Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Salvia zei: Ik ben een vrouw, maar wat je zegt klopt wel hoor. We hebben het ook wel eens geprobeerd toen we beide cocaïne op hadden, maar toen was het echt maar 5 seconden zo dat 'ie hem stijf kreeg. Daarna lukte het niet meer. Klik om te vergroten... Ik heb het met ups en downs, als ik 2 seconde ervan af blijft, slap, maaaaarr, als ie dan stijf is, blijft dit ook wel zo... Maargoed, klaarkomen duurt dan wel uren"
"Ik heb nog nooit benzo's gebruikt, maar in reactie op @Dopemonster , want dit is iets waar ik het niet mee eens ben: Ik vind niet dat je een loser bent als je terugvalt.. Als je er meteen eerlijk in bent, dat je teruggeglipt bent. En je bent er open over, vind ik je juist enorm sterk! Dat is het enige wat ik erover kwijt wil :P"
"Dopemonster zei: Dat is goed van je maar ik spreek voor de persoon die verslaafd is, die voelt zich een loser op dat moment en dat is iets wat jij misschien niet vind maar jij bent op dat moment niet degene die die gevoelens ervaart. Klik om te vergroten... Oh zo bedoel je! Sorry begreep het verkeerd :P"
"even een vraag over mijn speed gebruik van 1 jaar geleden: Ik quote: " Holy shit, het kan dus ook wel soort van positief vallen? Ik kwam door speed in het ziekenhuis (waarschijnlijk door eige schuld, maar daar kom ik zo op). Eerste en laatste keer speed; Ik snatste zoals coke (Want dat had ik eerder gedaan) en ik at het ook, zoals je met coke doet, op. Uitgedroogd, gevolg; 9 keer flauwvallen, gedesorienteerd zijn, in de keuken wakker worden terwijl je naar de WC wilt lopen. Ik ben blij dat ik als ik voor de eerste keer iets probeer, er iemand bij wil hebben. En mijn maatje me dus na flink zeiken bij het ziekenhuis (die wouden niet dat ik kwam... Want ging vanzelf over, zelfs na 7 uur slaap en nogsteeds flauwvallen mocht ik niet langskomen) me naar het ziekenhuis gebracht heeft, ahfijn, omgeroepen in de wachtkamer, PATS, weer flauwgevallen, elke keer als ik opstond, maar nu dus midden in de wachtkamer, ik werd wakker op t bed, met infuus met vocht, ze hebben ik geloof 3 liter vocht gedruppeld snachts, sochtends gegeten en smiddags mocht ik gaan. Maar never nooit niet meer voor mij :P" Wat ik ook had was dat als ik flauw gevallen was dat ik de eerste 5 minuten niet kon spreken, mijn spraak was weg, heb geprobeerd wat ik wou zeggen op te schrijven (voor mn maat om te lezen) echterrrrr, schreef ik alles echt bizar verkeerd! Ik wou volgensmij iets in de trand schrijven van : Hij valt niet goed, en ik schreef: Hiu vut net goeeeeeeeeeeet: Ik ga er zelf vanuit dat het komt omdat ik plat op de vloer viel (en dus ook mijn hoofd) en dat het daar mee te maken heeft, maar misschien iemand die dat weet. Heb er overigens geen last van, en ook nooit meer speed gebruikt door die ervaring. Alvorens bedankt,"
"Geneesmiddel zei: Ik weet niet exact wat je vraag is, maar als je hard op je hoofd valt kan je mogelijk niet zo goed schrijven daarna nee Klik om te vergroten... Nee ja precies, ik weet dus niet of het spraakgebrek / schrijf gebrek komt van de klap op het hoofd :P"
"AcidWarrior zei: Wat schrijf jij nou? Coke en speed eten …? Klik om te vergroten... Ja ik bedoel meer wat je knoeit op je hand lik ik iig met coke altijd op, verdooft lekker :P dat deed ik met speed dus ook.."
"AcidWarrior zei: Hmm, niet ideaal zoals je dus wel gemerkt hebt he Klik om te vergroten... Nee had het door XD"
"Speed gonzales zei: En het was geen paniekaanval? Heb ik mensen op een joint al knokkie van zien gaan. Klik om te vergroten... Sorry van mijn late reactie. Nee ik denk het niet eerlijk gezegd. Heb nog nooit een paniekaanval gehad dus kan het ook niet vergelijken, dit is niet 1 keer nokkie. dit is 9 keer ofzo nokkie in 24 uur tijd (waarvan telkens 3-4 kort op elkaar()"
"Sorry, ik wil geen dood topic bumpen. Maar ook geen nieuw topic aanmaken. Ik heb hier best wel een vraag over, ik lees overal dat het verschilt of je incidenteel of intensief gebruikt, heeft dan voornamelijk te maken met hoevaak je gebruikt, of hoeveel je gebruikt? Ik gebruik namelijk 3 gram per halfjaar (in 2 dagen, achter elkaar) dus naar mijn idee incidenteel, maar kan ook intensief zijn omdat 3 gram "veel" kan zijn."
"Paddestoel zei: Ik weet niet waarvan. Maar het gaat om de uitgesmeerd frequentie. Dus als je in 6 maanden tijd 2 dagen gebruikt is het incidenteel. Klik om te vergroten... Oja duhhh, handig om erbij te zetten, Coke :P Dank voor antwoord"