Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik begin zelf altijd met blowen al is de pil al ingeslagen, ik krijg dan een leukere space en het bespaard me een hoop extra vaagheid. Misschien was 60mg te weinig voor jou?"
"Ik heb 3 vage dingen gezegd onder invloed van drugs (naja mijn top 3 dan heb wel meer vage dingen gezegd ) 1: bij een vriend van me ik begin waus te worden pak de zak pillen gooi hem leeg op tafel (alle pillen vliegen door de kamer) omdat het dan makkelijker is voor iedereen om bij te nemen. 2: diezelfde avond stoot ik een glas water om en het water begint van de tafel af te druipen op mijn voeten en mijn broek en zeg ik in een keer hardop verrek het regent onder de tafel (heb ik nog lang gehoord en soms nu nog wel eens) 3: bij mijn truffel trip toen ik in de ambulance naar het politiebureau werd gebracht, vroeg het ambulance personeel wat voor drugs ik op had, ik vragen wat er bestaan en vervolgens alles opnoemen wat ik kan bedenken en met volle overtuigen zeggen dat ik het allemaal heb gebruikt."
"Ik ga morgenmiddag met het vliegtuig weg, maar ik heb nu nog wiet in mijn portemonnee/tas, als ik dat er nu uithaal en ergens in mijn kamer neerleg en ik neem mijn portemonnee en tas mee, zullen drugshonden dan ruiken dat er wiet in mijn spullen gezeten heeft. (Was het er vergeten uit te halen) Of zullen de honden het niet ruiken, want het is een beetje stom al ga ik met mijn ouders vliegen en ik wordt apart genomen omdat ze wiet ruiken. Of is het handiger om een andere tas te pakken? Mazzel"
"Een andere tas is waarschijnlijk wel een stuk handiger, mijn ouders vinden het namelijk niet zo leuk al wordt ik apart genomen omdat ik naar wiet ruik. Ik ga naar gran canaria dus denk wel dat er wat controle is. Nu laat ik mijn spullen een avondje luchten en hopen dat het morgen niet naar wiet ruikt, anders andere tas meenemen. En bedankt voor de snelle reactie."
"Het was zeg maar in mijn rug zak om zo maar te zeggen dus het ging gewoon bij handbagage, had mijn tas meegenomen want kon geen andere vinden, maar ben geen drugshond tegen gekomen, alleen een detectie poortje en een fouillering en in las palmas was er helemaal niks. Te veel druk gemaakt voor niks denk."
"Laatst hoorde ik van een vriend van me dat je het op je pizza kan doen net zoals bij pizza funghi, dan smaakt het denk wel beter alleen dan heb je denk wel een hogere dosis nodig. Ik wil het binnenkort proberen met truffels want leek me wel grappig toen ik het hoorde."
"Fool zei: Mja, als je je truffels te warm verhit gaan de werkzame stoffen wel kapot. Klik om te vergroten... Tsja dan moet je goed uitkijken of ze er achteraf pas op doen als de pizza al klaar is. Al is het dan alsnog verkeerd gegaan is het jammer, dan was het niet zo'n goed idee."
"De eerste keer dat ik XTC deed was bij een vriend van me thuis, hij had geen muziek opgezet totdat die inkickte, toen die inkickte zette hij snel dit nummer op: Sjaak ft Willie wartaal - drankje (giocatori & dr. Phunk anthem remix) van hard with style 32 (headhunterz), die was zo geweldig voor de eerste keer haha. Pink Floyd gaat er ook altijd wel in vooral met psychedelische drugs. En persoonlijk vind ik flux pavilion erg goed met uppers, vooral het album blow the roof vind ik erg goed dan. En van destroid - crusaders (funtcase remix) ging erg goed met XTC (live gezien op 50 hurtz kreeg toen flinke kippenvel ) En van bassnectar - heads up (west coast lo fi remix 2013), al is die voor nuchtere mensen flink irritant dan moet je hem maar doorspoelen naar 1 minuut (intro is erg lang en met veel irritante piepjes), maar onder invloed en nuchter vind ik hem geniaal."
"Prachig report, verdiend naar mijn idee report van de maand Was je trouwens in die trip af en toe nog bij bewustzijn of was je soms nog aanspreekbaar? Ik ben namelijk binnenkort sitter voor 2 vrienden van mij die ook ayahuasca gaan doen (met nog 2 vrienden die nuchter zijn), had jij misschien tips om wel of niet te doen en muziekkeuze etc. Maar wel leuk om te horen dat je een geweldige trip hebt gehad. Greetz"