Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ooit veel speed gebruikt ?"
"Ik zelf heb da ma 1x gehad wel pas na 2 weken dagelijks en veel speed en dan begonnen de stemmetjes maar derna geen last meer gehad. Van XTC zou ik nie durven zeggen ben altijd een speed liefhebber geweest."
"@Syl @blue eyes en de vele anderen die me tips gegeven hebben en dan degelijke uitleg over alles. Ik ben nu aan anderhalve week volledig geen speed alleen cannabis. Nu begin ik wel meer last te krijgen zoals slecht slapen , nare dingen wat naar boven komen enz , maar zonder de nuttige tips was ik wrs al niet tot dit punt geraakt...dag per dag in ieder geval bedankt voor de tips en hulp hier , andere forums zijn niet zo behulpzaam dus mercikes !!"
"Dat is een mooie @Syl"
"Ja ik herken veel van haar terug hoe mijn moeder toen ik klein was ook mentaal als fysiek mishandelt werd en ja ik zou dan ook niet rustig kunnen denken ofzo zodra ik sterk genoeg was heb ik die kerel wel heel rustig en kalm de deur gewezen maar ja die zat zonder de speed en ik toevallig ook dus...ja soms is anders denken net goed. Ik wens je veel sterkte @Syl"
"Revolutionair zei: Eens en oneens. Altijd leuk contact met Syl hier en leef met haar mee. Ernstige situatie. Soms vind ik ook dat mensen niet met alles in een slachtoffer rol moeten blijven hangen met alles eromheen. Lees ik ook wel eens terug hier daarom volg ik het af en toe. Dus ook weer goed dat iemand je daar op aanspreekt. Daarnaast deel je het verhaal op een openbaar forum dus kan je medeleven en kritiek verwachten. Soms is kritiek niet erg en kan het je weer even wakker schudden. š Klik om te vergroten... Inderdaad ik kan ook goed met haar praten en ze is een lieve vrouw en ik ben opgegroeid met die dingen dus ik begrijp haar , kheb haar ook pm gestuurd Want niemand verdient ziets en zij zeker en al niet"
"Heb haar gestuurd en ze weet dat ik bepaalde dingen ook heb meegemaakt vandaar anders moeide ik ook niet ik weet dat Syl een zeer lieve vrouw is en altijd aardig"
"Beter om in de toekomst alleen kritiek positief of negatief maakt nie uit eerst weten waarover je praat want degene wat WEL dingen hebben meegemaakt is dit allesbehalve fijn. Ik bedoel niemand in het bijzonder maakt nie uit op wie of welk onderwerp is overal op toe te passen vandaar dat ik mijn muil haha int begin dichthield. Ma bedoel niks verkeerd wie het wel zo opvat...ja pech enzo haha"
"ja dat zei mijn pa ook ma niks gene last van gewicht wat bijkomt haha en voor de rest zou ik nie weten bij mij is mijn gezicht beetje ingevallen door speed ma als ik stop en eet is da ook weg."
"Wel wat je verteld van je uiterlijk dat is net als bij mij echt alles wat je noemde en ja ik durfde daardoor ook niet naar de tandarts...ben enkele jaren later geweest en dat heeft me toen 800eu gekost en ja ook stuk gemindert maar nog altijd gebruiken...ik dacht altijd als ik in de spiegel keek dat ben ik niet maar ja ik deed het zelf dus ikzelf kon da verbeteren."