#1
Hee luitjes effe een vraagje...
Ben nog nieuw op deze site
,maar ziet er goed uit verder!
Het probleem is;mijn rv blijft te hoog..afzuiging staat open..2000m3 uitlaat zou voldoende moeten zijn voor 20m3 kamer.
Is het plaatsen van een paar vochtvreters een goed plan of heeft dat weinig zin ivm circulatie?
Wie kan mij hier een zinnig antwoord op geven?
Alvast thnx!
Greetz!
Crystalice![:sunglasses:]()
Ben nog nieuw op deze site
,maar ziet er goed uit verder!Het probleem is;mijn rv blijft te hoog..afzuiging staat open..2000m3 uitlaat zou voldoende moeten zijn voor 20m3 kamer.
Is het plaatsen van een paar vochtvreters een goed plan of heeft dat weinig zin ivm circulatie?
Wie kan mij hier een zinnig antwoord op geven?
Alvast thnx!
Greetz!
Crystalice