Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDXM vraagjes

DXM vraagjes

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
D-cocainLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo,ik wil van de week eens DXM uitproberen,(siroop)
maar ik heb er wel wat vragen bij,

- is de werking anders tussen siroop & capsules?
- Dextromethorphan Hydrobromid (200mg/125 ml) = zit in de siroop,is dit een goede soort?
- als ik 175 mg doe,welke effecten zou ik ongeveer kunnen hebben :)

2de plateau,zal dit genoeg zijn?
2,5-7,5mg per kilo lichaamsgewicht - bij een gewicht van 70 kilo is 175-525mg
Op het tweede plateau heb je enigszins het gevoel dat je lichaam van je geest wordt losgekoppeld. Je bewegingen worden anders, houterig en robot-achtig. Hier merk je weinig van tot je probeert rond te lopen. Verder heeft DXM een licht euforische en empathische werking, enigszins vergelijkbaar met MDMA (XTC). Bij een dosering als deze kan je prima uitgaan. Dit is een 'recreatieve dosis.'
Klik om te vergroten...

kheb wat gegoogeld enz en rond gekeken op topics,
maar ik had liever antwoorden van mensen die er ervaring mee hebben

alvast bedankt
grtz
j
jellkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
het ligt er volgens mij vooral aan hoe je je voelt (vrolijk,boos etc.) dat is denk ik de bepalende factor van hou jouw trip verloopt.
want ik zit er ook over na te denken om het te gebruiken en heb me ook al aardig ingelezen maar dat is alleen maar theorie, maar als ik jou wsas zou ik gewoon die capsule doen van Daro en niet die siroop troep.
D
D-cocainLid
01-01-2024, 00:00
#3
jellke zei:
het ligt er volgens mij vooral aan hoe je je voelt (vrolijk,boos etc.) dat is denk ik de bepalende factor van hou jouw trip verloopt.
want ik zit er ook over na te denken om het te gebruiken en heb me ook al aardig ingelezen maar dat is alleen maar theorie, maar als ik jou wsas zou ik gewoon die capsule doen van Daro en niet die siroop troep.
Klik om te vergroten...

kza ler nog over na denken :wink:
bedankt
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#4
175 zal je niet veel van voelen, de muziek zal misschien iets anderes klinken en je zal je een beetje licht in je hoofd voelen.
Als je richting de 200/300 dan zijn de effecten echt goed merkbaar.
Voor mij ligt een 2e plateau op +- 300 mg, maar dat verschilt ernorm per persoon natuurlijk.

Wees ook voorzichtig de eerste keer met DXM, het is een zware drugs die je ZKER de volgende dag nog voelt:wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je rond de 200mg zit is 't niet zo heel kut, ik zou zelf niet meer nemen...
Sowieso vind ik 't zelf een van de minst leuke drugs die ik ken,
gedesorienteerd, geen evenwicht, slechte controle over je spieren en vaag in je kop....leuk....
C
CarelessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik DXM gebruik dan pak ik me altijd een pakje daro retard capsules.
heel simpel gewoon de capsules open maken wasbolletjes helemaal fijn maken (belangrijk voor de opname) en vervolgens weer terug in de capsules doen ( ik hou der altijd maar 9 van de 10 over) en die dan gewoon doorslikken achter elkaar.

Het effect van DXM vind ik op iedereen anders ik heb het nu met zon 12 mensen gedaan en bijna allemaal hadden ze een andere uitwerking, de 1 zit urenlang op een bank voor zich uit te staren de andere beland helemaal in zijn eigen wereldje

Van de laatste ben ik er 1, ik kan helemaal verdwalen in mn eigen huis en als ik nuchter ben lach ik erom.
Helaas vind ik het wat te leuk en heb ik mezelf de regel opgelegt et maar 3 keer in het jaar te doen.
Te vaak achter elkaar heeft een nadelig effect op de hersenen
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb 9 caps gedaan,, 1x,, nooit meer,, ik kon egt niet meer lopen ofzo hoor :P ik heb blijkbaar een bepaald iets aan mn lever waardoor ik het enzym voor dxm niet afbreek ofzo,, en dan krijg je de volle laag binnen,, niet erg veel maar tog redelijk wat mensen hebben dat... dus kijk uit met je doseringen!!.. neem om te beginnen 6/7 caps.. geen siroop daar zitten nog meer troepstoffen in die je binnen krijgt,, de trip duurd veeeels te lang,, ik doe het iig nooit meer, pure gaos,, zoek mn verslag maar eens op:tongueout: dxm vage trip.. gekke shit..
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#8
psychopsychedelic zei:
ik heb 9 caps gedaan,, 1x,, nooit meer,, ik kon egt niet meer lopen ofzo hoor :P ik heb blijkbaar een bepaald iets aan mn lever waardoor ik het enzym voor dxm niet afbreek ofzo,, en dan krijg je de volle laag binnen,, niet erg veel maar tog redelijk wat mensen hebben dat... dus kijk uit met je doseringen!!.. neem om te beginnen 6/7 caps.. geen siroop daar zitten nog meer troepstoffen in die je binnen krijgt,, de trip duurd veeeels te lang,, ik doe het iig nooit meer, pure gaos,, zoek mn verslag maar eens op:tongueout: dxm vage trip.. gekke shit..
Klik om te vergroten...
\\

Je moet er ff aan wennen ja:P, het is ook zker geen lichte drugs.
Je moet er goed klaar voor zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had ooit ook zin om te trippen en nam 5 capsules fijn gemalen in met melk(ow wat is dat vies zeg). Ik heb toen drie dagen het gevoel gehad op een schip te bivakkeren. De grond golfde en ik hoorde continu stemmen in mijn hoofd die ruzie maakten.

Toen ik maanden later wel een keer echt last had van kriebelhoest nam ik een capsule. Gewoon normaal zoals het hoort en ik was weer drie dagen van de kaart. Grote pupillen, autorijden was erg gevaarlijk omdat ik dingen over het hoofd zag en complete auto's erbij fantaseerde.
Ik las later in de bijsluiter dat je bij overgevoeligheid zelfs van een lage dosis in een coma kunt raken en dit medicijn is dus geen speelgoed.

Probeer eerst een kleine dosis uit op jezelf om te kijken wat het met je doet. Je kunt namelijk ook na een overdosis pas overgevoelig worden zoals ik, ik heb vroeger zonder problemen de capsules geslikt en ben pas overgevoelig geworden na mijn overdosis van 5 capsules...

X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."