Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Minder heftig als opiaten en of hardrugs maar vandaag 14 weken niet geblowd na 5 jaar (:"
"d&f zei: heb ik ook gedaan eerst wou ik steeds maar harder gaan en meer voelen tolerantie ging echt snel makkelijk over 1 gr per dag en voelde snel steeds minder toen dacht ik ik moet snel stoppen of ik eindecht heel snel als hem in 1x geswitcht naar ongeveer 150mg per dag hard ga ik niet meer en daar doe ik het ook niet voor dan pak ik wel xtc niemand merkt ook dat ik nog gebruik behalve de + punten wat ik in de bericht hiervoor typte dus als ik van een lange tijd meer dan een gr per dag snoof en dan in 1x switch naar 150mg en alleen de + punten blijven . hoe je het eigenlijk kunt zien bijvoorbeeld iemand met adhd of add (denk zelf dat ik add heb) gebruik het om stofjes in de brein te vullen en om tot rust te komen en neemt daar mee het genoegen en niet om steeds meer te voelen en harder te willen gaan dan zou het toch wel blijven werken anders zou je met ritalin toch ook van 1 en dan een jaar later op 20st zitten lijkt me Klik om te vergroten... Ik denk dat je jezelf gewoon aan hebt gepraat niet te kunnen functioneren zonder speed of wat dan ook allemaal, het steeds op ADD of ADHD gooien maakt het wel heel makkelijk..."
"Eve's drop zei: Nou mevrouw de dunne ik heb in belgië ook eens moeten "likken" en die test was zeker wel negatief, ik was toen dom bezig en had een uur daarvoor nog dik zitten blowen. Test was zeker negatief wat mij doet denken dat deze vals negatief was. Heeft mij wel direct aan het denken gezet. Overigens was dit al heel lang geleden en rij ik nooit meer onder invloed! Klik om te vergroten... Ja precies schijnbaar zitten er een paar niet werkende tussen ? Vaak verhalen gelezen van mensen die positief testen na 5+ uur niet blowen.. En gematst is onzin, dan zouden ze überhaupt niet de tijd en moeite nemen om de drugtest af te nemen. Dus zie het maar zo je kan geluk hebben en alsnog er iets van leren achteraf (;"
"Goed bezig man, ik ben zelf na 5 jaar dagelijks gestopt zit nu op 11 maanden, eerste 3 maanden voel je je niet perse beter maar na 3 maanden werd het bij mij beter gewoon net zoals vroeger 💪 Doorgaan vanaf nu word het alleen maar makkelijker."
"Hé Ketraket, geen ervaring met 3mmc maar wel met wiet in combi met lang doorhalen aan de piel, Voor mij heeft het wel geholpen om de app: Siteblocker te downloaden. Ook al zou je het ook weer kunnen verwijderen / uitschakelen op het moment van verleiding, maar toch zit er dan nog een stap extra tussen wat het minder snel / makkelijk maakt."
"Ik denk van wel, al zal er bijna altijd iets in je zitten dat zegt nee maar misschien toch meer "ja" Zelf ben ik een keer weer begonnen met blowen na 4 maanden, omdat ik mijn social life saai vond na het stoppen en wist dat al mijn vrienden nog blowde en koos ik ervoor weer te beginnen."
"Vorige keer na een nodige stop periode na 1x blowen weer verkocht na 3 maanden nuchter, hou je hoofd omhoog en gebruik niet iets waar je verslaafd aan bent geweest lijkt mij de beste optie."
"Beste Wout, Ik raad het je echt aan om te stoppen met medicatie voor ADHD, Ookal werken je hersenen "anders" en word jij er niet high van het is en blijft pure troep. Je kan beter goed aan je ADHD werken en er mee leren omgaan dan het te onderdrukken."
"De Zeemeerman zei: Ben jij een dokter ofzo ?? 👎 Klik om te vergroten... Hey Zeemeerman. Ik ben inderdaad geen dokter maar wel erg ervaren als ADD'er met soort gelijke medicatie in het verleden. En zoals al werd gezegd als er psychotische symptomen zijn is hiermee stoppen en kijken hoe het dan gaat geen slecht idee. Het is en blijft pure troep daar hoef je geen dokter voor te zijn om dat te weten ?"
"Hey allemaal! Ik dacht ik zal eens een topic aanmaken ook voor mezelf en voor geïnteresseerden in de zelfde boot. Ik ben nogal verslaafd geraakt aan blowen. Dit komt waarschijnlijk omdat ik erg vroeg ben begonnen, net 14 jaar oud. De eerste keer was het puur nieuwsgierigheid door wat video's die ik destijds met mijn beste maat op YouTube tegen kwam. Maar het bleef erg interessant.. Het eerste jaar was het zo nu en dan elke week wel 1/2X. Sinds mijn 15e is het elke dag geworden tot nu toe, 18 jaar. Sinds mijn 16e waren de remmen al totaal eraf, elke mogelijkheid die ik had om te blowen nam ik, voor school tijdens de pauze na school, in de avonden etc. Afgelopen paar maanden is het nog meer geworden dan heb ik het over 5/10 jointjes per dag, de meeste rook ik met mijn hechte vrienden of met schoolvrienden, maar ook zeker alleen. Mijn vriendenkring bestaat eigenlijk alleen maar uit blowers dat maakt het nog lastiger om eruit te komen. Toch heb ik besloten te stoppen nu 3 dagen geleden, met mijn beste maat, die ik overigens meer als broer zie, dat maakt het voor mijn idee een stuk makkelijker. Alleen de enorme verveling en niet wetende wat te doen zonder te blowen. En emotioneel ontstabiel. Maakt het erg lastig ook droom ik heftig en word ik meerdere keren soms zwetend wakker. Toch weet ik bijna zeker dat het me gaat lukken omdat ik er echt genoeg van heb gehad voor mijn gevoel... Teveel nadelen die ik goed ben gaan merken, zoals geldproblemen, ongemotiveerd, mijn moeder die het erg vind, het idee dat ik niets leuk vind zonder de wiet, zoals met vrienden zijn etc. Dusja bij deze dit topic wel chill om het te delen ergens.. Ik geef wel een update met hoe het stoppen ervoor staat. Bedankt voor het lezen! en verder een fijne dag gewenst (:"