Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3-Meo-PCP is echt geweldig spul. Alsof je jezelf in een third person videogame ziet terwijl anderen npc's zijn voelde het voor mij, je wordt er wel echt snel manisch op."
"Ik heb nu twee keer Ketamine geprobeerd en vond er eerlijk gezegd twee keer niks aan. Het is één van de weinige drugs waar ik ook stront misselijk van wordt (niet echt in de maag, meer een soort motion sickness). Verder is de headspace niet per se super genietbaar en zijn hallucinaties zowel op lagere als hogere doseringen echt maar heel gering. Resultaat is beide keren geweest dat ik half verdoofd, misselijk en verveeld op bed lig. Ik kan blijkbaar echt totaal niet inzien wat keta volgens sommigen zo de moeite waard maakt.. Misschien was de keta die ik had gewoon niet erg goed, maar hebben andere mensen soortgelijke ervaringen gehad en misschien een suggestie om te misselijkheid tegen te gaan/te negeren? Wel gehoord dat Keta een drug is die je een soort van moet ''leren'' gebruiken, dus ben benieuwd naar ervaringen van anderen."
"Ja, het blijft apart/interessant hoe verschillend ervaringen van gebruikers onderling zijn, vrienden van me beweren er zelfs echt euforisch van te worden waar ik me helemaal niks bij voor kan stellen bij keta. Voel me eerder alsof ik een uur lang aan het doodgaan ben haha. Het zal dan inderdaad wel gewoon niks voor mij zijn, maar is toch altijd jammer als de verwachtingen niet overeenkomen."
"Een pepkater heb ik eigenlijk alleen als ik het te laat in de avond neem en, mede door het gebrek aan slaap, me de volgende dag beroerd voel. Maar vaak als ik het 's ochtends neem heb ik zodra het uit begint te werken juist een heerlijke afterglow waarbij ik me helemaal relaxed en emotioneel vlak voel. Enigszins vergelijkbaar met een Kratom high. Hebben meer mensen dit of heb ik gewoon ''geluk'' ofzo? Nieuwsgierig naar ervaring van anderen."