Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHennep bladeren roken, kan dit?

Hennep bladeren roken, kan dit?

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
even voor de beeldvorming:
de bladeren die echt nergens meer voor deugen
worden gedroogd, gewogen en:
verkocht voor 10 euro !!!!
knap van degene die dat heeft bedacht :stoned:

de koper......??? wat zal ik er van zeggen
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan het wel roken als je het goed verpulvert, maar misschien brand het wel wat snel weg, afhankelijk van hoe droog de bladeren al zijn. Erg lekker zal het denkik niet proeven, maar het zal wel een beetje werken, echter niet zo sterk als CBD olie denk ik.
C
Coocla33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik nu al een tijdje CBD olie voor mijn angstaanvallen. Nu zag ik laatst op internet dat je hennep bladeren kunt kopen met een thc gehalte van onder 0.2% (waardoor het dus legaal wordt) en met een hoog CBD gehalte. Dus ik heb net 50 gram van dat spul besteld (10 euro met verzendkosten!). Nu dus mijn vraag: Kun je het roken? En heeft dit dan ook hetzelfde effect op je als CBD olie? En wat voor dosering zou ik moeten gebruiken? Moet ik bijvoorbeeld een shag vloeitje ermee vullen of een hele joint? (zonder wiet natuurlijk)

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het verstandiger was geweest je in te lezen en deze vragen te stellen v贸贸r je het koopt.
C
Coocla33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Ik denk dat het verstandiger was geweest je in te lezen en deze vragen te stellen v贸贸r je het koopt.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. Was een beetje een impulsieve aankoop...
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
er staat nergens dat dit product cbd bevat, laat staan procentueel.
zelfs het zetten van thee van dit product zal een product geven van twijfelachtige kwaliteit.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom zou je het willen roken? Je kunt het zeker roken, maar zal waarschijnlijk niet lekker smaken en vrij heftig voor je keel en longen zijn. Hele drogen bladeren roken is over het algemeen niet een hele fijne ervaring. Als je dit spul ter vervanging van cbd olie wilt gebruiken zou ik er eerder thee van zetten ofzo.

In Amerikaanse en Canadese dispenseries kun je ook wel wiet kopen die laag in thc is en hoog in cbd of juist een redelijke 50/50 verhouding. In Nederlandse coffeeshops ben ik dit nog niet tegenkomen, waarschijnlijk omdat het nul recreatieve waarde heeft.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
"De blaadjes krijg je een betonnen hoofd van dus die gooi je weg"

P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie nergens het product staan, dus kan niet oordelen over de kwaliteit.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ach roken van die hennepbladeren ipv de topjes
Ik heb ooit een knaap gekend, die z贸 afhankelijk van de hennepprodukten was, dat hij in de perioden dat zijn poen op was, gedroogd stro en grasstengels rookte....de smaak was raak!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moahh bladeren weggooien?,
Nee.
Als ik ze zou hebben, ik heb ze dus niet, maak ik er wat anders van..
Maar ik ga er niet naar op zoek.
Cannabis is niet mijn drugje...nu niet meer.
Pass茅.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Coocla33 zei:
Nu zag ik laatst op internet dat je hennep bladeren kunt kopen met een thc gehalte van onder 0.2%
Klik om te vergroten...

Ik ben bang dat je opgelicht bent. En ik ben nog banger dat je niets van deze dingen gaat voelen, of je nou rookt of eet, dit ga je niet merken. 0.2% is verwaarloosbaar.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik ben bang dat je opgelicht bent. En ik ben nog banger dat je niets van deze dingen gaat voelen, of je nou rookt of eet, dit ga je niet merken. 0.2% is verwaarloosbaar.
Klik om te vergroten...

daatevMaar niet, als je de afvalbladeren een behandeling doet ondergaan.
In een grijs verleden maakten wij er olie 暮暮vanaa fvan. Ik zie het n贸g voor me
JW kregen een kleverige donkerbruine oln aan het einde van de behandstvrtder c枚ht dezec edabn daren

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."