#1
Goed, het leek mij een leuk idee mijn huidige trip een beetje te notuleren voor de geïntereseerde lezer, zo draag ik nog wat bij aan het forum :P
Disclaimer; spelfouten genoeg! Ben onder invloed, laat me met rust :P.
Afijn, normaliter gebruik ik 2x per jaar, hooguit 3x (zelden) cocaine, meestal met mn broer samen tijdens een gameweekend, dan sleep ik mijn hele setup mee naar zijn huis, en is t altijd gezellig. Goede kwaliteit, en altijd op = op (alhoewel in bed de cravings komen, maar sochtends wegzijn). Meestal doe ik het dan 2 dagen achter elkaar, en altijd in mn weekend/vakantie, ik wil 2-3 dagen hersteltijd hebben voor mezelf voor ik weer ga werken, en nu minstens 1 week aangezien ik sindskort vrachtwagen chauffeur ben, en dus een iets grotere verantwoordelijkheid.
Goed, nog nooit alleen gebruikt, tot gister. Effect bleef eigenlijk hetzelfde, heb gegamed met vrienden via discord, en lekker gechilled, 1,5 gram per nacht (21,00 begonnen, rond 10:00 op) vind dus het gebruik aardig netjes, soms iets/wat onrustig of veel lullen, maar ach, dat hoort erbij.
Droge mond is irritant, heb 6 flessen cola, 1 fles ice tea, en 1 pak coolbest er doorheen gejaagd in 2 dagen, terwijl ik normaal 1 fles cola per dag drink ofzo. Maargoed, mn blaas was dus de grote van tinkiewinkie, en fijn. Elk kwartier kon ik naar de wc.
Verder lekker gegamed, alhoewel ik niet beter presteerde dan ik doe als ik nuchter ben. Maar ach, gezellig gehad.
De vrienden waarmee ik speelde (3 in totaal, kennen elkaar langer) heb ik verteld over mijn recreatief drugsgebruik, en dat ik dus aan de zooi zat. Zodat ze wisten dat ik iets irritanter dan dat ik normaal al ben kon zijn. Vonden ze geen probleem, en hebben het geaccepteerd :P 1Tje noemde me wel oude snuifduif, die opmerking vond ik iets minder, maar ach, naast me neer gelegd.
Dan de geilheid, zoals ook in een ander topic gezegd word ik zo knettergeil van de drugs, heb denk ik in 2 dagen tijd 5 x lopen wenken, waarvan de laatste keer het langste duurde (3 fucking uur, mn arm was zo lam als de tyfus...).
Mn sealtje is (nog) niet leeg, dus we gaan nog heel ff door, en dan tijd voor bed. Ik denk dat ik alles wel zoeen beetje beschreven heb,
OJA nog 1 ding, bij mn broer roken we altijd buiten... Hier binnen, god.. Wat heb ik veel gerookt, leek wel een stoomtrein, herkenbaar?
Mvg,
Dayless
Disclaimer; spelfouten genoeg! Ben onder invloed, laat me met rust :P.
Afijn, normaliter gebruik ik 2x per jaar, hooguit 3x (zelden) cocaine, meestal met mn broer samen tijdens een gameweekend, dan sleep ik mijn hele setup mee naar zijn huis, en is t altijd gezellig. Goede kwaliteit, en altijd op = op (alhoewel in bed de cravings komen, maar sochtends wegzijn). Meestal doe ik het dan 2 dagen achter elkaar, en altijd in mn weekend/vakantie, ik wil 2-3 dagen hersteltijd hebben voor mezelf voor ik weer ga werken, en nu minstens 1 week aangezien ik sindskort vrachtwagen chauffeur ben, en dus een iets grotere verantwoordelijkheid.
Goed, nog nooit alleen gebruikt, tot gister. Effect bleef eigenlijk hetzelfde, heb gegamed met vrienden via discord, en lekker gechilled, 1,5 gram per nacht (21,00 begonnen, rond 10:00 op) vind dus het gebruik aardig netjes, soms iets/wat onrustig of veel lullen, maar ach, dat hoort erbij.
Droge mond is irritant, heb 6 flessen cola, 1 fles ice tea, en 1 pak coolbest er doorheen gejaagd in 2 dagen, terwijl ik normaal 1 fles cola per dag drink ofzo. Maargoed, mn blaas was dus de grote van tinkiewinkie, en fijn. Elk kwartier kon ik naar de wc.
Verder lekker gegamed, alhoewel ik niet beter presteerde dan ik doe als ik nuchter ben. Maar ach, gezellig gehad.
De vrienden waarmee ik speelde (3 in totaal, kennen elkaar langer) heb ik verteld over mijn recreatief drugsgebruik, en dat ik dus aan de zooi zat. Zodat ze wisten dat ik iets irritanter dan dat ik normaal al ben kon zijn. Vonden ze geen probleem, en hebben het geaccepteerd :P 1Tje noemde me wel oude snuifduif, die opmerking vond ik iets minder, maar ach, naast me neer gelegd.
Dan de geilheid, zoals ook in een ander topic gezegd word ik zo knettergeil van de drugs, heb denk ik in 2 dagen tijd 5 x lopen wenken, waarvan de laatste keer het langste duurde (3 fucking uur, mn arm was zo lam als de tyfus...).
Mn sealtje is (nog) niet leeg, dus we gaan nog heel ff door, en dan tijd voor bed. Ik denk dat ik alles wel zoeen beetje beschreven heb,
OJA nog 1 ding, bij mn broer roken we altijd buiten... Hier binnen, god.. Wat heb ik veel gerookt, leek wel een stoomtrein, herkenbaar?
Mvg,
Dayless