#1
Hoi iedereen,
Ik zit de laatste tijd met een vervelende kwestie en dat is het feit dat ik letterlijk nergens meer stoned van kan worden. Ik heb alles al geprobeerd, de sterkste wiet en hasj soorten maar er gebeurt gewoon helemaal niks meer.
Ik blow al ongeveer zes jaar en velen jaren daarvan rookte ik gemiddeld zo´n 10 jointjes op een dag en op mijn ´hoogtepunt´ meer dan 50 euro per dag. Ik werd altijd flink stoned en het was voor mij een manier om lichamelijk en psychisch even lekker te ontspannen en te spacen natuurlijk. De laatste tijd heb ik veel last van stress, vooral lichamelijk, waardoor mijn maag volledig van streek raakt (ik heb iets aan mijn maag) waardoor ik veel ga overgeven wat tot gevolg heeft dat ik in korte tijd 12 kilo ben afgevallen. (ik ben 1.84 en weeg nog maar 54 kilo). Juist door het blowen kon ik lichamelijk ontspannen waardoor mijn maag zich ook ontspande. Door de stress die ik de laatste tijd ervaar grijp ik ook eerder naar andere drugs.
Misschien heeft het er mee te maken dat ik medicatie slik, antipsychotica. Ik slik het middel Orap tegen psychoses en Akineton tegen de bijwerkingen van Orap. Orap heeft net als blowen een sederend effect. Ik moet er ook maar even bij zeggen dat ik psychisch niet echt in orde ben wat er misschien ook mee te maken heeft, ik heb namelijk MCDD (jeugdshizofrenie, autisme), PTSS, ADD, gedragsstoornissen, bedreigde persoonlijkheid en angst en paniek stoornissen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik mis het stoned zijn! Ik heb al geprobeerd een tijdje te stoppen maar dat had helaas ook geen effect. Bedankt alvast!
Ik zit de laatste tijd met een vervelende kwestie en dat is het feit dat ik letterlijk nergens meer stoned van kan worden. Ik heb alles al geprobeerd, de sterkste wiet en hasj soorten maar er gebeurt gewoon helemaal niks meer.
Ik blow al ongeveer zes jaar en velen jaren daarvan rookte ik gemiddeld zo´n 10 jointjes op een dag en op mijn ´hoogtepunt´ meer dan 50 euro per dag. Ik werd altijd flink stoned en het was voor mij een manier om lichamelijk en psychisch even lekker te ontspannen en te spacen natuurlijk. De laatste tijd heb ik veel last van stress, vooral lichamelijk, waardoor mijn maag volledig van streek raakt (ik heb iets aan mijn maag) waardoor ik veel ga overgeven wat tot gevolg heeft dat ik in korte tijd 12 kilo ben afgevallen. (ik ben 1.84 en weeg nog maar 54 kilo). Juist door het blowen kon ik lichamelijk ontspannen waardoor mijn maag zich ook ontspande. Door de stress die ik de laatste tijd ervaar grijp ik ook eerder naar andere drugs.
Misschien heeft het er mee te maken dat ik medicatie slik, antipsychotica. Ik slik het middel Orap tegen psychoses en Akineton tegen de bijwerkingen van Orap. Orap heeft net als blowen een sederend effect. Ik moet er ook maar even bij zeggen dat ik psychisch niet echt in orde ben wat er misschien ook mee te maken heeft, ik heb namelijk MCDD (jeugdshizofrenie, autisme), PTSS, ADD, gedragsstoornissen, bedreigde persoonlijkheid en angst en paniek stoornissen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen want ik mis het stoned zijn! Ik heb al geprobeerd een tijdje te stoppen maar dat had helaas ook geen effect. Bedankt alvast!