Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je twijfelt direct medische hulp inschakelen! Ik ben niet bekend met 3mmc dus kan je niet antwoorden op je vraag. Maar ik zou toch de nodige stappen zetten om je te laten helpen"
"vooral geen schaamte voelen om dit met je omgeving (en arts) te delen. Dat is de enige weg vooruit."
"He Miraculeus zei: Tolerantie lijkt me niet aan de orde als dit je eerste keer was. Hoe heb je de thee gezet? Als de truffels in aanraking komen met temperaturen boven de 69 graden Celsius gaat de werkzame stof grotendeels verloren, het is dus belangrijk het water eerst een beetje af te laten koelen. Ik eet de truffels zelf altijd op, ook als ik thee/lemon tek drink, voor een zo goed mogelijke opname door de slijmvliezen in je mond. Het is vies maar het werkt wel. Iedereen reageert anders het kan zijn dat je te veel in de 'afwachtmodus' zat, bij mij gebeurt er dan juist niks. Ik ga meestal wat doen, in de tuin werken ofzo, en dan merk ik geleidelijk aan dat de natuur toch wel heel erg mooi en bijzonder is en pas dan ga ik me afvragen of ik eigenlijk iets merk. Wellicht helpt afleiding bij jou ook. Veel plezier een volgende keer! Klik om te vergroten... hey! Bedankt voor je reactie, het was lemon tek zonder warm water. afleidingā¦. Wellicht gaat het daar over, ik zat inderdaad nogal te wachten. Goede tips, en ga ik volgende keer onthouden"
"OtherShore zei: Je had het nog nooit gebruikt, toch? Dus nee Wat bedoel met āharde stukkenā? Is het gelukt om de truffels tot poeder te vermalen? Moeilijk te zeggen, de ene truffel is de andere niet, maar het klinkt alsof je uiteindelijk niet genoeg van de werkzame stof binnengekregen hebt. Klik om te vergroten... Ik heb ze tot een pulp herleid met een grinder. maar die pulp uiteindelijk niet mee opgedronken⦠ik begin te vermoeden dat ik gewoon alles had moeten opdrinken."
"Ivm de onhandige lengte: denk je dan soms, pff nu is het goed geweest, ik wil nuchter worden? Of eerder een praktische overweging?"
"Wauw, bedankt voor dit verhaal. Ik heb laatst een trip gedaan waar ik een soortgelijke conclusie trok ivm mijn relaties. In mijn geval echter nog geen open hart. ik vind dit een werkelijk mooi verslag, menselijke emoties en interactie zijn complex, althans voor sommigen onder ons(yes iām talking about me)"
"Zeer herkenbaar⦠ik voel ook dat ik dieper wil gaan, en de blue balls herken ik daarin. Mixen van spul ga ik nog even laten. Bedankt voor je verslag, ik voel me er door aangesproken š ps: muziek helpt mij focussen tijdens een trip. Met oortjes, anders werkt het niet. Oh en add? Same here"
"Wie ? CapitalC - Man - 40j - 1.79 - 86kg en Broer - man - 37j - 1.80 Wat ? 21mg 4-HO-MET in tabletvorm Waar ? Thuis, met mijn broer, first timer! Gezien ik al een paar keer een trip gemaakt heb alleen, en ik andere mensen in een trip niet als prettig ervaar wou ik samen met mijn broer eens kijken of dat een verschil maakt. (Spoiler : yes it did ) 10:00 - Samen 1 pellet van 21mg ingenomen. Daarna hebben we wat zitten praten over koetjes en kalfjes. Mijn broer was toch een beetje nerveus voor de trip. Ik leg hem ondertussen uit wat er zoals kan gebeuren, wat hij kan ervaren etc⦠dat stelt hem gerust 10:20 - Blastoff! We beginnen beiden een zwaar gevoel te krijgen⦠de bekende euforie begint ook door te zetten. 11:00 - we reached the moon⦠we zetten beiden een hoofdtelefoon op, we hebben een andere muziekstijl. En we gaan hard. Met mijn ogen toe dans ik door de woonkamer, en ik zie de mooiste lichtshow die ik al ervaarde. Werkelijk prachtige fractalen en lichtelementen all over the place! Wow Zo nu en dan open ik mijn ogen en zie mijn broer genieten en dansen op zijn muziek⦠hij krijgt me in de gaten en gooit een dikke THUMBS UP! Heās loving it. 11:00 - 14:00 Ik ga wat samenvatten want het is echt teveel om neer te pennen : We hadden wat drankjes en fruit op tafel staan. En donkere chocolade. Bij het nemen van een stukje chocolade werd de tijd bij mij versneld na 1 beet. Alles vloog in sneltreinvaart voorbij! Om de zoveel tijd zetten we onze muziek uit, en praten we met elkaar. Erg interessant om te delen wat je ziet ⦠de tuin groeide uit tot een prachtig levende jungle, de vloer was bedekt met azteekse symbolen en radarwerkjes⦠Vreemde is, dat we hetzelfde zagen op dezelfde moment! Gedachtenstromen tijdens een gesprek zijn waanzin⦠hoe snel je denkt en hoeveel denkpatronen tegelijkertijd! Dit ervaren we ook allebei Muziek is zooooo belangrijk. Mijn broer kreeg emotionele uitingen, bij mij liep op een bepaald moment de stem en de instrumenten niet meer synchroon⦠ps : Riders on the storm kicks ass! Met blote voeten in het gras, luisteren naar muziek en omarmd worden door de natuur in de tuin. Dat was een heerlijk intens en verbonden moment. 14:00 - 18:00 We wandelen samen zonder muziek naar het bos, babbelen over alles wat in ons opkomt. Eens in het bos voelen we beiden de intense verbinding met de natuur. We zien ook weer dezelfde patronen op paddestoelen, bomen en bladeren terugkomen⦠erg vreemd die synchrone ervaring⦠Na een uurtje gaan we terug naar huis, we lachen met bordjes āprivewegā in het bos, omdat de natuur per definitie niet privĆ© kan zijn. Alles is in perspectief geplaatst en erg indrukwekkend qua gedachten. Na een avondmaal, choriatiki (Griekse salade) sluiten we de dag erg voldaan af⦠Conclusie : 4-HO-MET blijft een intense ervaring. Ik was blij dat ik met iemand er bij toch een goede trip kon ervaren. Al zonderden we ons wel af van elkaar met muziek om op bepaalde moment toch samen te komen. Erg mooi was dat. Ik voel wel dat ik dieper wil/kan gaan⦠de 1p-lsd in huis spreekt me nu wel aan, of 2x 21mg 4-HO-MET⦠In ieder geval : mijn broer en ik hebben afgesproken om elk seizoen te eren met een verbindende trip met de natuur⦠Ik voel de winter al komen"
"Foxy Methoxy zei: Even voor de beeldvorming, jullie hebben samen ƩƩn pellet Ɣ 21mg gedeeld? Of ieder ƩƩn pellet? Klik om te vergroten... Ieder 1 pellet!"
"Oh ja, ik zat eerder te denken aan 30mg. Oeps, zie nu dat ik idd 2x 21 vermeld in mijn post⦠ik was wellicht nog veel te optimistisch op dat moment š"