Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwakke paddotrip??

Zwakke paddotrip??

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey ik heb over t laatste half jaar 3 soorten paddo's gebruikt, in de volgorde
truffels, mexicaanse kaalkopjes en daarna hawaiaantjes. Ik heb ongeveer een maand pauze gehouden tussen de trips. Het vreemde is eigenlijk dat ik niet echt een opbouwing zie in hoe 'hard' de trip is.

De truffels waren heel gaaf, de mexicaantjes heb ik praktisch niets van gemerkt en de hawaiaantjes waren wederom erg leuk maar niet veel zwaarder of met meer visuele effecten dan de truffels. Dit vind ik zelf nogal gek omdat de hawaiaanse paddo's het hoogst in de rangorde staan van de paddo's... Ik heb elke keer de volle portie genomen...

Weet iemand misschien waarom het bij mij dus schijnbaar niet harder werkt?
Is het misschien verstandig om een keer anderhalf portie hawaiaanse paddo's te nemen?? Hoe nemen jullie je paddo's in? (ik in warm water)

Bvd voor de antwoorden :stoned:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik eet ze gewoon.
Mischien te lang gekookt dat de werkzame stoffen eruit gingen ?
In principe is het gewoon raar dat je niks merkt van mexicaanse,daarom denk ik dat je de werkzame stoffen heb weggekookt in het hete water ofzo.

Verder hangt het ook er van af hoe vol je maag was etc.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm warm water, zeker niet kokend... Eerder richting lauw neigend.
Altijd een lege maag, geen vitamines en suikers de dag van te voren.

Maar wel bedankt voor de reactie iig :)
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er een keer thee van gezet. Het werkt dan vrij snel en iets heftiger voor mijn gevoel. Alleen duurde dat maar 3 uur in totaal. Andere keren heb ik ze fijngesneden en door een beetje blanke vla gemengd. Smaak valt dan erg mee (vind ik) en ik was veel langer aan het trippen. Gemiddeld wel een uurtje of 6. Alle keren waren het een portie colombiaanse. Die vind ik het lekkerst gaan !
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dan zou ik beginnen met 1.5 portie. Gewoon opeten op een nuchtere maag. Colombianen bijvoorbeeld ... :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik eet ze altijd gewoon uit de verpakking (ff afspoelen onder de koude kraan en opeten maar). Bij mij zijn hawaiiaanse opvallends terker gebleken dan mexicaanse maar niet veel sterker dan equadoriaanse.
Bedenk wel dat het een natuur product is en dat de sterkte per bv. portie hawaiiaanse ook heel erg onderling verschild. Ik heb ook sterkere en slappere doosjes gehad.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoe staan jullie tegenover het nemen van meer dan een dosering? Zou t slim zijn om een keer anderhalf portie of misschien zelfs twee porties te nemen?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pikachu zei:
Hey ik heb over t laatste half jaar 3 soorten paddo's gebruikt, in de volgorde
truffels, mexicaanse kaalkopjes en daarna hawaiaantjes. Ik heb ongeveer een maand pauze gehouden tussen de trips. Het vreemde is eigenlijk dat ik niet echt een opbouwing zie in hoe 'hard' de trip is.

De truffels waren heel gaaf, de mexicaantjes heb ik praktisch niets van gemerkt en de hawaiaantjes waren wederom erg leuk maar niet veel zwaarder of met meer visuele effecten dan de truffels. Dit vind ik zelf nogal gek omdat de hawaiaanse paddo's het hoogst in de rangorde staan van de paddo's... Ik heb elke keer de volle portie genomen...

Weet iemand misschien waarom het bij mij dus schijnbaar niet harder werkt?
Is het misschien verstandig om een keer anderhalf portie hawaiaanse paddo's te nemen?? Hoe nemen jullie je paddo's in? (ik in warm water)

Bvd voor de antwoorden :stoned:
Klik om te vergroten...

Misschien moet je even informeren bij het pokécenter? :beer:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
mischien naar andere smartshop gaan? en wat al is gezegd, het is een natuurproduct. verschilt heel erg in sterktes.

Als je hoger gaat doseren is het mischien handig om tripsitter te regelen, je weet nooit. mischien heb je nu opeens wel potente paddo's.

Veel plezier alvast, en schrijft eens een reportje :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."