#1
Hallo, ik vraag me af wat er gemiddeld te oogsten is per plant (buiten).
Hoeveel gram is normaal?
Gaat om Santa maria en ze staan goed, mooie struikvorming, stevige stammen, ziet er goed uit.
Met een ruwe schatting ben ik al blij![:)]()
Hoeveel gram is normaal?
Gaat om Santa maria en ze staan goed, mooie struikvorming, stevige stammen, ziet er goed uit.
Met een ruwe schatting ben ik al blij
