"Psyderboy zei:
DR.TH-Chill-25 zei:
caffeine,alcohol,wiet,hasj,tabak,rohypnol,cocaine,speed,xtc,datura,nootmuskaat
DXM,yohimbine,vliegenzwammen,LSD,Yopo,hawaian baby woodrose,salvia divinorum,MDMA,MDA,2C-B,PMA(slechte xtc pillen),brugmansia,ether,lijm,paddos,ayahuasca,alprazolam,coleus,pcp,aconitum napellus,zolpidem
nog te doenMT,Mescaline,2c-t-7,ketamine,virola,lachgas,DPT
Klik om te vergroten...
echt al ayahuasca gedaan?
en hoe was het ???
Klik om te vergroten...
ayahuasca is vergelijkbaar met een hoge dosis paddo's,de visuals nemen de volledige visuele beeld over,alles word een visual,je lichaam voelt heel zwaar waardoor je tijdens de peak moeilijk kunt rechtstaan,en tijdens de peak-effecten vibreert alles visueel.het duurt ongeveer een half uur om op te komen en daarna een peak van 2 uur en 4 uur van dalende effecten.
ayahuasca is zeker geen partydrug,maar is wel heel effectief voor psychonautische zelfverkenning"
In: Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?
1-1-2024