Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hee luitjes! Waarschijnlijk hebben de meeste mensen met groene vingers hun 400wt zonnetjes op 40cm hangen en de 600wt zonnetjes op 50cm. Nu ben ik nogal een experimenteel aangelegd figuur en heb bij mijn laatste tuintje de zonnetjes constant 10cm lager gehad als normaal,400wt op 30cm en 600wt op 40cm en dat heeft zich op z'n minst een beetje geloond..normaal een gemiddelde van 19,20gr,maar deze keer zaten er dus wel degelijk uitschieters tussen van 22,23gr pp..leverde in totaal toch ongeveer 200gr meer op!!! Qua voeding deed ik niks anders,je moet er wel voor zorgen dat de meisies overdag een constante aanvoer van water hebben(druppelsysteem ed)ipv iedere ochtend of om de twee dagen een plens water(ivm uitdrogen). Het is iets meer werk omdat je de hoogte goed in de gaten moet houden,maar dat kan je zelf makkelijker maken door een bamboestok van 30cm aan je balken te hangen..of langer,als de afstand van lamp tot top maar klopt! Zijn er meer mensen die dit geprobeerd hebben..waarschijnlijk wel...let me know! Greetz Crystalice"
"waarschijnlijk vrouwelijk..als er bij de aanhechting vd takken kleine haartjes zitten ipv balletjes weet je dat het meisies zijn! succes!! Crystalice"
"Hee luitjes effe een vraagje... Ben nog nieuw op deze site ,maar ziet er goed uit verder! Het probleem is;mijn rv blijft te hoog..afzuiging staat open..2000m3 uitlaat zou voldoende moeten zijn voor 20m3 kamer. Is het plaatsen van een paar vochtvreters een goed plan of heeft dat weinig zin ivm circulatie? Wie kan mij hier een zinnig antwoord op geven? Alvast thnx! Greetz! Crystalice"
"ik bedoel rv(relatieve luchtvochtigheid) er hangen op 8m2 8 x 400wt verder gaat ie toppie,maar ik zit te stoeien met een min 56% rv en een max 78% rv"
"davie zei: bedoel je LV ipv rv? Te hoge luchtvochtigheid is niet goed. Een vochtvreter is goed. Als je hydro kweekt dan kan je het water goed hergebruiken omdat het water een PH waarde heeft van nul, daarmee kan je de PH waarde omlaag halen. afzuiging is belachgrijk. oppervlakte zegt ook niet alles of je voldoende afzuiging hebt. Hoeveel lampen hangen er eigenlijk? Klik om te vergroten... ph 0 is erger als accuzuur ik denk dat je 7 bedoelt."
"Ik kan er weinig mee,huidmondjes sluiten zich bij te lage rv waardoor groei en bloei tot een halt komt en 8 x 400wt is echt goed genoeg voor 8m2,maar toch bedankt! Greetz Crystalice"
"ik zou effe kijken in de coffeeshop....gewoon vragen naar het goeie deel...wel effe de maat in de gaten houden! Greetz Crystalice"
"Crystalice zei: ik zou effe kijken in de coffeeshop....gewoon vragen naar het goeie deel...wel effe de maat in de gaten houden! Greetz Crystalice Klik om te vergroten... Of in de headshop!"
"Hoi fun Ik ben nieuw op deze site,maar jouw vraagje over de opbrengst van een buitenplantje verdient wel een antwoord;als je zorgt dat er genoeg getopt is dan is het wel mogelijk om er in een goed jaar 350gr vanaf te halen! Ik praat over eigen ervaring met een mooie chrystal waarmee ik vroeg aan de slag was gegaan met toppen en voeden....uiteindelijk leverden ongeveer 128 hoofdtoppen 360 gram op..1 plant! Greetz! Crystalice"