Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC, zin in! Rode Super

Eerste keer XTC, zin in! Rode Super

0 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CvanLent2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen,
na lang gespeurd en gelurkt op dit forum heb ik eigenlijk de perfecte reden om een account aan te maken :wink:

Allereerst iets over mijzelf. Ik ben een rustige, eerlijke jongen met Autisme. Ik heb daar zelf vrij weinig last van. Ik ben wel gepest, (toch nog wel voor datt de diagnose gesteld was) omdat ik me anders gedroeg. Maargoed de laatste jaren (+minus 6) gaat het keigoed en heb ik er verder geen last van. Helaas wel met het op dames afstappen :c
Leuk detail: Het lijkt alsof er een soort spook door mijn kussen heen stroomt op dit moment.
Ik weeg trouwens 1,72m en ben ongeveer 60 kilo, dus achteraf gezien is 145 mg voor een eerste keer misschien wel iets teveel geweest. Hoe dan ook, ik heb er waar van genoten! :mrgreen:

Dit is dus mijn tripreport van afgelopen avond//nacht (29 en 30 juni 2014) op een rode superman (getest op 145 mg).

Wie: Ikzelf
Waar: Mijn slaapkamer
Wat: 1 rode superman
Setting: Donker, wel redelijk warm (heb lopen zweten gvd man)
Muziek: https://www.youtube.com/watch?v=MpnuqJUmUN8 Dit... Whatever the fuck it is.

Voor het gemak neem als indicatie van mijn vriend de letter "R".
Ik ben sowieso al een groot voorstander van dingen proberen die je nog niet kent, hier ook dus mee. R maakte het alleen maar makkelijker om eraan te komen en zo gebeurde het en nu zit ik een week later hier.

Dan is er nog D. D is een ex-vriendin van mij waar ik nog af en toe contact mee heb.

Ik ben om ongeveer 22:30 begonnen met eerst maar es een halfje. Dit heb ik ingeslikt met water, en netjes een half uur gewacht. Rond 23:15 voelde ik nog helemaal niets, dus hoppa, toen ging het 2e halfje er ook in. Weer halfuurtje gewacht, laptop erbij, en even mijn de nieuwste uploads van mijn favoriete youtubekanaal. Echter, na weer een half uur voelde ik nog steeds niets en dat vond ik raar. Ik zette de laptop weg, en berreide mezelf voor om te gaan slapen en KLABANGS zo klapte die. Ik voelde mezelf blijer worden, terwijl mijn gezicht normaal of zelfs ziek uit zag (nog een leuk detail: mijn linker oog was in vergelijk met mijn rechteroog maar liefst 3cm gezakt!!!! :openmouth: :openmouth:

Dit vond ik eigenlijk best wel leuk, dus ging ik een selfiewedstrijd met mezelf gehouden. Ik vond het al zo raar dat er wel meerdere mensen meededen maar dat jij toch de enige bent, snap je?
Gelukkig was ik niet alleen, en stuurde ik (per ongeluk of expres, nog steeds niet achter:tongueout:) een van die selfies naar D (mijn ex) :tearsofjoy: ... Ik dacht dat ze me zou gaan blokkeren maar ze heeft me de hele tijd uit gelachen :tearsofjoy: Ik gebruikte dan ook de openingszin: "Ik voel zo goed maar mijn neus is scheef", HE-LE-MAAL dubbel. Daarna zijn we verder gaan praten, en zei ik ineens dat mijn benen biefstukjes waren en D was lantaarngras.
LOGISCH??? Nee he

Ook kon ik niet bij D thuis feest vieren, ik kon gewoon niet weg omdat ik bezweet was en de aardbeien nog moest wateren. Ik heb nog een paar keer gezegd "Shit mijn handen lopen door elkaar man wtf" gevolgd door een "Heb jij water of een afstandsbediening?" Trouwens, mijn ultimate stopwoorde: GLOEIENDE GASKACHELS. Ook heb ik de letter Z nog belachelijk gemaakt omdat hij altijd de laatste was en nooit de deur dicht deed. Ik begreep dat niet....Het praten was wel echt heel fijn! Toen het ongeveer 03:00 was ging D slapen, en voelde ik hem al wel goed lichter worden. Toen heb ik nog tot 04:14 met R gepraat over hoe het nu met me ging en of het klopte dat hij zei hoe lekker het was. Nou dat kun je wel zeggen, ik ben overtuigd!

Op een gegeven moment (tijdstip tot nog toe onbekend) zag ik ineens dat de kabels van mijn laptop niet meer goed waren. Het waren net dode slangen die toch geen nut hebben. Zo is de trip eigenlijk begonnen want toen dat gebeurde ging ik me er meer en meer op focussen totdat het lukte.
nu (04:41) voel ik mezelf nog steeds fucking goed en ben ik echt blij dat ik het mee heb gemaakt. Wel ontzettende kaakpijn maarja, dat hoort er bij :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."