Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"FredKroket zei: Jij glibbert de hele week al in mijn DM's bro Klik om te vergroten... @FredKroket jou naam zie ik ook vaak voorbij komen bij vunzigheid ik sluit me eigen ook niet uit als beroepsviezerik zolang we de wereld niet schaden en alles blijft safe , ik kwam hier op forum met een hele hal vol met trauma’s dankzij posten hier en lezen hier i rnjoy my life more en hedonisme is ook niet verkeerd…"
"dat heb ik ook wel eens beleefd dat is dat binch roken, heb meer dan 20 jaar die crack regelmatig gerookt.....ben blij dat ik er nu eindelijk grote afstand van heb genomen, maar die flash van die eerste die je rookt is godverdomde lekker.....crackroken was een hele dure niet altijd even leuke leerschool...gewwoon ff dat binchroken stoppen en in andere omgeving gaan waar je minder cravings krijgt....dat spul tast je goede wil aan om beter te worden want het is te lekker"
"romy7 zei: Maar heb ik dan een overdosis gedaan of niet?ik blijf met de vraag zitten wat is er juist gebeurd ik voelde me als in de film the exorcist alsof de duivel in me zat en ik ademde heel luid en snel ik klonk ook zo zei men.ik praatte heel hard en ik herinner me dat ik vechte tegen iets (voelde als de duivel)en dacht van wakker blijven of dit haal je niet en na de klik te maken om rustig in en uit te ademen begon het na een minuut te verminderen de druk en het gevoel van in stijgende lijn meer en harder een base voelen aankomen.ik schopte alles weg.en deed echt mijn best hierin tegen te gaan....maar het was verdomd moeilijk echt.ik wil gewoon weten wat er gebeurd is een OD,paniekaanval want daar heb ik soms last van,infarct v hart of hersenen op wat lijkt dit?vind niks op internet of beelden terug om te vergelijken....ook ben ik eens Knock out gegaan.gwn trekken van de fles neerzetten en wakker worden in zware discussie me niet wetende wat er gebeurd was.men zei dat ik met mijn ogen open lag en mond wijd op de bank.ik herinner mij hier niks van alleen dat men ineens stond te roepen dat ik gek was en wist niet eens wrm .tot men het uitlegde.het is allemaal zeer erg dat weet ik en heb mijn les wel geleerd nu maar van wat ik op dat moment gerookt heb kan ik niet geloven dat ik een bijna OD heb gedaan.ik heb veel zwaardere op de fles gelegd en zoiets niet meegemaakt....gr Klik om te vergroten... beste romy ik weet niet in welke omstandigheden jij met die freebase bezig bent geweest en hoe jij op dat moment van gebruiken in het leven stond..allemaal kleine bijkomstigheden die van invloed kunnen zijn op jou beleven van de flash op dat moment en met wat voor mensen ben je om je heen.....ik ga jou geen raad geven op dit gebied ik denk dat jij voor je eigen die ervaringen zal moeten ondervinden"
"rook maar eens een blakka jonko die ruikt duivels ik rookte die dingen in suriname als een gek en met de daarbij behorende handelingen met vrouwen van het horizontaal beroep....het waren leuke tijden en die luchtjes van zweet en die rook van die steentjes en dagen wakker zijn en van alles zien wat er niet is wow waren nog eens gekheid maar terug ernaar no way blijven vn die memeorys die zijn geweest"
"Ik herken dat oook allleen heb ik er bij speed na die tijd geen kater erbij van shit wat heb ik nou allemaal gedaan..en door schade en heel ernstig veel schaamte ben ik wel in staat geworden het enigszins te controleren en niet de hele dag porno kijken en rukapparaten bouwen en mijn buurvrouwen oneerbare voorstellen maken. Nu ben ik vaker dwangmatig aan het knutselen of verhaaltjes schrijven…wel sexberhaaltjes….en ik dwing me eigen te gaan slapen soms lukt het en heel vaak ook niet dat gaat mij niet stressen als ik onder invloed ben wil ik geen stress meer ervaren maar genot."
"Numiah zei: Ooit inderdaad eens van een Pringles rol met schuimrubber en een latex handschoen mijn eigen pocket pussy gemaakt. Heel niet slecht haha Klik om te vergroten... Jaaaa en dat alles voor de wetenschappelijke pepsex revolutie whoehaaaaaa"
"Saaiedrugslozezak zei: Beste forumleden, Graag wil ik jullie enkele eerlijke vragen stellen over drugs en jullie gebruik daarvan. De titel lijkt mij duidelijk. Ik vraag me al geruime tijd af of ik wel gelukkig kan zijn zonder drugs. Bestaat geluk zonder drugs wel? Graag zou ik zoals vroeger wel weer gaan geloven dat jezelf zijn genoeg is, maar dat drugs zo groot is tegenwoordig, doet anders vermoeden. Ik kreeg te horen dat meer kleur had en heftiger was. En sindsdien zie ik mijn leven zonder drugs geregelde als grijs en suf. Blijkbaar heb je drugs nodig om iets te bereiken in je leven. Om mee te komen met de rest, populair te zijn en dingen écht te ervaren. Jezelf zijn zonder middelengebruik is niet meer genoeg, iets dat ik zo jammer vind. Alcoholgebruik ben ik ook mee gestopt, omdat die associatie met gedragveranderende middelen mij helemaal gek maakte. Dat maakt mij dus nu echt een saaie drugsloze zak in jullie ogen, vandaar mijn gebruikersnaam. Drugs zegt toch echt dat alles wat ik ooit beleefde en nog ga beleven zonder drugs. Ik wil het liefst helemaal geen drugs gebruiken omdat ik dat niet bij mezelf vind passen. Ik vind de handel erin duister en kwaadaardig, ik blijf graag mezelf. Al vind ik leven in een drugssamenleving als deze in Nederland wel erg lastig. Dus veel zorgen dus. Het is daarom een beetje een egoïstisch topic misschien. Maar als jullie met mij mee zouden denken dan wordt dat gewaardeerd. De volgende vragen kunnen misschien een beetje helpen om het concreet te maken; 1) Zijn jullie het er mee eens dat een leven zonder drugs suf en kleurloos is ten opzichte van een leven met drugs? 2) Zouden jullie een voorstander zijn voor een levensbeëindigings traject voor drugsloze mensen zoals ik? Wij leven zonder drugs toch niet echt? 3) Is eens een drugsgebruiker, altijd een drugsgebruiker? Of heeft mijn vriend altijd drugs in zijn hoofd en in gedachten? 4) Is drugs de belangrijkste stap die men kan zetten in zijn/haar leven? Is die stap belangrijker dan de studie of beroepskeuze... Dan trouwen of bijvoorbeeld kiezen welke vrienden je hebt? 5) voelen jullie je hoger dan mensen die geen drugs gebruiken, omdat jullie een hogere vorm van levensgenot kennen? 6) Is mijn leven een gemiste kans zonder drugs? 7) Weten jullie, gebruikende mensen, wel nog steeds hoe het is om geluk zonder drugs te ervaren? Of vergelijken jullie alles met drugsgeluk? Is het iets dat jullie eigenlijk niet meer kennen, sinds jullie eerste gebruik? Beschouwen jullie drugsgeluk als de ultieme vorm van geluk, dat zo buitenaards en bijzonder is dat het letterlijk álles te boven gaat? Groet, Een anonieme drugsloos persoon. Klik om te vergroten... Ik wou eerst conform zijn aan de zogenaamde normale mensen…..nee i am outkast ik heb drugs nodig gewoon veel meer lol is niet voor een ieder en volwassen zijn wil ik ook niet met mijn bijna 49… ik leef voor mij en mijn hond en tussendoor is er plaats voor nuchtere mensen, maar het liefst notgeile schlampe die haar nasty thoughts 24/7 deelt.. ik Vroeger ging het me niet goed met drugs gebruik te veel druk van buitenaf toen ging het me kut..nu als hedonist mijn nieuwe weg van lemmy kilmster en me niet door externe beter weters mij moeten vertellen hoe ik moet leven…..ik ga straks weer vol van geile gekke gedachten buiten rumtreiben en guess what??? I enjoyed my time"
"Ga je naar Bahnhof Zoo waar vroeger dat meiske Christiane en detlef zaten??? Hier zijn ook drugs maar doe voorzichtig zeker als je de taal niet machtig bent"
"Straks nog ff electric breaks"