Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp! Ik word nergens meer stoned van!

Help! Ik word nergens meer stoned van!

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DNLLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen,
Ik zit de laatste tijd met een vervelende kwestie en dat is het feit dat ik letterlijk nergens meer stoned van kan worden. Ik heb alles al geprobeerd, de sterkste wiet en hasj soorten maar er gebeurt gewoon helemaal niks meer.
Ik blow al ongeveer zes jaar en velen jaren daarvan rookte ik gemiddeld zo´n 10 jointjes op een dag en op mijn ´hoogtepunt´ meer dan 50 euro per dag. Ik werd altijd flink stoned en het was voor mij een manier om lichamelijk en psychisch even lekker te ontspannen en te spacen natuurlijk. De laatste tijd heb ik veel last van stress, vooral lichamelijk, waardoor mijn maag volledig van streek raakt (ik heb iets aan mijn maag) waardoor ik veel ga overgeven wat tot gevolg heeft dat ik in korte tijd 12 kilo ben afgevallen. (ik ben 1.84 en weeg nog maar 54 kilo). Juist door het blowen kon ik lichamelijk ontspannen waardoor mijn maag zich ook ontspande. Door de stress die ik de laatste tijd ervaar grijp ik ook eerder naar andere drugs.
Misschien heeft het er mee te maken dat ik medicatie slik, antipsychotica. Ik slik het middel Orap tegen psychoses en Akineton tegen de bijwerkingen van Orap. Orap heeft net als blowen een sederend effect. Ik moet er ook maar even bij zeggen dat ik psychisch niet echt in orde ben wat er misschien ook mee te maken heeft, ik heb namelijk MCDD (jeugdshizofrenie, autisme), PTSS, ADD, gedragsstoornissen, bedreigde persoonlijkheid en angst en paniek stoornissen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik mis het stoned zijn! Ik heb al geprobeerd een tijdje te stoppen maar dat had helaas ook geen effect. Bedankt alvast!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe lang heb je geprobeerd te stoppen? Wanneer je zoals jou zoveel geblowt hebt zou je ook echt een poos moeten stoppen om je tolerantie weer enigsinds af te bouwen. Hiermee bedoel ik minstens een maand, liever langer.

Daarnaast lijkt het me niet verstandig om (op deze voet) door te gaan met blowen, je wordt totaal niet meer stoned en je hebt een heel scala aan psychische stoornissen. Ga bij jezelf na of de eventuele verdere psychische schade het flink spacen en ontspannen waard is.

Of je AP's samen met wiet/hasj gebruikt kunnen worden weet ik niet.
Maar aangezien je bij een psychiater loopt, vind ik dat hij ZEKER moet weten van je blow gedrag.
Hij kan je hierin begeleiden, tips geven en zorgen dat je niet de pijp uit gaat door medicatie met drugs (je grijpt ook naar andere middelen, wat dan? sommige dingen kunnen echt levensgevaarlijk zijn met anti psychotica)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
DNLL zei:
Hoi iedereen,
Ik zit de laatste tijd met een vervelende kwestie en dat is het feit dat ik letterlijk nergens meer stoned van kan worden. Ik heb alles al geprobeerd, de sterkste wiet en hasj soorten maar er gebeurt gewoon helemaal niks meer.
Ik blow al ongeveer zes jaar en velen jaren daarvan rookte ik gemiddeld zo´n 10 jointjes op een dag en op mijn ´hoogtepunt´ meer dan 50 euro per dag. Ik werd altijd flink stoned en het was voor mij een manier om lichamelijk en psychisch even lekker te ontspannen en te spacen natuurlijk. De laatste tijd heb ik veel last van stress, vooral lichamelijk, waardoor mijn maag volledig van streek raakt (ik heb iets aan mijn maag) waardoor ik veel ga overgeven wat tot gevolg heeft dat ik in korte tijd 12 kilo ben afgevallen. (ik ben 1.84 en weeg nog maar 54 kilo). Juist door het blowen kon ik lichamelijk ontspannen waardoor mijn maag zich ook ontspande. Door de stress die ik de laatste tijd ervaar grijp ik ook eerder naar andere drugs.
Misschien heeft het er mee te maken dat ik medicatie slik, antipsychotica. Ik slik het middel Orap tegen psychoses en Akineton tegen de bijwerkingen van Orap. Orap heeft net als blowen een sederend effect. Ik moet er ook maar even bij zeggen dat ik psychisch niet echt in orde ben wat er misschien ook mee te maken heeft, ik heb namelijk MCDD (jeugdshizofrenie, autisme), PTSS, ADD, gedragsstoornissen, bedreigde persoonlijkheid en angst en paniek stoornissen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik mis het stoned zijn! Ik heb al geprobeerd een tijdje te stoppen maar dat had helaas ook geen effect. Bedankt alvast!
Klik om te vergroten...

Als je last hebt van psychoses is het zeer onverstandig om cannabis te gebruiken. Dit kan namelijk een psychose uitlokken. Ik raad je ten strengste aan om te stoppen met cannabis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."