Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik had al op de search gekeken of er al een soortgelijk topic was. Ik heb niks gevonden wat mijn vraag beantwoorde, but correct me if i'm wrong . Ik zit dus met een apart iets, ik heb het idee dat cocaine niet op mij werkt. Ik zal even posten hoe mijn drugsgebruik is begonnen/verlopen omdat ik zelf dat als enigste reden zie waarom het mij niks doet. Ik begon zoals de meesten met een een keertje blowen. Vond het allemaal wel stoer en het gevoel beviel me wel. Toen deed ik het eens in de maand, of misschien nog wel minder. Nu rook ik soms 5/6 dagen in de week een jointje soms een keer een weekje niet, gemiddeld denk ik 2 keer in de week. Een jaar nadat ik meer ging blowen ben ik speed gaan proberen. (Ik was in het begin best bang voor die 'harddrug'), dus heb ik mezelf vanaf het begin aangeleerd alles te laten testen, goed doseren en netjes de lijntjes afwegen.En ook zeker een tijdje tussen het gebruik door. (Beter iets te voorzichtig dan ongecontroleerd junk gedrag ) Dat is dus anderhalf jaar geleden. Nu kwam een vriend van mij ermee dat hij wel een keer Sos wou proberen. Mij leek het ook wel wat dus heb ik toen 3 gram gehaald bij mijn dealer en gelijk laten testen: 53%(Schijnt aardig hoog te zijn, maar ik betaalde er ook wel goed voor). Netjes voorbereid begonnen met kleine beetjes, afwachtend op een gevoel dat ik maar niet kreeg. Ik voelde me gewoon nuchter helemaal niks bijzonders en dat terwijl mijn maat echt king of the world was . Op het einde was ik het zat en meer als een halve gram erin geknalt en alweer zonder enig effect. Ik was het dus gelijk aardig beu die zooi want ik had aardig wat betaald en had gewoon niet dat gevoel waar ik best benieuwd naar was na het lezen van wat reports. Een maandje later nog van een andere vriend andere sos genomen maar daar weer hetzelfde verhaal: ik voelde niks en mijn maat ging echt lekker. Mijn dealer zei dat ik het niet moest vergelijken met speed, maar dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb het gewoon lekker op me af laten komen en ook niet een hardgaan gevoel ofzo verwacht. Het enigste wat ik zelf denk dat het eventueel zou kunnen zijn is dat ik al aardig wat speedervaring had voordat ik met sos begon en dat het daarom niet bij mij werkt ofzo? Maar dat lijkt me ook sterk dat dat alleen bij mij zo is.. Iemand die mij het kan zeggen? ik ben benieuwd, en alvast bedankt"
"Gelijk mijn eerste post op dit forum, samen met mijn dikke kater Ik lees hier al een paar maanden mee maar vond het toch wel tijd om me ook maar in de discussie te mengen. Ik heb gisteren (de zondag) om 1 uur smidags een halve gram speed weggewerkt. Ik had een week het huis alleen thuis maar de hele week nog niks gedaan door omstandigheden en wou in die week toch wat gebruiken. Ik had een hele gram gehaald voor 9 euro (altijd rond de 60%, ik laat hem altijd testen) en stond aardig te stuiteren in de kroeg daarna. Daarna niks meer gepakt en savond om 11 uur wou ik gaan slapen. Normaal geen probleem als ik goeie kop thee neem voor het slapengaan, maar uiteindelijk ben ik de hele nacht wakker geweest met mijn ogen dicht. (ogen dicht en nergens aan denken is mijn manier van slapen op speed). Vandaag had ik gelukkig vrij want ik was erg brak. Na een stevig ontbijt een 0,2 gram genomen tegen de kater. Net genoeg om geen last te hebben van de kater maar ook niet hard te gaan. Vandaag rustig aan doen en rust nemen en vanavond vroeg het bedje opzoeken. Sommige vinden dit een rare manier en vinden dat je zo de kater alleen maar uitstelt maar voor mij heeft dit vaker geholpen. Het is te hopen dat het nu ook helpt want ik moet t/m zaterdag werken en hoop wel een beetje actief te zijn, haha:P Nu eerst maar weer thee drinken en televisie kijken"
"Ik heb ook best wel zin, zondag een halve gehad en vandaag een puntje tegen de brakheid. Ga dus niet hard vandaag, maar ik heb nog wel het idee dat mijn onderkaak nog een keer wegloopt hehe. Maar ik het ligt al in de vriezer en morgen is mijn zin toch wel over. Het zit tussen je oren en als ik echt heel veel zin heb denk ik aan al die brakke day-afters en dan is het weer een stuk minder :P"
"Ik heb hier een soort van ervaring mee. Toen ik in het begin van mijn gebruik nachtjes ging doorhalen (vond het echt een uitkomst, overdag en savonds doen waar je zin in hebt en snachts huiswerk maken) zorgde ik altijd dat ik een pak shag en drinken naast mijn bed had staan. Toen had ik dus ook een keer een paar liter sinasappelsap gedronken in een nacht. Het was nogal een een zure dus de volgende dag dus helemaal ziek van het maagzuur en ook tabletjes daarvoor gehaald (Tegenwoordig ben ik wat voorzichtiger met speed samen met medicijnen) en toen had ik niks bijgenomen en kon die nacht erna nog niet slapen dus die speed hield erg lang aan (meestal slaap ik gewoon en 2 nachten achter elkaar is echt zeldzaam). Alleen was dat zoals ik al zei in het begin van mijn gebruik dus is het de vraag of het met die tabletten te maken had of mijn tolerantie gewoon nog niet zo hoog was in die tijd. Maar mijn mening: Speed is leuk voor 1 dag/avond/nacht. Ik ervaar de dagen daarna dat ik nog gebruik gewoon veel minder, dat effect van de eerste dag is niet echt te evenaren. En als je dan toch langer effect wilt, pak dan wat speed extra als je voelt dat het uit begint te werken. Speed en medicatie horen niet samen. Ookal zijn dit onschuldige tabletten, waarom zou je het risico nemen?"
"Ja ik snapte je wel. Als ik het uit zou delen zou ik dat aan bekenden doen, en daarvan zouden maar 2 het eventueel aannemen en zij gebruiken in mijn ogen te veel en vooral te vaak coke, ik wil er niet aan meewerken hun in de verslaving te helpen."
"Ja je hebt groot gelijk, maar ik wou dus voor één keer ook die rush voelen. Ik vind 't raar dat het voor velen een verslaving is terwijl ik behalve een ranzige bek niks ervan voel. Maar je hebt nogmaals gelijk, ik heb t een keer gedaan en daar blijft het dan maar bij."
"Rabbithole zei: Ik denk niet dat het met je speedgebruik te maken heeft. Maar cocaïne heeft bij mij ook maar een zeer mild effect, ik voel het pas écht goed als ik er bij drink. Niet dat cocaïne-alcohol nou een enorme gezonde aanrader is, maar als je het toch nog een keer goed wil voelen zou ik er eens een paar biertjes bij drinken.. Of een snuifje nemen als je al een beetje aangeschoten bent. Nogmaals, geen combinatie die goed voor je is maar zo voel je de coke wel 100% beter, is mijn ervaring. Klik om te vergroten... Nou moet zeggen dat je helemaal gelijk hebt! De alcohol zorgde voor een intenser gevoel en daarbij verwachtte ik ander effect. Ik zat vanmiddag in de kroeg en had al aardig wat bier op toen ik mijn dealer tegenkwam. Ik wou het toch nog één keer proberen dan, als het met alcohol op nog niks zou zijn was het voor mij helemaal over geweest. Dus ik een halve gekocht en nog aardig wat bier gepakt, ik moest aangeschoten zijn. Dus een lijn gepakt en ik begon het gevoel te krijgen! Lekker warm, en ik voelde me gewoon super. Uiteindelijk wel dom van me om achter die gokkast te gaan zitten en er een hoop geld in te gooien maar gelukkig zelf nog winst gedraaid. Daarna nog 2 lijnen gepakt en t was super. De rest heb ik daarna door de wc gespoeld. Waarom? Ik had mezelf voor genomen dat dit de laatste keer was, dus daar houd ik me aan. Mijn mening over coke is helemaal bijgedraaid vandaag en het is waanzinnig spul maar niet iets om vaak mee te expirimenteren. Het is maar voor weinig mensen weggelegd om deze drug recreatief te (blijven) gebruiken en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik daar niet bijhoor. En daarbij ga is 04/03 stoppen met eigenlijk alles (behalve alcohol ), daar zal ik t moeilijk genoeg mee krijgen en was niet van plan om mezelf het nog moeilijker te maken."
"Haha, behoorlijk overdreven wat je daar zegt, Ik weet van de coke zeker dat ik dat niet meer gebruik"
"Naja, ik zou nooit iemand anders gaan geven, ik ga niet meewerken aan iemand anders zijn drugsgebruik. Speed heb ik welleens wat weggegeven aan een goede maat, maar ik ga coke niet uitdelen, dat zijn gewoon mijn principes. En afgelopen weekend kreeg ik toch wel wat drugs aangeboden, waaronder coke, wat ik netjes heb afgeslagen zonder enige moeite. Ik ben nou 5 dagen gestopt en alleen het roken vind ik moeilijk. Met de andere drugs heb ik ook altijd maar 1 keer in de maand gebruikt dus dat is ook geen probleem. Coke was best leuk voor een keer, maar ik denk dat als ik zin krijg ik eerder zin krijg in bv Ket of LSD, puur omdat die ervaring veel intenser is en als ik dan toch 1 drug mag kiezen :P Maar ik ben eigenlijk veel te ver gegaan met alles een keer proberen, de meeste drugs heb ik toch vaker als 1 keer gebruikt. En wat ik allemaal al gedaan heb vind ik zelf teveel voor een (net) 18jarige(zie onderschrift). Mijn drugsgebruik zit er gewoon op, ik moet nu verantwoordelijkheid tonen en dat ga ik doen ."
"Oh, blij dat ik niet de enigste ben met dit :P Ik heb het vaak, maar ik geniet er meestal wel van. Hier de meest voorkomende, leukste en vaagste pepparras van mijn kant. *De bekende zwarte kat in mijn ooghoek, altijd omkijken maar niks zien. Op de scooter in het donker ook vaak het idee hebben dat je mensen ziet op het laatste moment maar dit blijkt niks te zijn. *Ik werk in een winkel en als ik het te bont heb gemaakt hoor ik soms stemmen. Wil ik naar achter lopen, hoor ik klanten terwijl die er niet zijn *Voor deze schaam ik me een beetje . Ik had het spelletje tetris herontdenkt en zo verslavend als het is de hele nacht gespeeld. Smorgens onder de douche werden de douchetegel aan de muur tetrisblokjes:P Ze kregen de kleuren en vielen in elkaar, heel bijzonder. *Nog eentje met tetris maar deze is veel vager en ik kan hem me slecht herrineren hoe het precies was. Tijdens het tetris ging het hele scherm naar links en rechts wiegen de hele tijd en ik verzon een soort verhaal erbij in de trand van 'deze moet hierheen want hij hoort bij dit groepje' oid heel moeilijk uitleggen omdat ik het zelf slacht kan herinneren, was wel heel para in ieder geval. Hehe, ik kan er altijd om lachen, behalve dat op de scooter want dat is nogal gevaarlijk. pepparra"