#1
Deze ochtend heb ik tijdens mijn werk (tomaten kas) pep gebruikt en dat beviel me erg, Maar behalve dat ik me ietwat vermoeid voel voel ik me erg zenuwachtig. Het voelt alsof er iets vervelends te gebeuren staat terwijl dit totaal niet zo is.
Heeft iemand anders dit ooit gehad of iets soortgelijks?
Het is erg vervelend dat ik me zo voel omdat ik niet flex van mijn weekend kan genieten op deze manier. Zou een blowtje roken helpen?
Alvast bedankt!
Heeft iemand anders dit ooit gehad of iets soortgelijks?
Het is erg vervelend dat ik me zo voel omdat ik niet flex van mijn weekend kan genieten op deze manier. Zou een blowtje roken helpen?
Alvast bedankt!