Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Ik zit de laatste tijd met een vervelende kwestie en dat is het feit dat ik letterlijk nergens meer stoned van kan worden. Ik heb alles al geprobeerd, de sterkste wiet en hasj soorten maar er gebeurt gewoon helemaal niks meer. Ik blow al ongeveer zes jaar en velen jaren daarvan rookte ik gemiddeld zo´n 10 jointjes op een dag en op mijn ´hoogtepunt´ meer dan 50 euro per dag. Ik werd altijd flink stoned en het was voor mij een manier om lichamelijk en psychisch even lekker te ontspannen en te spacen natuurlijk. De laatste tijd heb ik veel last van stress, vooral lichamelijk, waardoor mijn maag volledig van streek raakt (ik heb iets aan mijn maag) waardoor ik veel ga overgeven wat tot gevolg heeft dat ik in korte tijd 12 kilo ben afgevallen. (ik ben 1.84 en weeg nog maar 54 kilo). Juist door het blowen kon ik lichamelijk ontspannen waardoor mijn maag zich ook ontspande. Door de stress die ik de laatste tijd ervaar grijp ik ook eerder naar andere drugs. Misschien heeft het er mee te maken dat ik medicatie slik, antipsychotica. Ik slik het middel Orap tegen psychoses en Akineton tegen de bijwerkingen van Orap. Orap heeft net als blowen een sederend effect. Ik moet er ook maar even bij zeggen dat ik psychisch niet echt in orde ben wat er misschien ook mee te maken heeft, ik heb namelijk MCDD (jeugdshizofrenie, autisme), PTSS, ADD, gedragsstoornissen, bedreigde persoonlijkheid en angst en paniek stoornissen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik mis het stoned zijn! Ik heb al geprobeerd een tijdje te stoppen maar dat had helaas ook geen effect. Bedankt alvast!"
"Ik heb ook vaak tintelingen van pep, vooral in mijn achterhoofd, heel apart gevoel. Mijn armen worden een beetje spastisch waardoor ik ze constant moet bewegen en rekken. Mijn handen gaan soms gigantisch trillen, en soms trilt mijn hele lijf een paar uur lang en krijg ik spastische schokken in mijn benen. En wat ik altijd heb van pep is dat ik mijn hele bek en tong kapot kauw. Maar ik slik ook allerlei medicijnen erbij dus daar zal het wel aan liggen, maar je bent in ieder geval niet de enige die het heeft. En pantroprazol slik ik zelf ook, want ik heb ook erge misselijkheidsaanvallen, en het kan geen kwaad als je die erbij slikt. Bij mij helpt het alleen niet als ik pep op heb."
"Een ommetje met Amnesia Haze en shag."
"Ik heb ooit na een flink aantal lijnen hele sterke pep flink gehallucineerd. Ik zag de muren heen en weer golven, het plafond kronkelde alle kanten op en het gekste was dat ik een arm uit mijn schoen die op de grond lag zag komen die me probeerde te grijpen. Daar schrok ik eigenlijk best van. Ik lag op bed en de hele kamer draaide en kronkelde en alles leek in golven te gaan. Maar ik heb het vaker, vooral als ik al een tijdje wakker ben. Dan gaan de muren kronkelen en zie ik golvende bewegingen. Ook heb ik een keer na ongeveer twee/drie nachten wakker van de pep een Seroquel van 100mg ingenomen en toen begon ik echt zwaar te hallucineren. Ik zag van alles door de kamer vliegen en als ik naar een aquarium in die kamer keek zag ik echt vet rare beesten zwemmen, zeker geen vissen in ieder geval haha. Dat trok na een halfuurtje wel weer weg. Maar ik stoor me er niet echt aan als ik hallucineer want ik weet dat het van de pep en slaapgebrek komt."
"als je het laat drogen slaat het geel uit. Hoe kan dat dan? Hij brand ook gigantisch en beetje bijlucht. Klik om te vergroten... Als pep geel uitslaat betekend het dat er aardig wat cafeïne in zit en daardoor brand het ook zo erg."