Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alle 10 de pillen oplossen in warm water en innemen op een lege maag, is safe en als je geluk hebt krijg je er een lekkere buzz van.."
"Oud topic maar ik heb nog een leuke bijdrage. Je belt een willekeurige dierenarts bij je in de buurt. Je zegt dat er naast je huis een verbouwing plaats vindt en dat je 8 jaar oude kater zich al een paar dagen onder de tafel heeft verstopt. Hij eet nauwelijks, speelt niet en komt erg gespannen over. Je hebt hem al wat valeriaan gegeven in zijn drinkwater maar dat mocht niet baten. 'Dokter, heef u misschien een effectief kalmeringsmiddel voor mijn kater?' Wat zijn de mogelijkheden, de verbouwing duur nog ca. een week en ik kan het niet langer aanzien' . Geheid dat je direct mag langskomen voor een strip Valium. En, hoe zwaarder je kat hoe meer je mee krijgt."
"Ik ga dit lekker allemaal niet kijken gezien de reacties. Ik ken wel de filmpjes uit Rusland e.d. en krijg daar altijd een heel beroerd gevoel van..vandaag bespaar ik me dat gevoel maar even."
"Ja, ik wil hier even inhaken. Ik ben huurmoordenaar en heb een cavia van 4 maanden. Zit ik goed of fout? Een dealer die zegt wat en hoe lang hij dealt, wat hij ermee verdient, hoe hij het naar zijn klanten verstuurd, die zegt dat hij een dochtertje van 5 heeft...en ook nog eens gevoelig is voor de mening van anderen? Dan kan toch niet waar zijn?"
"Drugs Infolijn zei: Wat goed dat je bent gestopt! En wat fijn dat je relatief weinig last hebt van ontwenningsverschijnselen. het is niet erg waarschijnlijk dat je deze alsnog gaat krijgen. Klik om te vergroten... Dat kan ik me bijna niet voorstellen na zo'n langdurig gebruik, ben erg benieuwd hoe het is gelopen..hoe is het nu?"
"SirErick zei: Datwel zei: Een dealer die zegt wat en hoe lang hij dealt, wat hij ermee verdient, hoe hij het naar zijn klanten verstuurd, die zegt dat hij een dochtertje van 5 heeft...en ook nog eens gevoelig is voor de mening van anderen? Dan kan toch niet waar zijn? Klik om te vergroten... Member "drooley" is, net zoals iedereen, een mens van vlees en bloed. Zelfs de allerslechtste persoon op aarde - die bijvoorbeeld moorden gepleegd heeft - kan spijt krijgen van zijn daden, dus waarom kan een drugsdealer dan geen schuldgevoel krijgen? Een goede en betrouwbare drugsdealer verkoopt niet alleen drugs, maar bouwt als het ware ook een band op met zijn of haar klanten. Met andere woorden: als een klant doodgaat dan kan ik me best voorstellen dat de drugsdealer zich schuldig voelt, immers, hij of zij heeft de drugs aan de klant verkocht. Klik om te vergroten... Natuurlijk kan ook een drugsdealer een schuldgevoel krijgen en is hij/zij van vlees en bloed. Ik verbaas me alleen over de informatie die hij/zij over zichzelf geeft waardoor ik het ongeloofwaardig vind."
"Sorry ik kan je niet helpen maar als ik jou was zou ik om geheel andere hulp vragen.."
"50 ug fentanyl is gelijk aan 0,05mg en aangezien fentanyl 100 tot 80 keer sterker is dan morfine heb je het hier over max 5mg morfine toediening per uur. Dat was veel te laag om jouw onthoudingsverschijnselen tegen te gaan als je per dag 35 mg methadon gebruikt met evt. nog bijgebruik van H. Helemaal ook omdat de halfwaardetijd van fentanyl vrij kort is waardoor je niet echt level opbouwt. Als je toch met fentanyl aan de slag wil kan je beter een neusspray gebruiken zodat je zelf kan doseren en uitvinden hoeveel je nodig hebt. Overigens, ik heb wel eens gelezen dat je de gel van de pleisters kan roken en dat dat ook goed werkt."
"Pieter210 zei: willemvaag zei: ja goeie vraag ik wil wel weten wat het verschil tussen No. 3 en No.4 is in sterkte of wat want ik vind het zo vaag klinken heb wel van percentages zuiverheid gehoord maar wat willen die nummers precies zeggen Klik om te vergroten... Ik heb begrepen dat #4 de minst versneden H is, shotkwalitit dus... Klik om te vergroten... Nr. 3 is heroine in freebase vorm die je kan roken, nr. 4 is de zoutvorm die goed oplosbaar is in water waardoor het goed is voor snuiven en shotten. Om nr. 3 te shotten wordt het eerst opgelost in een zuur om er een zout van te maken en dan heb je dus weer nr. 4. Omdat nr. 4 veel minder voorkomt is het over het algemeen veel zuiverder maar de nummers zeggen in principe niets over de zuiverheid."
"Ik snap er helemaal niets van. Vorig jaar had ik een Oxycontin 5mg in capsulevorm waaruit ik het poeder heb gehaald en met water heb ingenomen. Na ca 45 minuten kreeg ik daar een aardige opiaten roes van. Het was niet heftig en duurde ook vrij kort maar voor zo'n kleine hoeveelheid toch lekker. Nu heb ik onlangs met veel pijn en moeite een paar pillen gekocht, 5/10mg en later ook 40mg. Ik heb 3 pogingen gedaan verdeeld over een paar weken waarbij ik ze crushte tot fijn poeder om de time release werking op te heffen en ze snoof, opdronk of rectaal innam. En wat denk je, geen van die keren deed het wat ik ervan verwachtte. Geen roes, geen buzz, niets. De laatste keer nam ik 30mg ineens met warm water op een lege maak en ook toen geen merkbaar effect. In de pillen zit wel werkzame stof omdat ik na een tijd wel kleinere pupillen kreeg, jeuk kreeg en me licht verdoofd voelde. Ik heb navraag gedaan en de pillen komen van een NL fabrikant (Mundipharma) dus het lijkt me dat het daar niet aan kan liggen.Of is er wellicht toch verschil in de kwaliteit tussen de fabrikanten ? Of wat kan het anders zijn, namaakpillen (?)...iemand hier bekend mee??"