Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik krijg vooral bij speed erectieproblemen. Een kamagra pil erbij is dan een goede oplossing."
"STONER030 zei: Mijn eerste pilletje was op mijn 15e, ben nu 16 en zorg ervoor dat ik niet vaker dan 1x in de 2 weken gebruik. Klik om te vergroten... 16 jaar en elke twee weken een pilletje? Goed bezig hoor. Veel plezier nog met je hersenen voor hoe lang dat nog mag duren.."
"STONER030 zei: Ik heb nooit gezegd dat ik elke 2 weken een pilletje doe Klik om te vergroten... STONER030 zei: ben nu 16 en zorg ervoor dat ik niet vaker dan 1x in de 2 weken gebruik. Klik om te vergroten... Zo klonk het anders wel. Maar ja, gelukkig maar dan dat je toch wel pauzes kent!"
"16 jaar en waarschijnlijk niet zwaarder dan 65 a 70 kg. Oh dan, je hebt dan maar 6 keer zoveel gebruikt als aanbevolen. In een ander bericht las ik ook al dat je om de twee weken gebruikt. Je moet het natuurlijk zelf weten, het is jouw leven, jouw hersenen en op je 16e zal het vast helemaal te gek zijn. Toch raad ik je ten zeerste aan om jezelf even goed in te lezen in het spul dat je wilt gaan gebruiken alsvorens je ermee begint. Als je op deze manier door blijft gaan (en zeker op deze leeftijd), dan verkloot je jezelf aardig, maar daar zul je vroeg of laat zelf wel achter komen."
"Als je van 0 keer in je leven opeens naar elk weekend in 3 maanden tijd gaat, dan ben je echt jezelf aan het verkloten. Elk weekend is slecht, maar je oorspronkelijke plan (1 maand) is ook nog te kort. Die flinke pauze die je in wilt lassen, zal ik minimaal een half jaar voor uittrekken om alles weer een beetje op niveau te krijgen. Daarna om de 3 maanden doen, als het weer beter gaat tegen die tijd. De vrienden waarmee je gebruikt, hebben die geen klachten?"
"Hallo allemaal, Ik meen ooit ergens op internet een lijst gezien te hebben met recensies van veel verschillende XTC-pillen (met namen) met zelfs van elke pil een klein fototje erbij. Weten jullie misschien wat ik bedoel?"
"Johandewitt zei: alles van above and beyond. maar vooral deze [Above and Beyond - Good for me] zo in combinatie met de clip. heerlijk ! Klik om te vergroten... Inderdaad een erg lekker nummertje. Moet je eens de club mix versie van dat nummer luisteren, die vind ik ook echt heerlijk. Ik doel dan vooral op het stukje tussen 3:00 en 6:00, wat ik mooi vind. De eerste 2 minuten en het laatste gedeelte (vanaf 7:00 tot het einde) zijn helaas wel lelijk."
"Vriend van me gaat met 1 oog heel scheel kijken wanneer hij wous is. Met drank al een beetje (beide ogen), maar bij mdma echt extreem (met 1 oog)."
"Ik ben een jongen van 22 jaar en heb slechts 1 keer mdma/xtc gebruikt (april dit jaar) en verder geen enkele andere drugs, op een paar jointjes na. Enkele vrienden van me gaan over een week of 3 naar een hardstyle/hardcore feest en willen dan aan de coke gaan. Zij hebben dit al een paar keer vaker gedaan en waren daarvan onder de indruk. Ik vraag me echter af of het wel echt zo leuk is? Leuker dan mdma (dat vond ik fantastisch)? Op internet lees ik namelijk veel nadelen van coke, terwijl ik van mdma eigenlijk vooral veel voordelen ken. Coke: - Duur - Korte werking (hooguit een uur op top niveau, maar meestal korter) - Redelijk verslavend - Opgefockt gevoel (ruzie willen hebben) ..en bij mdma weet ik uit eigen ervaring: - Goedkoop - Lange werking (3 uur per pil bij mij) - Vrijwel niet verslavend - Heerlijk gevoel, iedereen is aardig Nu snap ik best dat ik de voordelen pas ontdek en kan begrijpen wanneer ik het gebruikt heb, maar ik vraag me op dit moment gewoon af of de voordelen wel tegen de nadelen opwegen? Anders gebruik ik dat weekend liever gewoon weer mdma (april is ook al een tijdje geleden namelijk.. )"
"Bedankt voor je reactie. Ik wil trouwens niet de werkingen met elkaar vergelijken hoor. Ik snap dat je van coke geen euforisch of liefdevol gevoel gaat krijgen, want het is gewoon een compleet ander soort drug. Vroeg me alleen af of het "goede gevoel" wat je ervan krijgt opweegt tegen de nadelen die ik opnoemde. Oftewel: waarom is coke zo populair bij velen?"