Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja, ga ik doen. Ben er heel huiverig voor.. dank"
"dus voor jou een prima recreatieve drugs mits je er bij blowt."
"ben benieuwd, laat je het weten? groeten Carina"
"kan me niet voorstellen dat dat van de oxazepam komt. Slikt ze nog andere medicatie erbij? Is dit de eerste keer dat ze benzodiazepines neemt? Zou kunnen dat ze er sterk op reageert. groeten"
"misschien dat de combinatie de bijwerkingen versterkt. Ik weet het niet, zou je toch met haar moeten bespreken... Dit vond ik in een bijsluiter: V. BIJWERKINGEN Slaperigheid, afvlakking van het gevoel, verminderde alertheid, verwardheid, vermoeidheid, hoofdpijn, duizeligheid, spierzwakte, ataxie (coördinatiestoornis van de spieren) of dubbelzien treden voornamelijk op aan het begin van de behandeling en verdwijnen gewoonlijk na herhaalde toediening. Andere bijwerkingen als gastro-intestinale (maag-darm) bezwaren, veranderingen in libido of huidreacties zijn af en toe waargenomen. Anterograde amnesie kan optreden bij therapeutische doseringen en dit neemt toe bij hogere doseringen. Amnesie kan gepaard gaan met onaangepast gedrag. Bij daartoe gevoelige personen kan oxazepam, evenals de andere benzodiazepinen, depressies veroorzaken. Vooral bij kinderen en oudere patiënten kunnen zich paradoxale reacties voordoen. Chronisch gebruik (zelfs van therapeutische doseringen, maar vooral van hoge doses) kan aanleiding geven tot het ontstaan van fysieke afhankelijkheid; staken van de behandeling kan dan tot onthoudingsverschijnselen aanleiding geven. Misbruik is gemeld."
"Xanax is een benzodiazepine, daar word je een beetje roezig van. Wel lekker. Sipralexa doet waarschijnlijk niet zoveel, behalve de volgende dag, dan kan je je behoorlijk depressief voelen. Of je kan er angstig van worden."
"Iemand ervaring met seroquel?"