Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ik zuip ook extreem veel ( moet toch wat he, als je serotonineloos bent ) en inderdaad de dag erna heb ik ook gewoon weke shit. maar dat komt omdat ook alcohol vocht aan je lichaam onttrekt en bloeddeeltjes laat afsterven. je darmvlokken pakken het niet op door de dode bloedcellen in je poep en daarom krijg je diarrhea."
"mja me hersenen na een dikke zaterdag doe niet zo A, jeweet wat ik bedoel"
"ja sorry hoor ik wist niet dat er hier van die pisflikkers zaten die alles zo letterlijk nemen... echt van die gasten die zeggen: legaliseer drugs! en dan toch stemmen op bakellende."
"jongens! melk is bijna het slechtste wat je kunt drinken NA een avondje zuipen, ervoor geeft het je een goede basis en helpt het je met kotsen, ( patat shoarma ook ) maar er na geeft schade aan je lichaam! ook al helpt het tegen de kater!!!! ik drink als ik zo verrotte lam thuis kom en nog niet gepuked heb gewoon 2 of meer liter water, wat ook helpt is gewoon 2 cola tussen al dat bier door opzuipen en dan krijg je lang niet zon dikke kater. ohja en geen grolsch drinken. of je jaagt gewoon een lijn coke door je neus en je bent ook nuchter"
"danku ben"
"ja inderdaad, je lichaam en met name je hart krijgt echt wel een tik van zon lading, ik heb het zelf ook altijd hoor na een flinke avond. zo'n benauwd gevoel alsof je maar 1 long gebruikt."
"weet je wat het is? het verlangen om door te gaan. echt waar."
"dit weekend ja ik heb dit weekend ook een gram opgesnoven en zie vanochtend dat mijn linker hand ook abnormaal begint te vervellen, heb ook een halve blauwe mitsu genomen erbij. dit is echt niet normaal help plz!"
"mja het is nu al weg, en inderdaad ik was wel vies droog, had helemaal geen spuug meer enz lol"
"mr wel mooie troep"