Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip report; Eerste keer Cocaine alleen, thuis.

Trip report; Eerste keer Cocaine alleen, thuis.

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DaylessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed, het leek mij een leuk idee mijn huidige trip een beetje te notuleren voor de geïntereseerde lezer, zo draag ik nog wat bij aan het forum :P

Disclaimer; spelfouten genoeg! Ben onder invloed, laat me met rust :P.

Afijn, normaliter gebruik ik 2x per jaar, hooguit 3x (zelden) cocaine, meestal met mn broer samen tijdens een gameweekend, dan sleep ik mijn hele setup mee naar zijn huis, en is t altijd gezellig. Goede kwaliteit, en altijd op = op (alhoewel in bed de cravings komen, maar sochtends wegzijn). Meestal doe ik het dan 2 dagen achter elkaar, en altijd in mn weekend/vakantie, ik wil 2-3 dagen hersteltijd hebben voor mezelf voor ik weer ga werken, en nu minstens 1 week aangezien ik sindskort vrachtwagen chauffeur ben, en dus een iets grotere verantwoordelijkheid.

Goed, nog nooit alleen gebruikt, tot gister. Effect bleef eigenlijk hetzelfde, heb gegamed met vrienden via discord, en lekker gechilled, 1,5 gram per nacht (21,00 begonnen, rond 10:00 op) vind dus het gebruik aardig netjes, soms iets/wat onrustig of veel lullen, maar ach, dat hoort erbij.

Droge mond is irritant, heb 6 flessen cola, 1 fles ice tea, en 1 pak coolbest er doorheen gejaagd in 2 dagen, terwijl ik normaal 1 fles cola per dag drink ofzo. Maargoed, mn blaas was dus de grote van tinkiewinkie, en fijn. Elk kwartier kon ik naar de wc.

Verder lekker gegamed, alhoewel ik niet beter presteerde dan ik doe als ik nuchter ben. Maar ach, gezellig gehad.

De vrienden waarmee ik speelde (3 in totaal, kennen elkaar langer) heb ik verteld over mijn recreatief drugsgebruik, en dat ik dus aan de zooi zat. Zodat ze wisten dat ik iets irritanter dan dat ik normaal al ben kon zijn. Vonden ze geen probleem, en hebben het geaccepteerd :P 1Tje noemde me wel oude snuifduif, die opmerking vond ik iets minder, maar ach, naast me neer gelegd.

Dan de geilheid, zoals ook in een ander topic gezegd word ik zo knettergeil van de drugs, heb denk ik in 2 dagen tijd 5 x lopen wenken, waarvan de laatste keer het langste duurde (3 fucking uur, mn arm was zo lam als de tyfus...).

Mn sealtje is (nog) niet leeg, dus we gaan nog heel ff door, en dan tijd voor bed. Ik denk dat ik alles wel zoeen beetje beschreven heb,

OJA nog 1 ding, bij mn broer roken we altijd buiten... Hier binnen, god.. Wat heb ik veel gerookt, leek wel een stoomtrein, herkenbaar?

Mvg,

Dayless
P
Pablo691Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi Dayless,

Ik herken me in jou. Je verheerlijkt het gebruik van Coke samen met game, of andere activiteiteiten.

Ik zou je echt! willen waarschuwen. Kijk hier echt mee uit man! Bij mij begon het probleem ook met thuis gebruiken terwijl het niet nodig is. Je denkt misschien dat je dan beter bent, dus ik zal je maar uitdagen om het nog beter te kunnen zonder de coke :wink:.

Lees anders eens mn 1e post over mn probleem waar ik momenteel mee kamp. Ik dacht in het begin ook 1 keer kan wel, en vaker en vaker en vaker.... Maar uiteindelijk neemt het je over.

OHja, die 6 flessen cola is echt bizar veel man. Als je zoveel coke gebruikt, zeker icm zoveel cola (caffeine). Dit verhoogd de kans op hart en vaatziekten aanzienlijk! Het is goed als je drinkt, zou vooral water aanraden (je lichaam zou dit ook goed kunnen gebruiken op zulke momenten).

Ik hoop je hier een beetje mee wakker te schudden! :)
P
PinkHippoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi verhaal man, heel herkenbaar met dat roken trouwens. Vooral tijdens het uitgaan, kan zo aangesloten worden op een beademingsapparaat naast het bed.. Nog nooit aan het gamen gegaan met coke op omdat ik er andere doeleinden in zie, zo verwacht ik ook niet snel een prestatiewinst zeg maar.. (kan amper geconcentreerd blijven op één taak met een volle neus 😂)

Let wel een beetje op he, het is geen kinderspeelgoed, maar het klinkt ernaar dat je een verantwoordelijke houding hebt met gebruik 👍

Zelf ooit een beste prestatiewinst behaald met 75mg ketamine nasaal tijdens een (150 microgram) LSD comedown, totale dissociatie, helemaal opgegaan in het spel, drie potjes a la 1 uur elk, top 3 op een 100 player server. Leg alleen je microfoon weg, je klinkt totaal debiel 😂 Fucking predator style man 👽
D
DaylessLid
01-01-2024, 00:00
#4
PinkHippo zei:
Mooi verhaal man, heel herkenbaar met dat roken trouwens. Vooral tijdens het uitgaan, kan zo aangesloten worden op een beademingsapparaat naast het bed.. Nog nooit aan het gamen gegaan met coke op omdat ik er andere doeleinden in zie, zo verwacht ik ook niet snel een prestatiewinst zeg maar.. (kan amper geconcentreerd blijven op één taak met een volle neus 😂)

Let wel een beetje op he, het is geen kinderspeelgoed, maar het klinkt ernaar dat je een verantwoordelijke houding hebt met gebruik 👍

Zelf ooit een beste prestatiewinst behaald met 75mg ketamine nasaal tijdens een (150 microgram) LSD comedown, totale dissociatie, helemaal opgegaan in het spel, drie potjes a la 1 uur elk, top 3 op een 100 player server. Leg alleen je microfoon weg, je klinkt totaal debiel 😂 Fucking predator style man 👽
Klik om te vergroten...
Hey,

Ja let zeker op. Ben me heel goed bewust wat de gevolgen er van kunnen zijn, heb ook altijd een waslijst aan dingen waar aan het moet voldoen, bijv:

- moet me goed voelen
- goed gegeten hebben
- financieel haalbaar
- niet minder als 4 maanden ertussen.

Ben me heel bewust van de risico's, thanks voor je bericht iig.

Prestatiewinst is het ook niet echt hoor, je hebt alleen het gevoel dat je supergoed gaat, blijkt alleen niet zo te zijn. Maar gewoon met maten over discord wat gegamed, ging wel lekker. veel geluld haha
D
DaylessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pablo691 zei:
Hi Dayless,

Ik herken me in jou. Je verheerlijkt het gebruik van Coke samen met game, of andere activiteiteiten.

Ik zou je echt! willen waarschuwen. Kijk hier echt mee uit man! Bij mij begon het probleem ook met thuis gebruiken terwijl het niet nodig is. Je denkt misschien dat je dan beter bent, dus ik zal je maar uitdagen om het nog beter te kunnen zonder de coke :wink:.

Lees anders eens mn 1e post over mn probleem waar ik momenteel mee kamp. Ik dacht in het begin ook 1 keer kan wel, en vaker en vaker en vaker.... Maar uiteindelijk neemt het je over.

OHja, die 6 flessen cola is echt bizar veel man. Als je zoveel coke gebruikt, zeker icm zoveel cola (caffeine). Dit verhoogd de kans op hart en vaatziekten aanzienlijk! Het is goed als je drinkt, zou vooral water aanraden (je lichaam zou dit ook goed kunnen gebruiken op zulke momenten).

Ik hoop je hier een beetje mee wakker te schudden! :)
Klik om te vergroten...


Hey, wakker schudden is niet nodig hoor. Aangezien ik er na 2 dagen echt weer voor een x aantal maanden van genezen ben haha. Houd het op lekker recreatrief, en vindt het verder niet nodig om te gebruiken. Idd wel besloten om het niet meer alleen te doen, omdat me dat toch enigszins tegenviel. Dus vandaar.

Ben er ook eigenlijk niet echt aan toe om het weer te doen, dus blijf er lekker vanaf. Zitten 2 maanden tussen, en ben er nog steeds klaarmee 🤣 dat is bij mij gelukkig altijd geweest, maximaal 3x per jaar (vaker is nooit voorgekomen).

En zoals ik in mijn bericht hierboven beschreef, zitten er persoonlijk heel wat voorwaarde aan voor ik mezelf toesta één weekend te zondigen. Maargoed ik begrijp je bezorgdheid, en waardeer deze. dus dank daarvoor

Mvg,
P
Pablo691Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dayless zei:
Hey, wakker schudden is niet nodig hoor. Aangezien ik er na 2 dagen echt weer voor een x aantal maanden van genezen ben haha. Houd het op lekker recreatrief, en vindt het verder niet nodig om te gebruiken. Idd wel besloten om het niet meer alleen te doen, omdat me dat toch enigszins tegenviel. Dus vandaar.

Ben er ook eigenlijk niet echt aan toe om het weer te doen, dus blijf er lekker vanaf. Zitten 2 maanden tussen, en ben er nog steeds klaarmee 🤣 dat is bij mij gelukkig altijd geweest, maximaal 3x per jaar (vaker is nooit voorgekomen).

En zoals ik in mijn bericht hierboven beschreef, zitten er persoonlijk heel wat voorwaarde aan voor ik mezelf toesta één weekend te zondigen. Maargoed ik begrijp je bezorgdheid, en waardeer deze. dus dank daarvoor

Mvg,
Klik om te vergroten...
Hi dayless,

Goed om te horen dat je het goed onder controle kan houden! Verstandige keuze dat je hebt besloten het niet meer alleen thuis te doen, goed van je.

Wilde je graag even waarschuwen voordat het de verkeerde kant op ging :)

Groetjes,
D
DaylessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pablo691 zei:
Hi dayless,

Goed om te horen dat je het goed onder controle kan houden! Verstandige keuze dat je hebt besloten het niet meer alleen thuis te doen, goed van je.

Wilde je graag even waarschuwen voordat het de verkeerde kant op ging :)

Groetjes,
Klik om te vergroten...
Zeer gewaardeerd hoor! <3
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doe het rustig aan, en nooit alleen. Heb dat ook moeten leren en kijk, het is terug al een hele tijd geleden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."