Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, 5 dagen geleden heb ik met een groep vrienden 1P-LSD gedaan. Hierbij had ik een dosis van 100 microgram. Na de eerste golf dachten we allemaal dat het wel voorbij was en gingen we daarom er bij blowen. Dit zorgde ervoor dat de trip juist nog intenser werd dan eerst. Ik werd hierdoor overwelmd en kreeg een intense paniekaanval. 5 dagen later voel ik me nogsteeds niet helemaal 100%. Ik heb een vaag gevoel dat maar blijft. Gister ging het een stuk beter tot ik probeerde te slapen, heb tot 6 uur wakker gelegen door angstaanvallen. Ik heb een nonstop angstig gevoel dat ik terug zal komen in de trip. Hoe kom ik hier van af? Mijn ouders weten van niets. P..S. Ik ben 16 jaar (Veels te jong om zulke heftige drugs te doen.)"
"Mindless zei: Ja, lsd in combinatie met blowen wordt veel gedaan. Ik denk ook vooral omdat veel drugsgebruikers sowieso al veel wiet gebruiken. Voor hen is het standaard op een avond. Ik gebruikte het (wiet) zelf eerst ook om mijn lsd trips intenser te maken. Dat ging eerst goed, totdat het een keer fout ging. Ik heb hier naderhand maandenlang angst aan overgehouden en raad het nu standaard af aan mensen om deze twee drugs te combineren. De eerste keren dat het gewoon goed ging bij mij hadden net zo goed fout kunnen gaan. Ik ben zo'n klein half jaar later helemaal van de angst afgekomen en kan nu probleemloos wiet gebruiken wanneer ik dat wil (niet tijdens een trip), maar dat kwam niet slechts door tijd/passief afwachten, maar door actief met mijn angst om te gaan. Sowieso zou ik je aanraden Coocla om de eerstkomende tijd niet te gaan blowen. Minstens een paar weken niet, maar als je slim bent de eerstkomende maanden niet. Ik heb meerdere keren meegemaakt dat wiet me weer terugbracht naar het gevoel. Niet zo erg als de trip zelf, maar erg... Pas op voor eventuele peer pressure van je maten. Ga niet mee blowen de komende tijd omdat zij druk op je uitoefenen. Ook niet als je je na een kort tijdje weer wat beter voelt. Ook moet je van de tripmiddelen afblijven, maar dat spreekt voor zich toch? Als je het beslist nog eens wilt doen, wacht dan eerst maar eens tot je minstens 20 jaar bent. Maar eigenlijk zou ik je adviseren om te wachten tot je 24 bent of zo. Verder moet je gewoon gezond gaan leven. Gezond eten, veel bewegen, omgaan met mensen, dat soort dingen. Tijd zal veel helpen, maar als je een beetje een pro-actieve instelling hebt kun je zelf ook nog een hoop doen. Ga actief bezig met je angst. Realiseer je dat je nu in een staat zit van angst voor angst. Dat is waar paniekaanvallen uit voortkomen: angst hebben voor angst. Dus op de momenten dat je angst voelt opkomen, confronteer die angst dan. Ga je zelf niet alleen maar afleiden, want zo overkom je je angst voor angst niet. Komt het gevoel op, voel het dan en confronteer het op die manier. Ga daarna pas verder met waar je mee bezig was. Het klinkt misschien raar, maar je kunt hier sterker uit komen dan voor de paniekaanval. Of je kunt er op een verkeerde manier mee omgaan en angst blijven houden. Klik om te vergroten... Ik ben sinds de badtrip gestopt met roken, blowen en alle andere soorten drugs. Ben ook meteen bezig gegaan met wat gezonder eten en leven. Heb dinsdag weer voor het eerst school, vind dat nog best spannend. Bedankt voor je tips en informatie."
"Avīci zei: Probeer het nu in je hoofd te kaderen als iets positief; het feit dat je van alle verslavende middelen af probeert te komen betekent dat het functie heeft geboden. Ik hoop dat het je lukt, dan is het een leerzame en misschien heftige trip geweest met een positief eindresultaat. There is no progress without struggle. Natuurlijk is 16 erg jong. Mocht je toch gefascineerd zijn geraakt door psychedelica, dan zou ik na je puberteit weer eens gaan denken om dit soort middelen te gebruiken. Klik om te vergroten... Ik ben voor de komende tijd wel klaar met psychedelica. Had al wat ervaring voordat ik LSD deed, truffels, paddo's en 2cb."
"Ik gebruik nu al een tijdje CBD olie voor mijn angstaanvallen. Nu zag ik laatst op internet dat je hennep bladeren kunt kopen met een thc gehalte van onder 0.2% (waardoor het dus legaal wordt) en met een hoog CBD gehalte. Dus ik heb net 50 gram van dat spul besteld (10 euro met verzendkosten!). Nu dus mijn vraag: Kun je het roken? En heeft dit dan ook hetzelfde effect op je als CBD olie? En wat voor dosering zou ik moeten gebruiken? Moet ik bijvoorbeeld een shag vloeitje ermee vullen of een hele joint? (zonder wiet natuurlijk) Alvast bedankt voor jullie antwoorden."
"De Dunne zei: Ik denk dat het verstandiger was geweest je in te lezen en deze vragen te stellen vóór je het koopt. Klik om te vergroten... Helemaal mee eens. Was een beetje een impulsieve aankoop..."
"Een vriend van mij heeft net pure mdma kristallen gedaan, en toen kwam het ter woorden of we wel een ambulance konden bellen als het fout zou gaan. We hebben hier rond de 5 gram mdma kristallen. Worden die dan afgepakt? Komt er ook politie? Of wordt dit genegeerd en wordt de persoon die bad gaat alleen maar geholpen? Kunnen hier nog juridische problemen mee komen? De jongen die het heeft ingenomen is 18 jaar. Alvast bedankt voor de reacties!"