Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat je van 1 ml weinig voelt is niet zo vreemd: dat is gewoon weinig, hoe sterk de ghb in kwestie ook is. Maar wel goed dat je liever op safe speelt dan compleet yolo te gaan. Ik raad je aan een flesje voor jezelf te halen zodat je altijd dezelfde batch hebt, en deze thuis een paar keer (zonder andere middelen) uit te testen en zodat je weet hoeveel je hiervan kan hebben om lekker te gaan. Dan zou je op het feest een halve ml minder kunnen nemen bijvoorbeeld. G combineren met een stimulant is sowieso een beetje gokken omdat de xtc de g kan onderdrukken, maar als het is uitgewerkt (mede door de vermoeidheid) ook weer kan versterken..."
"MDMAmazing1 zei: Als ik pep neem (en dan een redelijk hoge dosis maar niet extreem) Klik om te vergroten... Hoeveel is redelijk hoog maar niet extreem?"
"SmartieAndMe zei: Da's ook een beetje sneu.. Giel Beelen maakte dik 8 dagen radio op vrijwel geen slaap. Zorg dan in ieder geval dat je die verbreekt Klik om te vergroten... Beetje aangedikt was dat weer, hij sliep alsnog 2 uur per dag. Zo'n periode heeft iedere jongere wel eens meegemaakt met carnaval, een festival of wat dan ook"
"SirErick zei: Joopiejo zei: 2,5 gram per dag is fors, toch zeker als het vrij puur spul is. Klik om te vergroten... Mijn coke komt rechtstreeks van de bron vandaan, want ik hou niet van versneden rommel. Klik om te vergroten... Oh, rechtstreeks van de boer die cocaplanten verbouwt? Anders is het namelijk niet meer rechtstreeks toch, ik heb namelijk ooit gelezen (geen bron) dat cocaine in Zuid Amerika al wordt versneden met levamisol, wat zou verklaren waarom het zowel hier als in de VS in zoveel cocaine voorkomt."
"SirErick zei: Daar hou ik me niet mee bezig, dus het zou best kunnen. Ik heb - uit pure nieuwsgierigheid - regelmatig mijn coke laten testen, de ene keer is het 82% zuiver en de andere keer is het 89% zuiver. Met andere woorden: ik heb niks te klagen, want het is pure coke wat ik gebruik. Klik om te vergroten... Dat is dan voor nederlandse begrippen heel netjes idd Fool zei: Lijkt me nogal een ongunstige actie voor dealers om levamisol te smokkelen, nietwaar, op die plek past ook extra cocaïne? Klik om te vergroten... Ja, maar niet ongunstig voor de schakel vóór de transatlantische smokkelaars. Maar ik weet t fijne er ook niet van."
"Erg herkenbaar voor mij, gebruikte altijd sporadisch drugs en ging altijd goed, tot ik een periode wekelijks speed nam. Sindsdien heb ik meteen na het nemen van een punt of een joint ineens last van sociale angst wat er voor zorgde dat ik die dag (en de volgende) niet meer buiten kwam. Niet goed, dus ik besloot maar te stoppen met psychoactieve middelen en toen verdwenen alle klachten direct zo goed als helemaal."
"Je hoort vaak dat speed met een benzo combineren om de "scherpe randjes eraf te halen" extra schadelijk zou zijn voor je hart en bloedvaten, omdat speed je hartslag en bloeddruk verhoogt en een benzo ze juist vertraagt. Maar op de website van Jellinek en Trimbos staat juist het volgende: Er zijn op dit moment geen interacties bekend tussen speed en slaapmiddelen (3). http://www.jellinek.nl/informatie-over- ... tie-speed/ Klik om te vergroten... Hoewel er op dit moment geen interacties bekend zijn, is voorzichtigheid geboden. http://www.drugsinfo.nl/publiek/risicos ... ug=9&med=3 Klik om te vergroten... Er wordt wel gemeld dat het tegengestelde effecten heeft wat het minder zinvol maakt (wat in mijn ogen niet klopt, want je behoudt wel de positieve effecten maar dan wat minder opgefoktheid), maar niet dat het extra belastend zou zijn voor het hart. Sterker nog, via de zoekfunctie las ik dat een arts tegen een gebruiker had gezegd dat het juist gezonder zou zijn, omdat de benzo de aanslag op je lichaam van de pep juist wat zou verzachten. Wat is hier nu precies het devies? Kan je beide middelen tegelijk nemen als je dat gecombineerde effect wel lekker vind, of is het toch wel extra schadelijk?"
"Dunnetjess33 zei: Ik vroeg mij af of er ooit wel eens iemand is overleden door xtc zelf? Als je de (kranten)berichten leest over iemand die is overleden na xtc gebruik is het eigenlijk door bijvoorbeeld te veel water, oververhitting, vieze pillen of combinaties van drugs. Is er ooit wel eens iemand overleden puur door de xtc zelf? Klik om te vergroten... Die oververhitting is natuurlijk wel een directe oorzaak van de xtc (alsmede het vele dansen in een hete club). Er gaan gemiddeld zo'n 5 nederlanders per jaar dood na het gebruik van mdma, volgens een onderzoek van het trimbos instituut (heb even geen link)."