Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiks op krijgen

Niks op krijgen

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
waarschijnlijk ligt het toch aan het feit dat je geen boeren kunt laten, msschien een keer naar de dokter gaan ervoor? lijkt me sowieso niet goed, naast het feit dat je niet kan drinken.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
misschien wat rustiger opbouwen, niet te snel gaan drinken
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#3
andere drank dan bier drinken lijkt me.. soms zit ik ook al vol na een paar pintjes! dit gebeurt wel maar heel Soms.. wanneer ik teveel gegeten heb ofzo. Probeer sterke n keer, mss gaat dat je beter af :beer:
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaja,ik had het weer eens.

Ik denk,doe een goed ontbijt,eitje,en savonds een broodje shoarma.
Na 3 biertjes kwam de koolzuur weer opspelen,en kreeg ik niks meer op. Ben toen maar over gegaan naar sterke drank.

Na een tijdje moest ik dus kotsen,en toen kwam er een klein handje kots uit,en de rest was allemaal koolzuur/lucht. Daarna kon ik gewoon weer bier drinken,omdat alle lucht wegwas.

Ik denk erover om na de dokter te gaan,om het niet kunnen boeren.
Maar ik ben bang dat ie dan zegt: Moet je niet drinken.
Of zou een dokter zoiets niet gaan zeggen?


PS: Overigens bevalt dronken zijn van bier me beter dan van sterke drank,pfff wat een kater :grin:


Grt,
DS
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet zo snel drinken, laat je biertje even staan zodat je niet te veel schuim binnenspeelt, je leert het nog wel ...

edit: wtf naar de dokter gaan? hoe oud ben je?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
neem af en toe een glaasje water tussendoor, of fris zonder prik. daar laat je dan een boer van, en komt je maag weer een btje tot rust
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#7
train je maag en het komt wel in orde.
vroeger was ik ook altijd vrij snel zat, weinig opkunnen en snel kotsen. hoorde er allemaal bij
heb me een jaar elk weekend kotsen toe gezopen en ik kan je wel zeggen dat je steeds beter en beter wordt in het drinken. (nu niet dat je me achterna moet doen omdat ik hierdoor genoeg problemen heb,kreeg) maar je kan je maag dus degelijk trainen
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk niet dat je maag of andere organen erg "getraind" in zijn geraakt, eerder gevoelloos door die overvloed van alcohol... :rolleyes:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
DSVM zei:
Als ik een dikke bodem leg heb ik dat,en ook als ik geen bodem leg. En soms als ik wel een dikke bodem leg kan ik wel drinken,en ook als ik geen bodem leg kan ik drinken.
Klik om te vergroten...


Wat maakt het uit, dat je maar een paar biertjes op kan. Luister gewoon naar je lichaam, die geeft niet voor niks aan, dat je vol zit.

Het is veel minder stoer, als je door je stoerheid om veel te zuipen uiteindelijk zal moeten kotsen.
En als je dan toch zo graag wil zuipen tot je erbij neervalt, doe het dan op de momenten dat je lichaam het aangeeft wel aan te kunnen! :beer:

Oh, wat haat ik alcohol eigenlijk! En dan heb je mensen die moeten gaan zuipen, totdat ze erbij neervallen. Heb laatst een documentaire gezien over zeer jonge gasten, die met alcoholvergiftigingen opgenomen waren.
En dan heb je nog die gasten die een 'kwaaie dronk' krijgen om daar helemaal maar niet van te spreken. :(

En dan zitten velen te zeiken over drugs! :angry:

Ik vind bovenstaande quote een beetje raar neergezet, het kan dus alle kanten uit. :wave:
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zit met een probleem.

Als ik bijv. eens lekker wil ga zuipen,dan ben ik soms na 2 biertjes al vol,en als ik dan nog meer drink,dan krijg ik kotsneigingen. Vinger in de keel helpt dan niet meer bij mij.

Soms heb ik ook dat ik gewoon door kan blijven drinken tot ik erbij neerval :wink: . En een andere keer krijg ik weer niks op.

Als ik een dikke bodem leg heb ik dat,en ook als ik geen bodem leg. En soms als ik wel een dikke bodem leg kan ik wel drinken,en ook als ik geen bodem leg kan ik drinken.

Vind het echt irritant. Wilde gisteravond flink zuipen,maar dan moet je het na 3 bierjes alweer opgeven omdat je anders kotsneigingen krijgt.

Herkend iemand dit?

PS: (Ik kan niet boeren laten -serieus- dus misschien is het dat?)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
mischien is bier niks voor je probeer eens andere drankjes en als dat niks word dan moet je maar beseffe dat drinken niks voor jouw is
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat hoop ik toch niet :cry:
Maarja, soms kan ik gewoon doordrinken zonder bijwerkingen.(Kostneigingen etc)

50/50 dat het goed of fout gaat.

Als ik smorgens een eitje eet gaat het beter. Maar dan moet ik dus de hele dag niks eten. :smilingimp:
w
willem op den driesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een lekkere vette bodem/hap doet het werk wel bij mij, ik heb ook dat het vol aan begint te voelen, maar dan duurt het niet lang meer voordat ik signalen binnenkrijg met de opdracht om de toilet te bezoeken (toilet gesprekken zijn ook altijd leuk :grin: ), het voelt voor mij als een doorstoming.

d'rin d'ruit !
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja,automatisch kotsen probeer ik ook. Zodat de lucht eruit gaat,maar soms werkt het en soms komt er niks uit. :wink:
w
willem op den driesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met de toilet bezoeken doelde ik niet op kotsen, eigelijk meer op het plassen. Eenmaal voor het eerst geplast dan moet ik om de 2 bier alweer, zodoende die doorstroming.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
willem op den dries zei:
Met de toilet bezoeken doelde ik niet op kotsen, eigelijk meer op het plassen. Eenmaal voor het eerst geplast dan moet ik om de 2 bier alweer, zodoende die doorstroming.
Klik om te vergroten...

Tot je op een gegeven moment niet meer moet plassen, en dan ben je fucked :grin:
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#17
Schijnbaar niks aan te doen.

Ik ga maar gewoon proberen zo goed mogelijk me maag voor te bereiden op een avond stappen,en hopen dat m'n maag me plezier wilt gunnen :wink:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Gewoon wat meer tijd tussen je drankjes laten en niet 5 pils in 15 minuten willen zwelgen, smaakt zoiezo niet. Als je persé dronken wil raken, neem dan iets van sterke drank. Daar hoef je niet veel van te drinken.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#19
DSVM zei:
PS: (Ik kan niet boeren laten -serieus- dus misschien is het dat?)
Klik om te vergroten...

dit lijkt me sowieso al niet zo'n goed teken, en kan heel goed dat je daarom niks opkrijgt, als er teveel lucht in je maag zit, zit je gewoon vol en kan er voor je gevoel niks meer bij.

of loop je constant te ruften?
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#20
Teveel lucht in mijn maag is ook het probleem denk ik.

Ik had vorige week 2 biertjes gehad. Zat helemaal vol naar mijn mening. Maar 15 minuten later heb ik wel nog een hele maaltijd kunnen eten. :confused:

En ruften van bier gebeurd pas uren later,als ik in bed lig :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."