Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"trippe op 2de maal truffels en vuurwerk kijken nog aan het twijfelen of we zelf gaan schieten maar al trippend zie ik dit niet goedkomen ^^"
"Birdo zei: Kleiner heb ik nog nooit gezien, maar 200mg is echt het minimum wil ik veranderingen zien, en zoals Clockcable zegt, nog nooit mdma-style doppen van gekregen. Ach jah, gelukkig heb ik toch bruine ogen dus als ze groter zijn valt het vrijwel nooit op =). Klik om te vergroten... haha deed me net aan iets denken wat op een festival met me gebeurde ik aan een vriendin: vallen men ogen op? vriendin:neen, gwn bruin zoals altijd ik:mijn ogen zijn blauw..."
"ff een +/- of topic vraagje hoelang kan je natte pep bewaren zonder teveel verlies van effect? zonder gebruik van koelkast of diepvries en hoelang voor de droge pep (verwacht ik niet veel van)"
"heey, heb net 2gr speed gaan halen voor morgen .kwam net thuis en zie.... heb TOTAAL niets voor het in te verpakken zelfs geen plastiek folie iemand mishien nog ideetjes?"
"das is tog zoals een pony pakje he? weet wel niet hoe dat moet kan zijn dat ik er totaal naast zit maar heb me ooit is laaten wijsmaken dat je speed nooit in papier mag houden"
"pascal828 zei: Ik heb mijn pep vaak genoeg bewaard in papier, moet je het wel eerst even droogmaken. Hier nog even een copy: neem een vierkant blaadje vouw m diagonaal dubbel (dat t een dubbele driehoek word) Leg m met de vouw naar je toe en vouw de punten (met de vouw) naar binnen.. moet je m dus denkbeeldig in 3en delen. Eerst de 1e hoek, dan de andere hoek. Dan is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere. Daarna vouw je m horizontaal dubbel zeg maar (dat alleen het 'flapje' van de envelop nog over blijft. De rest lijkt me duidelijk. Klik om te vergroten... poging mislukt dit snap ik net niet an is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere"
"http://www.obeone.info/Seal-pack-vouwen.html heb het gevonden maar snap het niet echt... je speed valt er tog gewoon uit?.."
"ik heb hem net gedroogt maar ik heb dus het resultaat van stap 3 http://www.obeone.info/Seal-pack-vouwen.html maar dan is de onderste zijde tog nog open?"
"DDeeJay zei: ik heb hem net gedroogt maar ik heb dus het resultaat van stap 3 http://www.obeone.info/Seal-pack-vouwen.html maar dan is de onderste zijde tog nog open? Klik om te vergroten... ok ik voel me heel erg dom nu ^^ ik snap het al"
"TheFuckingDutchman zei: Gisteren ook voor het eerst van LSD mogen genieten. Was wel threshold dosis van ongeveer 25/30 mics. Kwartje van een zegel die getest was op 110. Twee vrienden van me namen ook. In de kamer waren ook andere huisgenoten aanwezig en daar wat vrienden van die wat blowde of een biertje dronken. De sfeer was erg gemoedelijk dus van het vele aantal mensen heb ik geen last gehad. De trip was erg zachtjes natuurlijk. Een erg prettige relaxte high. Lichtjes werden wat feller, ik had een lichte mindfuck, was af en toe aan het dagdromen en had standaard grappige opmerkingen en grapjes zoals ook bij truffels/2cb. De non trippers konden makkelijk meekomen in de sfeer door een jointje en eerdere ervaringen. Het was gewoon een erg relaxte avond. Ik wil dit nog geen volwaardig trip noemen, maar daar was de avond ook niet na. Toch geeft het een goed gevoel dat dit kleine beginnetje al zo vertrouwd voelde. Ondertussen ook al afspraken om ergens in het vroege voorjaar echt dieper te duiken en kan niet wachten. Dan wel met minder mensen. Klik om te vergroten... hoelang heeft dit nu net geduurt? ben ook vanplan het binnekort te proberen met een kleine dosis maar het is toch ook deels de dosis die de duur van de trip bepaalt niet?"