#1
Hallo, 5 dagen geleden heb ik met een groep vrienden 1P-LSD gedaan. Hierbij had ik een dosis van 100 microgram. Na de eerste golf dachten we allemaal dat het wel voorbij was en gingen we daarom er bij blowen. Dit zorgde ervoor dat de trip juist nog intenser werd dan eerst. Ik werd hierdoor overwelmd en kreeg een intense paniekaanval. 5 dagen later voel ik me nogsteeds niet helemaal 100%. Ik heb een vaag gevoel dat maar blijft. Gister ging het een stuk beter tot ik probeerde te slapen, heb tot 6 uur wakker gelegen door angstaanvallen. Ik heb een nonstop angstig gevoel dat ik terug zal komen in de trip. Hoe kom ik hier van af? Mijn ouders weten van niets.
P..S. Ik ben 16 jaar (Veels te jong om zulke heftige drugs te doen.)
P..S. Ik ben 16 jaar (Veels te jong om zulke heftige drugs te doen.)