Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat je iets specifieker moet zijn met je vraagstelling, wat wil je precies weten? Hier een paar linkjes met info over kratom, ik hoop dat je er iets aan hebt. http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=2567 http://www.erowid.org/plants/kratom/kratom.shtml"
"Hallo allemaal, deze kerst vakantie heb ik het huis 2 nachten voor mijzelf en ik en een vriend wilde die gelegenheid aangrijpen om truffels te proberen. Ik heb behalve wiet en alcohol geen ervaring, mijn maat heeft al eens pillen en pep gebruikt maar nog nooit tripmiddelen. Mijn broer en vriendin zullen aanwezig zijn, zij zullen beide behalve wiet niks gebruiken. Ik heb een aantal vragen: 1.Wat voor dosis raden jullie aan en wat voor soort? 2.Is er iets tegen de mogelijke misselijkheid te doen? 3.Zijn truffels te combineren met wiet? 4.Bepaalde dingen die ik niet of juist wel moet eten of drinken? 5.Tips voor de tripsitters? 6.Leuke activiteiten voor tijdens het trippen? Alvast bedankt!"
"Bedankt voor de antwoorden gandwarf777 en ThePhotographer. Ik denk dat we voor tussen de 10 en 15 gram van een gemiddeld sterke truffel zullen gaan. Innemen met thee lijkt mij het makkelijkst en het schijnt het beste tegen misselijkheid te werken waar ik me nog een beetje zorgen om maak. We gaan op de dag s'ochtens de truffels kopen en zullen dan ook nog wel even in een shop blijven hangen maar ik denk dat de pauze tussen het blowen en truffelen wel lang genoeg zal zijn, het 6 uur van tevoren niks eten zal moeilijk worden, zeker als we gaan blowen, maar we gaan het toch proberen. Met activiteiten doelde ik meer op dingen als bepaalde films of muziek luisteren of iets met lava-lampen ofzoiets, we hebben een goede muziek installatie en een tv met een hoop verschillende films, we hebben allemaal ongeveer dezelfde muziek smaak dus dat komt mooi uit. Nog één vraag: we zijn met z'n vieren en iedereen heeft erg veel gelezen over truffels niemand heeft het daadwerkelijk een keer gedaan maar denken jullie dat een tripsitter echt noodzakelijk is? Mijn broer zal zoiezo in de buurt zijn, niet in dezelfde ruimte maar in/om het huis dus als er echt iets mis gaat zal hij kunnen ingrijpen. Nogmaals bedankt voor de antwoorden en bedankt voor de muziek tips."
"Tuurlijk is het wel schadelijk MDMA is neurotoxisch en MDA (krijg je hoe dan ook binnen als je MDMA gebruikt) is nog neurotoxischer."
"Ik heb het idee dat over het algemeen gedacht word dat de eerste keer xtc de beste keer is, bijna iedereen die ik erover spreek is van mening dat de eerste keer echt de allerbeste keer is. Ik heb nog maar één keer gebruikt (binnenkort weer) maar ik heb het gevoel dat dit totaal niet waar is, ik vond het juist op de avond zelf veel minder tof en leuk dan verwacht en ik ging me pas de dag erna beseffen hoe enorm vet mijn avond is geweest (praten, dansen, rondjes lopen, raketjes eten zelfs kotsen was leuk om te doen) Ik heb het idee dat het op de avond zelf allemaal teveel en te snel was om goed te verwerken en dat ik daarom niet optimaal heb kunnen genieten. Mijn avond was fantastisch maar ik heb het idee dat ik er meer uit kan halen, zeker omdat ik een beetje weet wat me te wachten staat en ik me beter kan concentreren op het fijne gevoel en de makkelijke omgang met mensen etc. En daarnaast als iedereen je verteld dat de eerste keer het vetst is overtuig je jezelf daar ook van en als je met die mindset de avond in gaat word het ook niet beter dan de eerste keer. Ik heb zoals ik al zei nog maar één keer gebruikt dus ik zal binnenkort pas kunnen zeggen of dit ook echt waar is maar eigenlijk zou iedereen zich van dit idee af moeten zetten. Wat is jullie mening hierover? Groetjes Danktank."
"Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat mensen het op deze manier voor de ander eigenlijk verpesten door hen ervan te overtuigen dat het maar één keer zo fijn kan zijn, terwijl dat volgens mij niet zo is."
"dupont zei: Verwachting speelt ook een rol hierbij. Die van jou waren misschien wat te hooggespannen waardoor je teleurgesteld werd. Ik schat in dat MDMA voor veel mensen de eerste harddrug is die ze nemen, en dat men dus niet goed weet wat te verwachten, met name wat intensiteit betreft. Eenmaal bekend met de werking is de ervaring de keren daarop wat voorspelbaarder en dus minder verrassend en leuk. Om even off topic te gaan maar de vergelijking met cocaine is misschien een leuke paralel. Dit middel wordt vaak de hemel in geprezen door gebruikers (en in films, muziek, etc) waardoor velen een overweldigend effect verwachten. Niets is echter minder waar, het effect is subtiel te noemen hoewel het wel een erg sterke drug is, het maakt juist dat de gebruiker zich zeer nuchter voelt. Vaak lees je in coke-tripreports alhier dan ook dat men er geen bal aan vond. De verwachtingen waren te mooi om door de realiteit waargemaakt te worden. Dit is slechts mijn zojuist bedachte theorie Schiet maar lek... Klik om te vergroten... Absoluut herkenbaar alleen dan met pep, ik verwachte een lichamelijk gevoel wat ik bijvoorbeeld met alcohol en wiet wel heb en omdat dit er niet was voelde ik me erg nuchter, wat later begon ik me pas was van de effecten te beseffen. En ja mijn verwachtingen waren inderdaad wat te hoog gespannen maar ik kan er gelukkig wel van genieten heb ik het idee."
"Dat tintelende gevoel wat je beschrijft had ik helaas niet, maar het is goed om te horen dat de volgende keren gebruiken minstens net zo tof kunnen zijn. Ik had vooral op de avond zelf een beetje het gevoel van is dit alles? dit valt allemaal wel mee eigenlijk, maar de dag erna ging ik me echt beseffen dat ik met iedereen heb gepraat en dat die raketjes wel heel erg lekker waren en dat ik nog nooit zo fijn en lekker heb kunnen dansen, dus het was gewoon zoals ik al eerder zei waarschijnlijk teveel om te beseffen voor de eerste keer."
"Dankjewel dat gaat zeker lukken!"
"Deze vakantie wil ik truffels gaan gebruiken, de dag hierna is er een tof feest waar ik graag van XTC of MDMA zou willen genieten. De truffels zullen s'avonds genuttigd worden evenals de XTC. Zullen de truffels enig effect hebben op het wauzen? Groetjes Danktank."