een beetje contact met de wereld kwijtraak en de normale ik op een laag pitje nog enigzins mijn lichaam bestuurd. Maar mijn geest is ondertussen met totaal andere dingen bezig dan de realiteit, ik vind het nogal verontrustend want er komt soms echt rare dingen in mij op. Zoals er is een maat van mij overleden jaartje terug en laatst was ik met twee maten en twee meisjes (waaronder de ex van de overleden vriend). Plots schiet mij er te binnen dat je in het bos makkelijk mensen zou vermoorden en leek even te genieten van 'een tragedie'. Dat word dat onmiddelijk opgevolgd met een 'wat de fack' waarom denk ik hier aan? Ben echt ziek in mijn hoofd ofzo. Maar toen zei ik de hele avond ook vrij weinig en had ik ook best wel veel geblowed.

Dan mijn tweede vraag, ongeveer twee maanden terug heb ik met een maatje XTC ingenomen. Het was mijn derde keer dus opzich niet heel veel nieuws. Behalve dat deze pil een bruine boom was en ongeveer 250mg aan MDMA bevatte. De pil werkt dan ook in vier porties, telkens wanneer je denkt dat hij voorbij is laat je een paar boertjes en trip je hem weer ***** hard. Maar nu heb ik iets anders, sinds dat ik die pil heb genomen heb ik oppeens de behoefte om met iedereen te zoenen. Mannen, vrouwen, opa's, oma's. Best grappig, maar zeker omdat het nu al twee maanden duurt en ik hiervoor bijna een homofoob was begin het me te verontrusten. Want ik vind mannen niet aantrekkelijk, weet 100% zeker dat ik geen homo ben, maar voel toch de drang om met ze te zoenen.
Gelukkig is dit alles nog niet op een punt dat ik het niet meer onder controle heb, want ik ben er zoals jullie zien van bewust. Het vreemde is dat ik me juist de afgelopen tijd beter voel (woon weer tijdelijk thuis bij mijn ouders, ben 19, werk in de buitenlucht, heb 'bijna' een relatie) en dat het toch door blijft gaan.
Mijn vraag is nu, heeft iemand hier ervaringen mee? Zou het kunnen dat ik gewoon totaal ben doorgedraait op dit moment, want ik heb best wel een zwaar jaar gehad?

P.S. In het verleden heb ik veel geblowed, de afgelopen tijd niet meer regelmatig, maar wel dezelfde hoeveelheden als vroeger en drie keer xtc gebruikt. Verder niets.
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk na het lezen van jou bericht toch echt dat jij eens aan een bezoek aan je huisarts mag gaan denken. Misschien is even stoppen met blowen helemaal niet zo'n slecht idee. Je weet dat blowen psychische klachten kan veroorzaken bij mensen die daar aanleg voor hebben? Misschien ben jij wel iemand die daar aanleg voor heeft, en doet dit je niet echt best. Dat stuk over het zoenen.. :tearsofjoy: Ik heb er nooit van gehoord, maar nogmaals: Get your self checked dude! :wave:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik heb geblowd ben ik ook heel stil, komt geen woord uit en word erg onrustig in mn hoofd.
Wat MDMC zegt klopt , als je al last hebt van psychische klachten is het echt beter om te stoppen.
Af en toe wil ik nog wel eens een joint roken maar daar heb ik dan eigenlijk weer spijt van.
Zit nu echt een stuk beter in mn vel sinds dat ik gestopt ben :) .
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMC zei:
Ik denk na het lezen van jou bericht toch echt dat jij eens aan een bezoek aan je huisarts mag gaan denken. Misschien is even stoppen met blowen helemaal niet zo'n slecht idee. Je weet dat blowen psychische klachten kan veroorzaken bij mensen die daar aanleg voor hebben? Misschien ben jij wel iemand die daar aanleg voor heeft, en doet dit je niet echt best. Dat stuk over het zoenen.. :tearsofjoy: Ik heb er nooit van gehoord, maar nogmaals: Get your self checked dude! :wave:
Klik om te vergroten...

+1
s
stanthemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien word het eens tijd om iets anders te gaan roken
ik rook sinds een tijdje alleen nog maar spice
het is een kruidenmengsel zonder slechte ingredienten en ik krijg me daar
toch een super waas van.
kijk hier maar eens naar http://www.buyspicegold.webs.com/

het is geen drugs dus ik mag de site volgens mij vermelden.

veel succes ermee
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij is dat niet echt een goed advies. Lijkt mij eerder bijna reclame.
D
DerrrpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm, het kan in mijn ogen ook ermee te maken hebben dat je bijna een relatie hebt...
Elke keer als ik die kant op ga dan krijg ik de neiging om elke vrouw er voor te pakken die ik tegen kom, maar gelukkig kan ik mezelf dan nog wel inhouden.. Ja, ik ben een rare jongen.
Dacht dat ik de enige was die hier last van had, haha.
s
stanthemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou nee reclame wat heb ik daar aan

ik vertel alleen mijn ervaring
ik ben overal mee gestop heb echt van alles gerookt ,geslikt en gesnoven maar ben er nooit beter van geworden
Nu ik dit gebruik doe ik de rest niet meer en voel me er super bij
het product is ook nog eens helemaal legaal
er zitten geen verboden stoffen in en is gezonder dan wiet roken.

maar nogmaals ieder moet zelf weten wat hij rookt of doet ik deel alleen maar mijn ervaring

groetjes
stan the spice man
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#10

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."