Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik haal het bij de coffeeshop, maar gebruik alleen hasj. Ik koop dan voor tien euro hasj, maar hoeveel gram het is weet ik niet. Ik denk dat je er stuk of 4/5/6 jointjes mee draait."
"Hebben jullie ook dat bepaalde dingen nog een paar dagen na het gebruik van speed aanhouden? Zoals knarsentanden, kaken stevig op elkaar zetten en niet kunnen slapen? Waarom werkt speed zo lang na... ik ben nu na 28 uur nog steeds op mn kaken aan het kauwen."
"Bal0n zei: Ja, dat kan. Weinig aan te doen, minder snuiven misschien? Of vroeger . Klik om te vergroten... Ik had het niet gesnoven. Gewoon wat in een vruchtensapje gedaan, maar misschien toch teveel. Het was wel goede kwaliteit. Ik neem aan dat het na het weekend wel weer over is allemaal. Maar ik voel me echt heel raar nou. Alsof ik een paar dagen niets heb gegeten en ik helemaal slap ben en trillerig."
"Het is wel een relexe drugs, als je er niet teveel van neemt. Je kan er behoorlijk strak van staan. Ik vind het gevoel te vergelijken met ephedra alleen dan een beetje meer euforie, meer last van je kaken en echt totaal geen honger. Ik kan niks eten dan. Het is niet heel bijzonder. xtc gaat veel dieper en is veel intenser om te doen. Xtc gaat voor mij wel boven speed. Met speed moet je goed kunnen omgaan. Het is heel makkelijk om je ontbijtje met een vruchtensapje en een beetje speed te doen. Je voelt je opgewekt, kan lang studeren ermee en hebt zin om dingen te doen. Heel verslavend. Het maakt je kapot net als coke. Dus doe er voorzichtig mee. Af en toe kan het wel natuurlijk. Maar je moet het gewoon met mate gebruiken. Zodra je merkt dat je steeds een hogere dosis nodigt hebt om hetzelfde effect te gebruiken zou ik aanraden om er een tijdje mee te stoppen."
"Meestal rook ik gewoon een jointje. Soms in een waterpijp of puur in een klein hasjpijpje. Shotjes geven vind ik om zelf te doen supergaar en om te krijgen eigenlijk ook helemaal niet leuk. Als ik extra stoned wil worden hijs ik gewoon diep en veel van de waterpijp en houd ik het lang in mijn longen. Maar gewoon een joint roken met je vrienden vind ik persoonlijk het leukst. Het is gewoon gezellig, beetje lullen, beetje blowen en jointje doorgeven. Dat vind ik de beste manier."
"Ik had het op drugsinfoteam gevraagd. En daar zeiden ze dat het wel tot 72 uur kan nawerken. ik kauw nu niet standaard meer op mn kaken. Maar nog steeds wel een beetje. Maar dat kan ook met stress te maken hebben. Dunno"
"Je pijnstillers zijn chemisch en xtc is een chemisch goedje. Dat kan best eens een chemische reactie uitlokken. Ik weet dat je met anti-depressiva of anti-psychotica geen xtc moet slikken. Volgens mij is de combinatie pijnstillers met xtc wel te doen. Ik weet niet wat voor effect het heeft op de werking van de xtc. Maar het hangt denk ik precies af van de bestanddelen die in je medicijnen zitten. Drugs in combinatie met wat voor medicijnen wordt sowieso afgeraden. Je weet natuurlijk nooit hoe het gaat uitpakken, ookal heb je er nog zoveel over gelezen."