Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wilde hier ff op reageren.. Verschuiven kan zeker wel. Is bij mij zelf gebeurd. Tot 2023 had ik maar een paar keer gesnoven (pep vooral) en na dit jaar omgeveer de helft, dus 25ish van de 52 zaterdagen 3mmc/3cmc gesnoven te hebben (wel flinke hoeveelheden, elke keer binges), is ie scheef gegaan (naar rechts) wat eerst nooit zo was. Dus rechterneusgat krijgt veel minder adem binnen dan links. Reukvermogen zo goed als weg. Continu loopneus. Heb t na laten kijken en er is ‘geen aantoonbare drugs schade’. Erg bijzondere conclusie - Maargoed, ik zit dus voor de rest van m’n leven zonder reuk en moeilijk ademhalen, droge neus, dergelijke klachten. Voorkant (neustip) die eerst hard was is nu wat beweegzamer. Lekker bommen die zooi, als je nog een werkende neus wil als je later oud en versleten bent."
"3-cmc, 3-fmc. helemaal in hoge doseringen. Heb t ‘maar’ 1 jaar lang 0,5 tot 1x per week gebruikt (gemiddeld), maar ben tot op de dag van vandaag nog bang dat ik over 10, 20 jaar ofzo opeens dood neerval. Ja, het is ‘uit m’n systeem, dus dat kan niet’, maar juist dat voelt een beetje als ‘te mooi om waar te zijn’ wetende hoe giftig het gevoel van strak zijn ervan voelde, en de zware comedowns, oprecht het gevoel dat mn persoonlijkheid erdoor veranderd is, zelfs 4 maanden na niks meer gebruikt te hebben."
"Roze Olifant zei: Heavy. Goed dat je niet meer gebruikt. In welke zin heb je het idee dat je persoonlijkheid erdoor veranderd is? Klik om te vergroten... Boosheid, ben veel geirriteerder, flip hem compleet om dingen die me niks deden, veel emotioneler, begin random te huilen uit het niets soms. ken dat helemaal niet van mezelf. Verder heeft het mn neus verpest, maar KNO artsen zeggen dat er niks te zien is terwijl ik met permanente klachten zit. En dat heb ik op de een of andere manier binnen 1 jaar voor elkaar gekregen, daarom dat ik ook soms een beetje schrik van hoe makkelijk erover gedaan word of dat sommige mensen nog steeds denken dat je jarenlang kilo’s zooi moet snuiven op dagelijkse basis omdat je lichaam zo vergevingsgezind is. Nou, bij mij helaas niet. moet toegeven dat ik het vaak gebinged heb (2-3 gram over 24u) en die roekeloosheid kwam door een rits aangrijpende gebeurtenissen in mn leven in veel kortere tijd achter elkaar zonder dat ik ook maar iets heb kunnen verwerken. maar als ik geweten had van tevoren dat dit me zo kapot zou maken had ik t met geen vinger aangeraakt. sorry, emotioneel beladen bericht, maar doe alsjeblieft allemaal rustig aan met rc’s in t algemeen.. en zeker niet als je van tevoren mentaal al niet 100% goed in je vel zit"
"Maar. Los van webshops. Gaan er op straat nog mmc’s rond? Zonder namen te benoemen bedoel ik. Kun je nog op straat een zakje bij Mo halen, of kunnen zij door het verbod ook niet aan dergelijke stoffen komen?"
"Mo als in ‘dealer in het algemeen’. Gaat het überhaupt nog rond, bedoel ik"
"Piet Zahut zei: Zeker.. nog steeds te koop. Nu is de lijst van de dealers nog groter. Prijzen wel wat duurder dan het op internet was. Klik om te vergroten... Thanks! Is er dan misschien ook weer hoop op echte 3/4mmc of dat niet?"
"Hebben jullie het over dezelfde vendor die ook nog (beweert) 3CMC aanbiedt online?"
"Hmm. Dat betekent dan dat er meerdere online vendors nog gewoon aan het doorverkopen zijn."
"3mmc + wiet hier, maar inderdaad. deed het op een gegeven moment geen 3mmc meer zonder erbij te blowen. heerlijke bodyload, wiet lijkt het allemaal nog wat te versterken en je staat minder strak door de wiet maar juist wat meer wazig. Snuif niks meer maar dit was wel altijd een fijne combi idd."