Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuitenplanten: hoeveel gemiddeld per plant?

Buitenplanten: hoeveel gemiddeld per plant?

6 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik vraag me af wat er gemiddeld te oogsten is per plant (buiten).
Hoeveel gram is normaal?

Gaat om Santa maria en ze staan goed, mooie struikvorming, stevige stammen, ziet er goed uit.

Met een ruwe schatting ben ik al blij :)
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hangt érg af per plant. je kan ze zeer groot of klein laten groeien, maar je kan wel honderd gram verwachten. Alhoewel het nooit super kwaliteit is van buitenwiet zal het toch zeker fijn zijn en er lang mee doen :smoke:


heb je een foto hoe groot die is? en gebruik je voeding etc..?
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#3
He thanx voor je antwoord, ik gebruik idd voeding volgens een groei en bloeischema.
De grootste is zo'n 1.80, waarvan hier de fotos.
De overigen gaan net zo, iets minder hoog, ca. 1.60.





J
JaydeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmmm ja dat kan, ik doe het anders.... heb me een mooi houten kastje in elkaar getimmerd en licht dicht gemaakt met zeil. Deze rij ik s'avonds om 7 uur over de plantjes, en s'morgens 7 uur moeten de dames weer opstaan! :grin:
Zo krijgen ze 12 uur licht per dag en zullen ze vlotjes gaan bloeien :stoned:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jaydeem zei:
heb je ze gewoon in de tuin staan? hoe ga je ze laten bloeien dan?
Klik om te vergroten...

dat laat je toch aan moeder natuur over?
C
CrystaliceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi fun
Ik ben nieuw op deze site,maar jouw vraagje over de opbrengst van een buitenplantje verdient wel een antwoord;als je zorgt dat er genoeg getopt is dan is het wel mogelijk om er in een goed jaar 350gr vanaf te halen!
Ik praat over eigen ervaring met een mooie chrystal waarmee ik vroeg aan de slag was gegaan met toppen en voeden....uiteindelijk leverden ongeveer 128 hoofdtoppen 360 gram op..1 plant!
Greetz!
Crystalice :sunglasses:
J
JaydeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb je ze gewoon in de tuin staan? hoe ga je ze laten bloeien dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."