#1
Ik weet niet exact wat je vraag is, maar als je hard op je hoofd valt kan je mogelijk niet zo goed schrijven daarna nee
Nee ja precies, ik weet dus niet of het spraakgebrek / schrijf gebrek komt van de klap op het hoofd :PIk weet niet exact wat je vraag is, maar als je hard op je hoofd valt kan je mogelijk niet zo goed schrijven daarna nee
Ja ik bedoel meer wat je knoeit op je hand lik ik iig met coke altijd op, verdooft lekker :P dat deed ik met speed dus ook..Wat schrijf jij nou? Coke en speed eten …?
Hmm, niet ideaal zoals je dus wel gemerkt hebt heJa ik bedoel meer wat je knoeit op je hand lik ik iig met coke altijd op, verdooft lekker :P dat deed ik met speed dus ook..
Nee had het door XDHmm, niet ideaal zoals je dus wel gemerkt hebt he![]()
En het was geen paniekaanval?even een vraag over mijn speed gebruik van 1 jaar geleden: Ik quote:
"
Holy shit, het kan dus ook wel soort van positief vallen?
Ik kwam door speed in het ziekenhuis (waarschijnlijk door eige schuld, maar daar kom ik zo op).
Eerste en laatste keer speed; Ik snatste zoals coke (Want dat had ik eerder gedaan) en ik at het ook, zoals je met coke doet, op. Uitgedroogd, gevolg; 9 keer flauwvallen, gedesorienteerd zijn, in de keuken wakker worden terwijl je naar de WC wilt lopen. Ik ben blij dat ik als ik voor de eerste keer iets probeer, er iemand bij wil hebben. En mijn maatje me dus na flink zeiken bij het ziekenhuis (die wouden niet dat ik kwam... Want ging vanzelf over, zelfs na 7 uur slaap en nogsteeds flauwvallen mocht ik niet langskomen) me naar het ziekenhuis gebracht heeft, ahfijn, omgeroepen in de wachtkamer, PATS, weer flauwgevallen, elke keer als ik opstond, maar nu dus midden in de wachtkamer, ik werd wakker op t bed, met infuus met vocht, ze hebben ik geloof 3 liter vocht gedruppeld snachts, sochtends gegeten en smiddags mocht ik gaan. Maar never nooit niet meer voor mij :P"
Wat ik ook had was dat als ik flauw gevallen was dat ik de eerste 5 minuten niet kon spreken, mijn spraak was weg, heb geprobeerd wat ik wou zeggen op te schrijven (voor mn maat om te lezen) echterrrrr, schreef ik alles echt bizar verkeerd! Ik wou volgensmij iets in de trand schrijven van : Hij valt niet goed, en ik schreef: Hiu vut net goeeeeeeeeeeet:
Ik ga er zelf vanuit dat het komt omdat ik plat op de vloer viel (en dus ook mijn hoofd) en dat het daar mee te maken heeft, maar misschien iemand die dat weet.
Heb er overigens geen last van, en ook nooit meer speed gebruikt door die ervaring.
Alvorens bedankt,
Sorry van mijn late reactie. Nee ik denk het niet eerlijk gezegd. Heb nog nooit een paniekaanval gehad dus kan het ook niet vergelijken, dit is niet 1 keer nokkie. dit is 9 keer ofzo nokkie in 24 uur tijd (waarvan telkens 3-4 kort op elkaar()En het was geen paniekaanval?
Heb ik mensen op een joint al knokkie van zien gaan.
Opm.Heb ik mensen op een joint al knokkie van zien gaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."