Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsom t uur of om de 2 uren ghb nemen ?

om t uur of om de 2 uren ghb nemen ?

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ericatnl zei:
als je om de 4 uur kunt doseren zonder problemen, -zeker t laatste uur- zou dat best kunnen. wat ik beweer is dat met de eerste helft die ik nodig heb ik geen last heb en als ik t tweede gedeelte bij dosseer hou ik wat ik nodig heb in stand, er valt zeg maar geen gat. bovendien ging minderen ook stukken makkelijker. bij mij werkte t prima iig, hele dag niks gebruikt meer en nergens last van
Klik om te vergroten...

EN 1 uur of na 2 uur? Niet kunnen Detoxen? Thuis ? Onzin zolang maar genoeg G-diazepam en Baclofen+Slaap medicijen tot beschikking hebt +++ Veel DISCIPLINE!
Eerst juist dosis vinden!
Waarmee je het uithoud! En goed plan uitstippelt! Alles op pen en papier schrijft, Dosis klaar legt voor de nachten! STRICT aan de regels houden!
= SUCCES
Dan 0,2 -0,1 bouw je Af pedag om de dag en eenmaal op 0,2-0,3 stoppen G overgaan diazepam

Precies! Als je zonder 4 uur lang G kunt uithouden! Kan ik eigen ervaring Zeggen!
Dat je geen lichaam-ontwenningsverschijnselen kunt hebben of een placebo-effect ervaart? Uit het verleden ! Heb ik ook paar keer gehad! Terwijl niks aan de hand was! Misschien kun Light versie hebben! Zoja neem gewoon lekker diazepam ! Of een paar Biertjes drinken! En stop komende weken of maanden met alles gebruik! Succes ! Daarom Baclofen op laag dosis een uitkomst! Craving ! Zoals ik eerder aangaf! Afkicken is makkelijk ! Maar clean blijven! Is het moeilijkst! Craving verdwijnt! Na een aantal dagen of een klein weekje! (Geen wonder pill maar STEUNTJE in de rug! Voor de zucht!) Zorg voor veel afleiding sporten! Klinkt! Suf! Ga wandelen! Zodat! Kapot moe bent! Goed kunt slapen! Succes !!!
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik Ghb afbouw probeer ik hem juist zo lang mogelijk uit te rekken. En uiteindelijk probeer ik het om de 3 uur te nemen en als mijn lichaam dat gewend is neem ik steeds wat minder.
Hoe langer je (kan) wachten hoe beter voor de afbouw.
Kijk hoe ver je hem kan rekken.
En bouw hem vanaf daar af.
e
ericatnlLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb een aantal maanden n gbl verslaving, dat men een spoed opname in een kliniek nodig vond, dit dankzij mijn huisarts die snel een intake gesprek kon regelen
ik moest een lijstje bijhouden van mn dagelijks gebruik en dat lag rond de 24 ml Gbl overdag en savonds. ik sliep gemiddeld 2 a 3 duur.
ik gebruikte meestal 1 ml per uur maar dat was op n bepaald moment niet meer genoeg en ging ik naar 1,2 of 1,5.

3 dagen later werd ik opgenomen, alle medicijnen die ik had, beetje diazepam en oxazepam en gbl wat ik had meegnomen werd natuurlijk meteen afgenomen.
toen ik aankwam was ik al behoorlijk rusteloos, ik had voor vertrek nog 1,5 ml genomen zat te trillen in de auto en dacht dat ik te weinig had genomen dus onderweg nog 1 ml bijgetankt. reistijd was ongeveer 40 minuten.

tijdens de intake gesprekken met medewerker, psycholoog en daarna arts kwamen ze tot de conclusie dat ik zo niet het gesprek kon voortzetten, voortstel was om 1 ml gbl te nemen en daarna verder te gaan.

maar dat heeft niet heel veel geholpen, kon niet blijven zitten en duurde me veel te lang allemaal. conclusie was dat ik meteen opgenomen zou worden met camera bewaking, en ik mocht niet vd kamer af behalve om te roken.
De arts vertelde mij dat ik die dag ook helemaal niks zou krijgen ze gingen afbouwen met synthetisch ghb maar niet vanaf vandaag.

afijn ik ben die middag in slaap gevallen en werd wakker gemaakt om naar de eetzaal te gaan. ik kon niks eten want alles smaakt naar zout dus bordje musli met suiker ging prima.

na het eten kwam de arts met medewerkster op bezoek met de mededeling dat ze nog nooit hadden meegmaakt dat iemand zo veranderd was in n paar uur tijd want ik was totaal rustig en mocht zelfs vd kamer af
had ik nog wat anders gebruikt vroegen ze, ja want op overzicht dat ik gemaakt had van die ochtend stond 2x diazepam.

in slaap gevallen om tegen 2100 of 2200 weet ik niet precies werd ik helemaal in paniek wakker ! geen gbl en ik zou niks krijgen had die arts gezegd. dus ik naar de balie gelopen en gezegd dat ik naar huis zou gaan, mn vriend opgebeld die wilde eerst niet natuurlijk maar uiteindelijk toch gekomen. ik heb al mn spullen in de tassen gegooid, n medewerkster kwam met n pilletje wat weet ik niet wat ik al trillend net naar binnen kon werken. na 20 minuten kreeg ik nog n pilletje maar dat was helemaal hopeloos om naar binnen te werken ik kon het glas niet stil houden. toen mn vriend arriveerde ben ik als n hazewind in de auto gesprongen. ondertussen hebben ze hem verweten dat ie mij is komen ophalen en dat ik niet op de arts wilde wachten, waarvan ik niet eens wist dat ie onderweg was.

meteen in de auto naar mn spullen gezocht en wat denk je, geen diazepam, geen oxcazepam en natuurlijk geen gbl want alles is meteen vernietigd. thuis aangekomen stond n kennis ons op te wachten en die schrok hoe ik er uit zag. gelukkig had ik nog n beetje gbl dus 2 ml genomen en alles was weer ok

volgende dag nog 100 ml gbl gehaald genoeg voor n dag of 4 en toen kreeg ik te horen dat er niet meer aan te komen was. nog 200 ml dan was t op, niemand nergens had iets.

dus natuurlijk die 200 ook meegenomen en op zoek naar n nieuwe leverancier, maar zoals ik al zei niemand die nog maar iets van gbl of ghb had.

gelukkig heb ik nog n halve liter ghb kunnen krijgen en ik denk daarmee ga ik afbouwen, beter dosseerbaar je kent t wel.

voorzichtig begonnen met 3 ml maar deed niwt veel, later op de avond 4 en dat ging prima dus ik denk ok das mn start dossering.

maar de volgende 4 ml viel heel slecht, rusteloze benen en dat soort dingen, dus ik denk misschien iets meer dus naar 5 maar zelfde resultaat. toen ben ik gaan minderen, 3,5 naar 3 naar 2,5. 2,5 ging wel ok minder trillende benen maar t ging de goeie kant op.
n uur nadat ik de 2,5 genomen had komt n vriend op bezoek ik denk weet je wat ik pak nog wat bij en weer als n gek trillende benen, hij zegt je hebt teveel, ik zeg dat kan niet dit is GHB geen gbl, ik moet juist meer hebben. en dus weet iets bij genomen 1,5 geloof ik e toen was ik helemaal de weg kwijt :)

dus de ghb die ik heb is sterk spul ik weet nu (zeker ook omdat alle gbl die er nog in me zat er ook uit is ) dat 1,5 ml per uur precies goed is. 1,6 trillende benen, 1,5 niet. gisteren nog eens n keer 3 geprobeerd dit keer zonder trillende benen met n pauze van 2 uur en dat ging ook goed.

probleem is nu dat ik vaker pas later dan n uur de 2e portie neem, dat kan n kwartier zijn of soms zelfs n heel uur en dan voel ik me ook wel heel depri

en dan zijn dit mn vragen
wat is beter 2x 1 uur anderhalve ml
of 1 x in 2 uur 3 ml
en hoe dan af te bouwen of de 2e portie van n uur gewoon overslaan

poeh wat n verhaal zeg
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
persoonlijk denk ik dat je t beste terug kan gaan naar de kliniek als dat nog mogelijk is.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben meerdere keer verslaafd lichamelijk geweest aan ghb 3 x detox gezeten ervoor toch na deze opnames vallen in mijn ouwe gewoontesn. Methode blijft toch.. ! is toch easy weg zelf afkicken met diazepam+baclofen kan je zoveel ellende bespaard beleven !
Afkick met baclofen hoog dosis nemen samen met diazepam! Eenmaal afgekickt probeer baclofen onderhoud behouden voor craving... zonder dit medicijn is het eind zoek Medicijnen onderhoud dosis slikken ben je weer no-time hooked aan de GHB
e
ericatnlLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben doorgegaan met afbouwen per uur,
begonnen met 1,5 ml per uur
deze heb ik steeds naar beneden bijgesteld maar wel geprobeerd om t weer echt pas het volgende uur te doen, zo heeft mijn lichaam de hele dag ghb gehad en heb ik geen afkickverschijnselen gehad.

mijn schema gisteren was (gedeelte)

12.30 0.8 ml
13.30 0.8 ml
15.00 0.8 ml
16.15 0.7 ml
17.30 0.7 ml
18.40 0.8 ml
19.05 0.5 ml
20.50 0.8 ml
om 23.00 naar bed gegaan met 0.8 en 10 mg diazepam.
om 02.00 wakker maar geen behoefte gehad iets te nemen, ook de keren erna dat ik wakker werd had ik geen behoefte.

Om 09.00 opgestaan en nog steeds kan ik zonder. moet ik nog verder naar 0 of t hierbij laten ?
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij GHB zou je nu wel kunnen stoppen.
Zelf gebruik ik geen GBL het is wat sterker dus misschien nog iets verder afbouwen.
Soms gaat die 2de dag erna ververlend zijn vooral geestelijk.
Dus iets verder afbouwen lijkt mij beter.
Zolang je voelt dat het goed gaat kan je stoppen.
Maar als je het nog meer afbouwd weet je het zeker.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#8
Erg tricky. Mij is geleerd pas de (thuis) detox in te kunnen zodra het pas lukt om om de 4 uur te doseren. En op voorwaarde dat je in de nacht niets gebruikt. Doseren om de 1 a 2 uur is gewoon haast niet te doen. Lijkt mij
e
ericatnlLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coffeecup zei:
Erg tricky. Mij is geleerd pas de (thuis) detox in te kunnen zodra het pas lukt om om de 4 uur te doseren. En op voorwaarde dat je in de nacht niets gebruikt. Doseren om de 1 a 2 uur is gewoon haast niet te doen. Lijkt mij
Klik om te vergroten...

als je om de 4 uur kunt doseren zonder problemen, -zeker t laatste uur- zou dat best kunnen. wat ik beweer is dat met de eerste helft die ik nodig heb ik geen last heb en als ik t tweede gedeelte bij dosseer hou ik wat ik nodig heb in stand, er valt zeg maar geen gat. bovendien ging minderen ook stukken makkelijker. bij mij werkte t prima iig, hele dag niks gebruikt meer en nergens last van
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe gaat het vandaag?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."