Voor zo ver mijn kennis nog gaat staat dat voor 25 nanogram per milliliter bloed
Excuses, had haast met posten er niet aan gedacht@CaptainF
Haal even de foto weg. Al je privégegevens staan duidelijk in beeld.
Ik heb toch je foto maar even weggehaald aangezien je privé gegevens te zien waren.Beste mensen,
Ik hoop dat iemand mij even kan helpen want ik snap het even niet.
ik ben nu 57 dagen gestopt met wiet roken, ongeveer 2 maanden dus.
1week geleden heb ik een urine onderzoek gedaan en heb vandaag de uitslag gekregen. Hierin staat dat ik nog 25ng/ml positief ben? Cut off is 50ng/ml. Ik probeer op internet uit te zoeken wat 25ng/ml is maar ik kom er niet uit.
ik scoorde ook 2000ugl op alcohol.
ik doe deze testen omdat ik me rijbewijs kwijt ben bij cbr en ik binnenkort een test wil inplannen.
mijn situatie:
2 maanden geleden 60kg en nu weeg ik 70kg
Ik heb ook de test geupload hier onderstaand.
groeten.
Ja alleen me geboorte datum en t adres van de reclassering 😂Ik heb toch je foto maar even weggehaald aangezien je privé gegevens te zien waren.
Staat er in dat document niet <25 ng/mL, dus minder dan?Beste mensen,
Ik hoop dat iemand mij even kan helpen want ik snap het even niet.
ik ben nu 57 dagen gestopt met wiet roken, ongeveer 2 maanden dus.
1week geleden heb ik een urine onderzoek gedaan en heb vandaag de uitslag gekregen. Hierin staat dat ik nog 25ng/ml positief ben? Cut off is 50ng/ml. Ik probeer op internet uit te zoeken wat 25ng/ml is maar ik kom er niet uit.
ik scoorde ook 2000ugl op alcohol.
ik doe deze testen omdat ik me rijbewijs kwijt ben bij cbr en ik binnenkort een test wil inplannen.
mijn situatie:
2 maanden geleden 60kg en nu weeg ik 70kg
Ik heb ook de test geupload hier onderstaand.
groeten.
zag het < > verkeerd hehe srry je was er wel op getest maar ik las je uitslag verkeerd ...Ik gebruik helemaal geen benzos?
Ik gebruik helemaal geen benzos?ik zou ook maar even stoppen met benzos anders zit er helemaal geen cbr test voor je in
Zo komt dit ook op mij over, verder is te lezen dat er geen andere aantoonbare dingen zijn. M.a.w. - geslaagd 😎Staat er in dat document niet <25 ng/mL, dus minder dan?
Ik ken die rapportages niet zo dus ik vind het net een beetje onduidelijk genoteerd.
week of 7,8 voor een stevige blower ,dus 11 weken is echt niks om je druk over te maken...Zal mijn urine dan ook goed vallen?
bijna 11 weken ,dan is je urine gewoon super clean ,,,geen stressZo komt dit ook op mij over, verder is te lezen dat er geen andere aantoonbare dingen zijn. M.a.w. - geslaagd 😎
Weder vraag; wat was je blowgedrag (1x per dag of meer bijvoorbeeld?)
Reden van de vraag; ik ben zelf recent op urine getest na 76 dagen te zijn gestopt en zit enorm in de stress over de uitslag.
Dank je Rico, echter was ik wel echt een stevige blower. Zo'n 3 tot wel 4 joints op een avond was geen probleem. Zal mijn urine dan ook goed vallen?bijna 11 weken ,dan is je urine gewoon super clean ,,,geen stress![]()
Top, dan ga ik proberen te ontstressen. Dank voor je reactie Rico !week of 7,8 voor een stevige blower ,dus 11 weken is echt niks om je druk over te maken...
hopelijk niet met een sativa heheTop, dan ga ik proberen te ontstressen
Ik blowde 3 gr per dag.. 4 jaar lang. Ik maak me nu alleen druk om die ene 25ng/ml. Alcohol is ook bij mij een piek maar ik ben sinds gister gestopt ermee. Hoop dat alcohol wel snel uit urine isZo komt dit ook op mij over, verder is te lezen dat er geen andere aantoonbare dingen zijn. M.a.w. - geslaagd 😎
Weder vraag; wat was je blowgedrag (1x per dag of meer bijvoorbeeld?)
Reden van de vraag; ik ben zelf recent op urine getest na 76 dagen te zijn gestopt en zit enorm in de stress over de uitslag.
Nu je over urine begint, wat mij nog bijstaat van het traject, mits wat mij verteld is door de advocaat toen. Is dat het cbr alcohol test vanuit het bloed. Behalve de laatste 2 weken voor de test, dronk ik ieder weekend wel een drankje. Ver van te voren stoppen is nooit niet verkeerd, voor het geval dat.Ik blowde 3 gr per dag.. 4 jaar lang. Ik maak me nu alleen druk om die ene 25ng/ml. Alcohol is ook bij mij een piek maar ik ben sinds gister gestopt ermee. Hoop dat alcohol wel snel uit urine is
Geeft niks hoor, het is voor je eigen bescherming. 👍Excuses, had haast met posten er niet aan gedacht
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."