Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja daar is MET kleren aan nou juist zo spannend Even geen rimpelknieƫn en klotskuiten.. sexy"
"Maar hoe groot is de kans dat je een zwangere vrouw zult palen? Vooropgesteld dat je je vriendin niet zwanger wilt maken zul je of een single zwangere vrouw moeten zoeken of een zwangere vrouw die vreemdgaat. De rondslingerende hormonen in aanmerking genomen: good luck."
"Door eeuwen van inteelt zijn de meeste prinsessen foeilelijk."
"Wraak nemen is nutteloos. Hoe minder tijd en energie je aan een ex besteed hoe beter. Op die manier win je uiteindelijk toch, meestal De beste wraak was toen een ex na een hoop geslet huilend kwam vragen of we alsjeblieft weer vriendjes konden worden omdat haar nieuwe vriendje haar met een soa gedumpt had en zijn vrienden haar ook uitgekotst hadden. 'Maar natuurlijk'. Zij een vormende ervaring rijker, ik een goede vriendin erbij en bovendien eens goed gelachen ."
"Relatie afkappen. Als je elkaar niet kunt vertrouwen wordt het niks. Projecteer even de verschillende aspecten van junkie-gedrag op je vriend, en bedenk of je in dat geval nog een bevredigende relatie zou kunnen onderhouden. Als je antwoord ja is is het een kwestie van accepteren ."
"Vrouwen met aids"
"Lippen Tong *mag* flink de mond in, maar helicopterzoenen is uit den boze. Helaas zijn er dus ook vrouwen die dat consequent en met grote inzet doen, faliekant fout. Als je ontspannen kust komt er vanzelf voldoende ritme en afwisseling in, is mijn ervaring."
"Ik vind alcohol lekker tegen het einde van trip. Tijdens het opkomen is het minder vind ik en tijdens de piek kom je er waarschijnlijk toch niet aan toe. Wat ik *niet* zou doen is jezelf eerst dronken voeren en dan een zegel pakken, dat is vragen om problemen. Misschien nog niet eens zozeer kwa bad trip maar wel omdat alcohol je beoordelingsvermogen aanpast en lsd dat ook in zekere mate doet en bovendien je realiteitsbesef totaal door elkaar kan gooien. Zie ook de gekke drugstoeristen in Amsterdam die hallucinogenen combineren met veel drank en evt. andere harddrugs en dan hun hond gaan villen of uit het raam springen Als je echt bang bent voor een paniekaanval zou ik evt. een kalmeringsmiddel nemen, een pammetje (ben daar niet zo in thuis), of liever valeriaan of iets anders plantaardigs."
"Matthijs85 zei: Curunir zei: en dan hun hond gaan villen Klik om te vergroten... Dat had dus niks met tripmiddelen te maken he... Willens en wetens is deze hoax door politici gebruikt om het paddoverbod erdoor te drukken. Klik om te vergroten... Bron? De Pers zegt: Uit het psychiatrisch rapport blijkt dat V. in de twee weken voor het incident praktisch elke dag forse hoeveelheden paddo's tot zich nam. Hij was volgens het rapport op de bewuste dag 'zwaar psychotisch' en had waanideeƫn door de drugs. Volgens de psychiater is er met V. eigenlijk niets aan de hand, alleen op het moment van de slachting zou hij niet hebben beseft wat hij deed. Hij zou zijn overtuigd dat de hond door demonen was bezeten, en dood moest. De psychiater acht V. 'enigszins' verminderd toerekeningsvatbaar, maar niet psychisch gestoord. Er zou slechts een klein risico voor herhaling zijn. In het verleden had hij al veel met drugs geƫxperimenteerd. De paddo's waren een soort verslaving, zei V. Hij at een Ɣ twee doosjes per dag, rookte daarnaast soms wiet en moest 'meer en meer'. Klik om te vergroten... http://preview.depers.nl/binnenland/116197/Eis-vier-maanden-voor-villen-hond.html Op basis van dat artikel zou ik wel concluderen dat de paddo's zijn verwarring/psychose hebben versterkt. Al kan ik niet beoordelen of het artikel waar is."
"Prima hoor. Wat veel erger is: helicoptertongen. Zie dat er maar eens uit te krijgen bij je potentiƫle partner ('honey, about your kissing...')"