Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlue/green potion

Blue/green potion

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
donnie31Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind persoonlijk blue Curaqao niet te harken :P
d
donnie31Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Haaaaaai DF'ers,

Ik had het gigantische goede idee om het volgende te doen:

Voor een spannende avond zo'n geseald sapflesje 500ml te halen en te vullen met 250ml Pisang ambon & spa r.. hier vervolgens 50mg dexamfies in op te lossen en 10ml G.
Op de helft van het flesje een stukje schilderstape Om de helft te markeren.

Heb wel wat geresearched dat hier soms Viagra en of mdma aan word toegevoegd maar dat lijkt me niet zo'n goeie combo gezondheidswise.

Heeft iemand hier uberhaupt ervaring met blue 69/ of (hulk heet het volgens mij met Pisang)

Ik hoor het graag..
Groetjes
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verstandigste is om het dan vervolgens lekker geseald te laten.
d
donnie31Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Is toch een redelijk bescheiden dosis?
Scheelt ook klooien met spuitjes en stripjes tijdens de avond.

Maar goed: dearly noted, bedankt voor je reactie
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik sla vooral aan op de pisang 🤮🤮🤮

haha, joh ga er lekker voor en laat weten hoe het was.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Allemaal zoete meuk

maar ieder z’n ding
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#7
donnie31 zei:
Haaaaaai DF'ers,

Ik had het gigantische goede idee om het volgende te doen:

Voor een spannende avond zo'n geseald sapflesje 500ml te halen en te vullen met 250ml Pisang ambon & spa r.. hier vervolgens 50mg dexamfies in op te lossen en 10ml G.
Op de helft van het flesje een stukje schilderstape Om de helft te markeren.

Heb wel wat geresearched dat hier soms Viagra en of mdma aan word toegevoegd maar dat lijkt me niet zo'n goeie combo gezondheidswise.

Heeft iemand hier uberhaupt ervaring met blue 69/ of (hulk heet het volgens mij met Pisang)

Ik hoor het graag..
Groetjes
Klik om te vergroten...
Ik heb ervaring met blue69 en gebruik het voor de extra energie. Voor mij persoonlijk werkt het veel beter dan speed
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Combineren van G, dex en alcohol zou ik niet doen. En al helemaal niet in 1 keer. Je hebt daardoor geen idee wat, hoe snel, en hoe hevig iets begint te werken.

Blue69 is helemaal belachelijk in dat opzicht. Mdma en speed is extra schadelijk en werkt elkaar juist tegen.
d
donnie31Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat laatste begreep ik Al niet aan blue 69 idd, vandaar het idee zelf wat te produceren waarbij ik weet wat ik binnen krijg
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal erg oppassen met het mixen van bepaalde stoffen hehe, denk dat je met je G eigenlijk vrij weinig zou bereiken in de mix.

Zou het eerder zelf doseren over een nacht verdeeld.

Snap natuurlijk dat experimenteren spannend is, maar overdoseren of iets in die richting is minder leuk.

Dit omdat 10ml over 250ml niet zoveel betekend, en ik denk dat je G naar de bodem zal ver zwakken daardoor zul je überhaupt niet weten welke hoeveel heden je binnenkrijgt in zo een gemixte fles, pas op met combineren.

Zelf zou ik liever een paar keer 3ml pakken van die ghb.

Je weet dan wat je kan verwachten en wanneer je het hebt genomen en hoeveel je hebt genomen.

Blue 69 kan al vrij heftig en trippy/wakeup genoeg zijn als je het hoog doseert, ik ken vrij veel mensen die blue 69 combineren met GHB op festivals en of afters.

Laat blue 69 testen bij een van de test servicen in Nederland, of vraag het aan je guy of een bekende hoe je 69 moet doseren, dit is heel anders dan bij ghb!!

dan weet je wat je hebt en wat je moet/kan doen!

Wél heb je idd de andere liquids :
Red Dragon , dit word verkocht met de volgende ingrediënten : MDMA en GHB ( vooral mdma )
Hulk, bevat vaak MDMA en GHB ( vooral mdma )

Zelf vind ik de drugs vrij heftig, en nogal raar te plaatsen heb ervaring met deze liquids, maar vond het behalve de blue 69 niet voor herhaling vatbaar ik pak liever een pil of mdma kristallen.

Speed zou je eventueel wel in je drinken kunnen doen maar snap hier niet de clue van, het werkt wel heel snel in maar zal ook het snelste uitwerken.
Pillen en MDMA zou je eventueel ook in je drinken kunnen doen.

Maar zou het lekker gescheiden van elkaar houden, denk als al die drugs tegelijkertijd inwerken dat je een lekkere knetter schedol krijgt, af te raden dus.


Om nog even terug te komen bij de liquids , het schijnen.. Ik durf het niet te zeggen met zekerheid je dealer of wie dan ook zal wel anders zeggen dat het gemaakt word van de restjes van drugs uit het lab.

Doegies

:recycling:
2
2GetherHappyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Javelin zei:
Ik heb ervaring met blue69 en gebruik het voor de extra energie. Voor mij persoonlijk werkt het veel beter dan speed
Klik om te vergroten...

Hai Javelin en andere DF'ers Ik lees de verhalen of jullie verhalen om op hoogte te blijven , maar wilde toch hierin en op reageren. Lang verhaal kort : Wij echtpaar allebei 60+ doen al een jaar of 5 ( bewust gedoseerd) XTC- MDMA- GHB en soms Speed. Vaak andere dingen aangeboden gekregen maar geweigerd. En laatst waren we wel geïnteresseerd in Blue en een proef flesje gekocht bij onze leverancier. Normaliter gebruiken we als de X zijn werk doet en je in de mood komt , wat ook wel een gepaard gaat met kokhalzen Gé ( zij) 3.0ml en ik 3.7ml waarvan ( WIJ dus, dit is bij iedereen anders) je in een meer open, vrije, eerlijke en zeer opgewonden staat komt en dat je dan idd bijna altijd gaat sexen/vrijen/ n.....en Maar bijna nooit klaar komt. En nu dus ( +/- 1.5 maand geleden) Blue genomen vanaf het begin , dus geen X of G , maar Blue en dat was echt heerlijk hoe het op je systeem werkt.( nogmaals hoeft niet bij iedereen zo te zijn) Je wordt er enorm geil en opgewonden van en alle schaamte valt weg. Dit tuurlijk verteld aan zeer close friends en wilden het ook meemaken ( Friends zij 48 - hij 52) kwamen bij ons en na een heerlijke Hottub avond , waarbij we allemaal ( gedoseerd naar lichaamsbouw) Bleu hebben genomen, was de avond TOP en hebben een heerlijke avond nacht met ze gehad. Ik heb wel gemerkt ( en daar gaat het om) dat je bij G ( ik 3.7 ml) bij Blue tegen de 8.5 ml moet-kan nemen om effect te hebben. EN alsjeblieft overdrijf NIET , als het niet de juiste dosis is GA NIET meer nemen, doe dat de volgende keer en HOU ALTIJD 2 -2.5 UUR tussen pauze tijdens het gebruik... Ik hoop dat het gelezen wordt en niet zomaar er in gieten... MENSEN JE GAAT OUT. niet doen.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#12
2GetherHappy zei:
Hai Javelin en andere DF'ers Ik lees de verhalen of jullie verhalen om op hoogte te blijven , maar wilde toch hierin en op reageren. Lang verhaal kort : Wij echtpaar allebei 60+ doen al een jaar of 5 ( bewust gedoseerd) XTC- MDMA- GHB en soms Speed. Vaak andere dingen aangeboden gekregen maar geweigerd. En laatst waren we wel geïnteresseerd in Blue en een proef flesje gekocht bij onze leverancier. Normaliter gebruiken we als de X zijn werk doet en je in de mood komt , wat ook wel een gepaard gaat met kokhalzen Gé ( zij) 3.0ml en ik 3.7ml waarvan ( WIJ dus, dit is bij iedereen anders) je in een meer open, vrije, eerlijke en zeer opgewonden staat komt en dat je dan idd bijna altijd gaat sexen/vrijen/ n.....en Maar bijna nooit klaar komt. En nu dus ( +/- 1.5 maand geleden) Blue genomen vanaf het begin , dus geen X of G , maar Blue en dat was echt heerlijk hoe het op je systeem werkt.( nogmaals hoeft niet bij iedereen zo te zijn) Je wordt er enorm geil en opgewonden van en alle schaamte valt weg. Dit tuurlijk verteld aan zeer close friends en wilden het ook meemaken ( Friends zij 48 - hij 52) kwamen bij ons en na een heerlijke Hottub avond , waarbij we allemaal ( gedoseerd naar lichaamsbouw) Bleu hebben genomen, was de avond TOP en hebben een heerlijke avond nacht met ze gehad. Ik heb wel gemerkt ( en daar gaat het om) dat je bij G ( ik 3.7 ml) bij Blue tegen de 8.5 ml moet-kan nemen om effect te hebben. EN alsjeblieft overdrijf NIET , als het niet de juiste dosis is GA NIET meer nemen, doe dat de volgende keer en HOU ALTIJD 2 -2.5 UUR tussen pauze tijdens het gebruik... Ik hoop dat het gelezen wordt en niet zomaar er in gieten... MENSEN JE GAAT OUT. niet doen.
Klik om te vergroten...
Ik neem max 3 blue samen met g, ook max 3 en dan vlieg ik naar de maan . 8,5 is het te veel vind ik . Maar ja, omdat proporties onbekend blijven is het moeilijk in te schatten. Iig beter save than sorry.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
2GetherHappy zei:
Hai Javelin en andere DF'ers Ik lees de verhalen of jullie verhalen om op hoogte te blijven , maar wilde toch hierin en op reageren. Lang verhaal kort : Wij echtpaar allebei 60+ doen al een jaar of 5 ( bewust gedoseerd) XTC- MDMA- GHB en soms Speed. Vaak andere dingen aangeboden gekregen maar geweigerd. En laatst waren we wel geïnteresseerd in Blue en een proef flesje gekocht bij onze leverancier. Normaliter gebruiken we als de X zijn werk doet en je in de mood komt , wat ook wel een gepaard gaat met kokhalzen Gé ( zij) 3.0ml en ik 3.7ml waarvan ( WIJ dus, dit is bij iedereen anders) je in een meer open, vrije, eerlijke en zeer opgewonden staat komt en dat je dan idd bijna altijd gaat sexen/vrijen/ n.....en Maar bijna nooit klaar komt. En nu dus ( +/- 1.5 maand geleden) Blue genomen vanaf het begin , dus geen X of G , maar Blue en dat was echt heerlijk hoe het op je systeem werkt.( nogmaals hoeft niet bij iedereen zo te zijn) Je wordt er enorm geil en opgewonden van en alle schaamte valt weg. Dit tuurlijk verteld aan zeer close friends en wilden het ook meemaken ( Friends zij 48 - hij 52) kwamen bij ons en na een heerlijke Hottub avond , waarbij we allemaal ( gedoseerd naar lichaamsbouw) Bleu hebben genomen, was de avond TOP en hebben een heerlijke avond nacht met ze gehad. Ik heb wel gemerkt ( en daar gaat het om) dat je bij G ( ik 3.7 ml) bij Blue tegen de 8.5 ml moet-kan nemen om effect te hebben. EN alsjeblieft overdrijf NIET , als het niet de juiste dosis is GA NIET meer nemen, doe dat de volgende keer en HOU ALTIJD 2 -2.5 UUR tussen pauze tijdens het gebruik... Ik hoop dat het gelezen wordt en niet zomaar er in gieten... MENSEN JE GAAT OUT. niet doen.
Klik om te vergroten...
Mdma speed ghb combineren in een vloeistof, waarvan je de verhoudingen niet weet is een extreem slecht idee. Speed en mdma combineren is al extra belastend voor je hart en bloedvaten, hersens en zorgt voor een hevige kater. Gooi daar een onbekende hoeveelheid ghb bij en je toxic cocktail is compleet.

Als je dan toch al zo graag wil combineren koop de ingrediënten dan los en mix het zelf. Zo heb je controle over wat je binnen krijgt.

Ik ben van mening dat dit soort mixjes extreem gevaarlijk zijn en er wordt te makkelijk over gedaan hier.
D
Danny053Lid
01-01-2024, 00:00
#14
donnie31 zei:
Haaaaaai DF'ers,

Ik had het gigantische goede idee om het volgende te doen:

Voor een spannende avond zo'n geseald sapflesje 500ml te halen en te vullen met 250ml Pisang ambon & spa r.. hier vervolgens 50mg dexamfies in op te lossen en 10ml G.
Op de helft van het flesje een stukje schilderstape Om de helft te markeren.

Heb wel wat geresearched dat hier soms Viagra en of mdma aan word toegevoegd maar dat lijkt me niet zo'n goeie combo gezondheidswise.

Heeft iemand hier uberhaupt ervaring met blue 69/ of (hulk heet het volgens mij met Pisang)

Ik hoor het graag..
Groetjes
Klik om te vergroten...
Kan je uit eigen ervaring zeggen dat dit niet de manier is zoals je blue/hulk maakt het is niet alleen maar die dingen door elkaar mengen want dat werkt namelijk nier zzo
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Danny053 zei:
Kan je uit eigen ervaring zeggen dat dit niet de manier is zoals je blue/hulk maakt het is niet alleen maar die dingen door elkaar mengen want dat werkt namelijk nier zzo
Klik om te vergroten...
Hoe zit het dan wel, professor?
D
Danny053Lid
01-01-2024, 00:00
#16
HuisbaasBob zei:
Hoe zit het dan wel, professor?
Klik om te vergroten...
Sorry volgens mij is een van de forumregels dat je geen productie processen deelt denk dat als ik je dat zeg daar ook onder valt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."