Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine misselijkheid..

Ketamine misselijkheid..

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het kan ook gewoon niks voor jou zijn en dan zou ik het lekker links laten liggen en ergens anders van genieten🤗

En anders een keer de ketamine laten testen en kijken wat de uitslag daarvan is.
D
DamianoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu twee keer Ketamine geprobeerd en vond er eerlijk gezegd twee keer niks aan. Het is één van de weinige drugs waar ik ook stront misselijk van wordt (niet echt in de maag, meer een soort motion sickness). Verder is de headspace niet per se super genietbaar en zijn hallucinaties zowel op lagere als hogere doseringen echt maar heel gering. Resultaat is beide keren geweest dat ik half verdoofd, misselijk en verveeld op bed lig. Ik kan blijkbaar echt totaal niet inzien wat keta volgens sommigen zo de moeite waard maakt.. Misschien was de keta die ik had gewoon niet erg goed, maar hebben andere mensen soortgelijke ervaringen gehad en misschien een suggestie om te misselijkheid tegen te gaan/te negeren? Wel gehoord dat Keta een drug is die je een soort van moet ''leren'' gebruiken, dus ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pagliaccio zei:
Ik heb nu twee keer Ketamine geprobeerd en vond er eerlijk gezegd twee keer niks aan. Het is één van de weinige drugs waar ik ook stront misselijk van wordt (niet echt in de maag, meer een soort motion sickness). Verder is de headspace niet per se super genietbaar en zijn hallucinaties zowel op lagere als hogere doseringen echt maar heel gering. Resultaat is beide keren geweest dat ik half verdoofd, misselijk en verveeld op bed lig. Ik kan blijkbaar echt totaal niet inzien wat keta volgens sommigen zo de moeite waard maakt.. Misschien was de keta die ik had gewoon niet erg goed, maar hebben andere mensen soortgelijke ervaringen gehad en misschien een suggestie om te misselijkheid tegen te gaan/te negeren? Wel gehoord dat Keta een drug is die je een soort van moet ''leren'' gebruiken, dus ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
Klik om te vergroten...
Dit is zeer herkenbaar voor mij. Niet echt misselijk maar toch ook weer wel en als ik beweeg lijkt het inderdaad wel wat op wagenziekte. Ik vind er ook geen ene bal aan en voelde me vaak superkut tijdens de piek. Achteraf meestal wel relaxed trouwens. Misschien ooit nog een K-Hole maar anders nooit meer.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pagliaccio zei:
Ik heb nu twee keer Ketamine geprobeerd en vond er eerlijk gezegd twee keer niks aan. Het is één van de weinige drugs waar ik ook stront misselijk van wordt (niet echt in de maag, meer een soort motion sickness). Verder is de headspace niet per se super genietbaar en zijn hallucinaties zowel op lagere als hogere doseringen echt maar heel gering. Resultaat is beide keren geweest dat ik half verdoofd, misselijk en verveeld op bed lig. Ik kan blijkbaar echt totaal niet inzien wat keta volgens sommigen zo de moeite waard maakt.. Misschien was de keta die ik had gewoon niet erg goed, maar hebben andere mensen soortgelijke ervaringen gehad en misschien een suggestie om te misselijkheid tegen te gaan/te negeren? Wel gehoord dat Keta een drug is die je een soort van moet ''leren'' gebruiken, dus ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
Klik om te vergroten...
Haha ja ik heb dezelfde ervaring hoor.
Nou moet ik wel toegeven dat ik nog best vaak ketamine heb gebruikt. Voor mij is de ideale setting om natuurdocu's te kijken terwijl ik wat keta neem. Maar inderdaad, een K-hole vind ik zeer onprettig, je wordt snel misselijk van ketamine, ik vind ook dat je 'gehandicapt' raakt van keta; je kunt niet meer goed lopen. Daarnaast vind ik inderdaad de hallucinaties tegenvallen.

Dus ik denk dat je gewoon met me eens bent dat het eigenlijk niet zo'n fijne drug is :wink:
D
DamianoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, het blijft apart/interessant hoe verschillend ervaringen van gebruikers onderling zijn, vrienden van me beweren er zelfs echt euforisch van te worden waar ik me helemaal niks bij voor kan stellen bij keta. Voel me eerder alsof ik een uur lang aan het doodgaan ben haha. Het zal dan inderdaad wel gewoon niks voor mij zijn, maar is toch altijd jammer als de verwachtingen niet overeenkomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."