Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Casrus zei: Of moeten die juist een inrichting in? Klik om te vergroten... Een "inrichting" waar ze als ze verlof hebben ooit weer iemand vermoorden?. Veel te slap hier in Nederland. Straf vind ik meer toepasselijk voor zo'n duivels ventje."
"WhySoSerious?! zei: Hij zal wel TBS krijgen denk je niet? 🤡 Klik om te vergroten... Zit er dik in."
"Casrus zei: Als ze niet begrijpen waarom ze er zitten heeft gevangenisstraf geen zin en is onnodig wreed. Klik om te vergroten... Zijn actie was onnodig wreed. En het afschuiven op autisme of moeder was verslaafd vind ik vaak te makkelijk en advocaten zijn daar vaak happerig om zo strafverlichting voor elkaar te krijgen. Maar goed ik snap je punt. Als hij niet toerekeningsvatbaar zou zijn dan gaat ie maar straf uitzitten en TBS."
"6 dagen poeh hē. Die zullen zo blauw als smurfen zijn geweest. 😂"
"1. Wiet 2. 6APB 3. 3MMC"
"Oraal is 10 keer beter. Over het algemeen onderschatten mensen 3mmc. Ik ben blij dat ik er vanaf ben. Veel mensen zeggen vanalles aan excuses of bullshit om het maar goed te praten maar ze zijn dik verslaafd."
"6apb en mdma. Uiteraard niet in combinatie"
"Het is troep"
"Ik schrik een beetje van je bericht man. Aub probeer te stoppen want die troep is het niet waard. Je kan het!"
"Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat een jongen dit soort dingen kan uithalen. Jong leventje met nog zoveel toekomst naar de knoppe helpen en zijn familie voor het leven beschadigen. Die straffen mogen veel hoger voor dit soort zieke lui."