Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips voor eerste keer LSD (ervaring met truffels)

Tips voor eerste keer LSD (ervaring met truffels)

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CumulonimbusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi! Ik hoop dat het niet vervelend is dat ik een nieuw topic heb gestart.

Ik zou graag eens LSD proberen, na meerdere goede ervaringen met truffels (altijd 15g, zowel Atlantis als Hollandia geprobeerd, zowel thuis als in een bos).
Mijn vragen:
- Ik heb geen drugsdealer en nauwelijks vrienden die wel een dealer hebben. Kan ik 1P-LSD bestellen tov LSD of is dat toch iets anders? Ik zou niet weten hoe ik aan echte LSD kan komen.

- Welke dosis is geschikt? Ik vind 15g truffels altijd goed te controleren, ik kan nog normaal nadenken over de wereld om mij heen, nog lopen etc, die wereld ziet er gewoon 100x mooier uit. Mag van mij altijd nog wel wat sterker, maar stuk duurder om twee zakjes te kopen lol.

- Welke setting is geschikt? Mij lijkt een bos mooi, maar ik weet niet of je nog kan fietsen? Mocht je ineens denken "het is koud ik wil naar huis!". Ik zou het liefst alleen gaan, mijn vriendin wil dit niet proberen en ik wil niet van haar vragen om 5 uur met mij in een bos te gaan wachten (ik word niet sociaal van truffels, niet zo gezellig).

Bedankt!!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cumulonimbus zei:
- Ik heb geen drugsdealer en nauwelijks vrienden die wel een dealer hebben. Kan ik 1P-LSD bestellen tov LSD of is dat toch iets anders? Ik zou niet weten hoe ik aan echte LSD kan komen.
Klik om te vergroten...
Ja dat kan. 1P-LSD is een zogenaamde pro-drug voor LSD, wat betekent dat het in LSD wordt omgezet in het lichaam. Het kan mogelijk alsnog iets verschillen omdat 1P-LSD (voor die conversie) ook al wat doet (als ik het goed begrepen heb), maar in mijn ervaring is het gewoon praktisch hetzelfde. Hetzelfde geldt voor ALD-52.

Cumulonimbus zei:
- Welke dosis is geschikt? Ik vind 15g truffels altijd goed te controleren, ik kan nog normaal nadenken over de wereld om mij heen, nog lopen etc, die wereld ziet er gewoon 100x mooier uit. Mag van mij altijd nog wel wat sterker, maar stuk duurder om twee zakjes te kopen lol.
Klik om te vergroten...
100ug is een mooie dosering als je al wat tripervaring hebt.

Als je een sterkere psilo trip wilt, raad ik je trouwens een paddo kweekbak aan. Dat is een vrij goedkope manier om hogere doseringen psilo te doen.

Cumulonimbus zei:
- Welke setting is geschikt? Mij lijkt een bos mooi, maar ik weet niet of je nog kan fietsen? Mocht je ineens denken "het is koud ik wil naar huis!". Ik zou het liefst alleen gaan, mijn vriendin wil dit niet proberen en ik wil niet van haar vragen om 5 uur met mij in een bos te gaan wachten (ik word niet sociaal van truffels, niet zo gezellig).
Klik om te vergroten...
Je kunt waarschijnlijk best fietsen op (1P-)LSD. Zelf heb ik dat een aantal keren gedaan en dat ging prima, ook op 100 ug, wat voor de meesten een volwaardige tripdosering is. Maar misschien beter de eerste keer nog niet, zodat je eerst even bekend raakt met wat LSD is en hoe jij erop reageert.

Bedenk je dat LSD (voor de meesten) vrij anders is dan psilocybine. Het is een vrij actief energiek tripmiddel. Het duurt 2 keer zo lang (10-12 uren al met al, de piek 6-8 uren denk ik) en is meer mentaal.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat een tripsitter of op z’n minst een medetripper best wel fijn is, zeker de eerste keer. Er komt namelijk nogal wat op je af. Vergeleken met psilo gaat alles -voor mij dan- een stuk sneller en dat vrij lang door. Dan is een beetje afleiding of reflectie van/op een ander best fijn. Anders kom je vrij snel in je hoofd terecht en dat is...ja...uitdagend zou ik zeggen.

Verder denk ik dat 100ug wel prima is maar ik ben zelf gestart op 180. Dat was wel fors maar ik had set en setting toen ook helemaal perfect en maar liefst twee tripsitters. Binnenkort weer yay 😀

O ja en qua fietsen. Ik ben op die 180ug nog nooit zo snel en hard de weg kwijtgeraakt in een zeer overzichtelijke omgeving.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Dat lijkt me awesome!!

Morgen misschien (1p-)LSD...
Klik om te vergroten...
Je zweeft gewoon, echt gek!
Veel plezier vriend ☺️
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou voor de eerste keer ook 100 nemen. Je kan altijd besluiten om de volgende keer mee te nemen.

Ik vind LSD erg geschikt om buiten op te trippen. Voor je eerste keer zou ik echter wel thuis beginnen. Al er een bos in de buurt is, kan je als het goed ingewerkt is nog besluiten om daarheen te gaan. Maar voor het inslaan, wat altijd een beetje spannend is, ben je nog veilig thuis.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind dat LSD en psylocybine niet te vergelijken zijn. Oja koop een bus slagroom en wat sappig fruit zoals meloen! Elektrische step is ook wel vet, heel magisch.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Elektrische step is ook wel vet, heel magisch.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me awesome!!

Morgen misschien (1p-)LSD...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Ik vind dat LSD en psylocybine niet te vergelijken zijn. Oja koop een bus slagroom en wat sappig fruit zoals meloen! Elektrische step is ook wel vet, heel magisch.
Klik om te vergroten...

Nooit zelf op gezeten, maar is een elektrische step trippend niet gevaarlijk? Ik vind die dingen nuchter al vrij eng, maar ik ben dan ook een pussy. xD
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
LSD niet dan? 🤪
Klik om te vergroten...
O ja is ook zo :joycat:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Nooit zelf op gezeten, maar is een elektrische step trippend niet gevaarlijk? Ik vind die dingen nuchter al vrij eng, maar ik ben dan ook een pussy. xD
Klik om te vergroten...
En het is ook nog illegaal blijkbaar. :laughing:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Nooit zelf op gezeten, maar is een elektrische step trippend niet gevaarlijk? Ik vind die dingen nuchter al vrij eng, maar ik ben dan ook een pussy. xD
Klik om te vergroten...
Ja stoppen is heel moeilijk. Was bijna tegen 20 per uur op de grond gevallen.

Maar wat is het magisch! Zo zweverig.
Mindless zei:
En het is ook nog illegaal blijkbaar. :laughing:
Klik om te vergroten...
LSD niet dan? 🤪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."