Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMannelijk of vrouwelijk? Purple Tops

Mannelijk of vrouwelijk? Purple Tops

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mr T.C.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi

Voor het eerst heb ik 2 zaadjes geplant.
Beiden purple tops, ik heb deze soort gekozen omdat het normaal relatief eenvoudige planten zijn om buiten te kweken.
Na alles wat ik reeds gelezen heb om uit te maken of het mannelijke of vrouwelijke planten zijn ben ik er nog niet uit.
Kunnen jullie eens naar de foto's kijken op volgende urls, om me een handje te helpen aub.
ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn.
Alvast bedankt!

http://home.versatel.be/vt658368/plant 1.JPG
http://home.versatel.be/vt658368/plant 2.JPG
C
CrystaliceLid
01-01-2024, 00:00
#2
waarschijnlijk vrouwelijk..als er bij de aanhechting vd takken kleine haartjes zitten ipv balletjes weet je dat het meisies zijn! succes!!
Crystalice :sunglasses:
M
Mr T.C.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie. :)

Ik heb reeds gelezen op wat je kan voortgaan als ze nog niet in de bloei zijn, en eens de bloei start.
Bepaalde kenmerken lijk ik te herkennen, en dacht ook dat het vrouwtjes waren.
't probleem echter is, ik ben slechtziend... vandaar ...

Nu hopen op een degelijke opbrengst, en kwaliteit. :)

Thnx!
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Die plant op de 2e foto lijkt van die kleine bolletjes te krijgen die mannetjes planten altijd hebben.. ik vrees dus dat dat een mannetje is.
Ik heb er zelf ook 4 planten staan, waarvan er dus ook een een mannetje is. Maar ik bewaar m nog wel zodat ik wat kan kweken en ook nog zaad heb voor de aankomende jaren :smoke: Maar ik heb m wel aan de andere kant van ons dakterras gezet..

Maargoed, als je maar 2 planten hebt zou ik ze wel even een stukkie verder uit elkaar zetten wat ik heb gedaan, anders zit al je wiet onder het zaad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."