ik heb een aantal maanden n gbl verslaving, dat men een spoed opname in een kliniek nodig vond, dit dankzij mijn huisarts die snel een intake gesprek kon regelen
ik moest een lijstje bijhouden van mn dagelijks gebruik en dat lag rond de 24 ml Gbl overdag en savonds. ik sliep gemiddeld 2 a 3 duur.
ik gebruikte meestal 1 ml per uur maar dat was op n bepaald moment niet meer genoeg en ging ik naar 1,2 of 1,5.
3 dagen later werd ik opgenomen, alle medicijnen die ik had, beetje diazepam en oxazepam en gbl wat ik had meegnomen werd natuurlijk meteen afgenomen.
toen ik aankwam was ik al behoorlijk rusteloos, ik had voor vertrek nog 1,5 ml genomen zat te trillen in de auto en dacht dat ik te weinig had genomen dus onderweg nog 1 ml bijgetankt. reistijd was ongeveer 40 minuten.
tijdens de intake gesprekken met medewerker, psycholoog en daarna arts kwamen ze tot de conclusie dat ik zo niet het gesprek kon voortzetten, voortstel was om 1 ml gbl te nemen en daarna verder te gaan.
maar dat heeft niet heel veel geholpen, kon niet blijven zitten en duurde me veel te lang allemaal. conclusie was dat ik meteen opgenomen zou worden met camera bewaking, en ik mocht niet vd kamer af behalve om te roken.
De arts vertelde mij dat ik die dag ook helemaal niks zou krijgen ze gingen afbouwen met synthetisch ghb maar niet vanaf vandaag.
afijn ik ben die middag in slaap gevallen en werd wakker gemaakt om naar de eetzaal te gaan. ik kon niks eten want alles smaakt naar zout dus bordje musli met suiker ging prima.
na het eten kwam de arts met medewerkster op bezoek met de mededeling dat ze nog nooit hadden meegmaakt dat iemand zo veranderd was in n paar uur tijd want ik was totaal rustig en mocht zelfs vd kamer af
had ik nog wat anders gebruikt vroegen ze, ja want op overzicht dat ik gemaakt had van die ochtend stond 2x diazepam.
in slaap gevallen om tegen 2100 of 2200 weet ik niet precies werd ik helemaal in paniek wakker ! geen gbl en ik zou niks krijgen had die arts gezegd. dus ik naar de balie gelopen en gezegd dat ik naar huis zou gaan, mn vriend opgebeld die wilde eerst niet natuurlijk maar uiteindelijk toch gekomen. ik heb al mn spullen in de tassen gegooid, n medewerkster kwam met n pilletje wat weet ik niet wat ik al trillend net naar binnen kon werken. na 20 minuten kreeg ik nog n pilletje maar dat was helemaal hopeloos om naar binnen te werken ik kon het glas niet stil houden. toen mn vriend arriveerde ben ik als n hazewind in de auto gesprongen. ondertussen hebben ze hem verweten dat ie mij is komen ophalen en dat ik niet op de arts wilde wachten, waarvan ik niet eens wist dat ie onderweg was.
meteen in de auto naar mn spullen gezocht en wat denk je, geen diazepam, geen oxcazepam en natuurlijk geen gbl want alles is meteen vernietigd. thuis aangekomen stond n kennis ons op te wachten en die schrok hoe ik er uit zag. gelukkig had ik nog n beetje gbl dus 2 ml genomen en alles was weer ok
volgende dag nog 100 ml gbl gehaald genoeg voor n dag of 4 en toen kreeg ik te horen dat er niet meer aan te komen was. nog 200 ml dan was t op, niemand nergens had iets.
dus natuurlijk die 200 ook meegenomen en op zoek naar n nieuwe leverancier, maar zoals ik al zei niemand die nog maar iets van gbl of ghb had.
gelukkig heb ik nog n halve liter ghb kunnen krijgen en ik denk daarmee ga ik afbouwen, beter dosseerbaar je kent t wel.
voorzichtig begonnen met 3 ml maar deed niwt veel, later op de avond 4 en dat ging prima dus ik denk ok das mn start dossering.
maar de volgende 4 ml viel heel slecht, rusteloze benen en dat soort dingen, dus ik denk misschien iets meer dus naar 5 maar zelfde resultaat. toen ben ik gaan minderen, 3,5 naar 3 naar 2,5. 2,5 ging wel ok minder trillende benen maar t ging de goeie kant op.
n uur nadat ik de 2,5 genomen had komt n vriend op bezoek ik denk weet je wat ik pak nog wat bij en weer als n gek trillende benen, hij zegt je hebt teveel, ik zeg dat kan niet dit is GHB geen gbl, ik moet juist meer hebben. en dus weet iets bij genomen 1,5 geloof ik e toen was ik helemaal de weg kwijt
dus de ghb die ik heb is sterk spul ik weet nu (zeker ook omdat alle gbl die er nog in me zat er ook uit is ) dat 1,5 ml per uur precies goed is. 1,6 trillende benen, 1,5 niet. gisteren nog eens n keer 3 geprobeerd dit keer zonder trillende benen met n pauze van 2 uur en dat ging ook goed.
probleem is nu dat ik vaker pas later dan n uur de 2e portie neem, dat kan n kwartier zijn of soms zelfs n heel uur en dan voel ik me ook wel heel depri
en dan zijn dit mn vragen
wat is beter 2x 1 uur anderhalve ml
of 1 x in 2 uur 3 ml
en hoe dan af te bouwen of de 2e portie van n uur gewoon overslaan
poeh wat n verhaal zeg