Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: @CaptainF Haal even de foto weg. Al je privégegevens staan duidelijk in beeld. Klik om te vergroten... Excuses, had haast met posten er niet aan gedacht"
"Mezelf zei: Ik heb toch je foto maar even weggehaald aangezien je privé gegevens te zien waren. Klik om te vergroten... Ja alleen me geboorte datum en t adres van de reclassering 😂"
"Ik denk wel dat je clean bent! Gebruik je ook alcohol?"
"ricorieks zei: ik zou ook maar even stoppen met benzos anders zit er helemaal geen cbr test voor je in Klik om te vergroten... Ik gebruik helemaal geen benzos?"
"Wanneer heb je afspraak staan voor de test?"
"Wanneer heb je afspraak staan voor de test Youknow20 zei: Die heb ik nog niet, Ik ga van de week laatste betaling doen aan cbr en dan naar het onderzoek, Alleen weet ik nog steeds niet welke psychiater ik nou moet kiezen in Amsterdam ..... Klik om te vergroten... als het goed is krijg je van cbr een psychiater, althans dat kreeg ik maar ben niet gegaan en moet nu opnieuw een gezondheidsverklaring opsturen & daarna wordt ik opnieuw doorverwezen"
"Hocuspocus zei: Zo komt dit ook op mij over, verder is te lezen dat er geen andere aantoonbare dingen zijn. M.a.w. - geslaagd 😎 Weder vraag; wat was je blowgedrag (1x per dag of meer bijvoorbeeld?) Reden van de vraag; ik ben zelf recent op urine getest na 76 dagen te zijn gestopt en zit enorm in de stress over de uitslag. Klik om te vergroten... Ik blowde 3 gr per dag.. 4 jaar lang. Ik maak me nu alleen druk om die ene 25ng/ml. Alcohol is ook bij mij een piek maar ik ben sinds gister gestopt ermee. Hoop dat alcohol wel snel uit urine is"
"Nou ik heb vandaag gezondheidsverklaring ingediend bij het cbr. Nu wachten op een uitnodiging, ik denk over 3/4 weken dat ik mijn test krijg. ik heb op 12 juli een uitslag van het lab gekregen ; cannabis ver onder 25ng/ml. Zelf test van ETG alcohol gaf negatief aan. volgens een lab expert zit ik gewoon goed bij het cbr. ik hoop het zo erg want ik stres elke dag om dit."
"Up?"
"Beste mensen, In 2016 ongeveer ben ik mijn rijbewijs kwijt geraakt door wiet. Ik had een zak wiet in de auto tijdens controle en toen was ik de sjaak. meegenomen naar bureau en bloedprikken. Na 1 maand kreeg ik te horen dat ik mijn rijbewijs moest inleveren bij het CBR En ik was zo verslaafd dat ik gewoonweg niet kon stoppen terwijl me rijbewijs kwijt was. Pas in 2020 ben ik beetje wakker geworden. Dit is nu mijn situatie ; ik werk sinds de zomer op een schip. 7 dagen op het schip werken en slapen 7 dagen vrij. In het bedrijf zijn er veel drugstesten dus dan blow ik 7 dagen niet. Eenmaal thuis rook ik wel 3 gram per dag weg. 8 februari heb ik besloten om tijdje te stoppen,tot ik me rijbewijs terug heb Nu heb ik alle kosten betaald van t cbr en moet ik een afspraak inplannen. ik wacht daar mee Nu heb ik alle kosten betaald van t cbr en moet ik een afspraak inplannen. ik wacht daar mee tot me urine schoon is. Graag wil ik weten of ik een beetje voordeel heb omdat ik afgelopen maanden om de week blowde. En hoelang zou ik moeten wachten tot ik een afspraak kan maken? Alvast bedankt beste mensen!"