#1
Een pepkater heb ik eigenlijk alleen als ik het te laat in de avond neem en, mede door het gebrek aan slaap, me de volgende dag beroerd voel. Maar vaak als ik het 's ochtends neem heb ik zodra het uit begint te werken juist een heerlijke afterglow waarbij ik me helemaal relaxed en emotioneel vlak voel. Enigszins vergelijkbaar met een Kratom high. Hebben meer mensen dit of heb ik gewoon ''geluk'' ofzo? Nieuwsgierig naar ervaring van anderen.