Leuk man! Lijkt mij heerlijk om zoiets met je broer te kunnen doen. Vond jij het qua effecten ook veel verschillen van truffels/paddos, aangezien het molecuul van 4-HO-MET erg op psylocibine lijkt?
Ieder 1 pellet!Even voor de beeldvorming, jullie hebben samen één pellet á 21mg gedeeld? Of ieder één pellet?
Thanks, die ga ik zeker eens bekijken!Ik denk dat 30mg inderdaad een mooie dosis is voor de volgende keer. Ook is de combinatie met 4-HO-MIPT een aanrader! Je ervaart dan iets meer headspace. Wat mij betreft maakt dit een trip compleet. Ik heb hier ook een tripreport over geschreven https://drugsforum.nl/threads/4-ho-mipt-4-ho-met-wauw.73707/#post-1820569
Het jammere is dat ik truffels nooit echt heb weten doorzetten. Ik kan dus helemaal niet vergelijken. Vermoedelijk waren mijn truffel ervaringen niet helemaal goed voorbereid. Ik maakte thee en lemontek, en had geen echte doorbraak. Daarnaast een olietje geprobeerd op een ceremonie, maar ook daar geen doorbraak.Leuk man! Lijkt mij heerlijk om zoiets met je broer te kunnen doen. Vond jij het qua effecten ook veel verschillen van truffels/paddos, aangezien het molecuul van 4-HO-MET erg op psylocibine lijkt?
Je kan gewoon een growkit kopen in de smartshop, is ook wel leuk om ze te zien groeien.paddo’s staan wel nog op de todo, maar kan er niet zo gemakkelijk aankomen.
Leuk report! Ik zou wel uitkijken met de dosis ineens opschroeven naar 2x 21mg. Boven de 40mg is het echt serieus trippen en dat kan best intens zijn.
Ja we hadden een ander tijdbesef ... mijn broer luistert vooral : The Cat Empire, King Tubby, tikken Jah Fakolu, Nightmares on wax, ...Welke muziek luisterden jullie? En hadden jullie bijvoorbeeld een ander besef van tijd dan de ander door de verschillende muziek?
Gaaf! Goede muzieksmaak heb je trouwensJa we hadden een ander tijdbesef ... mijn broer luistert vooral : The Cat Empire, King Tubby, tikken Jah Fakolu, Nightmares on wax, ...
Ik luister eerder een combinatie van 70's : Pink Floyd, The Doors, ... en Ethnic Deep House : Amentia (Miracle D'Hwange, topper!), Hraach, Elfenberg.
We hebben op een bepaald moment gewisseld van hoofdtelefoon, wat best wel intens was ... kan het niet uitleggen![]()
Ik heb redelijk ervaring met tripmiddelen en heb afgelopen zaterdag een halve van 21 mg. ingenomen. Niet op een nuchtere maag en begin van de avond nog 2 biertjes gedronken. Rond middernacht zo’n halfje in m’n mik en werd me toch aardig verrast door het effect. Plannen om te gaan stappen konden meteen in de ijskast. Binnenblijven en plaatjes draaien leek me een beter plan. Aardig wat visuals gehad en alleen met vinyl kunnen draaien want alles met een beeldscherm werd vloeibaar. Zelfs het lampje en strobe op de draaitafels werden een enorm fascinerend lichtspel.Oh ja, ik zat eerder te denken aan 30mg.
Oeps, zie nu dat ik idd 2x 21 vermeld in mijn post… ik was wellicht nog veel te optimistisch op dat moment 😂
Ja precies dit! Het is niet zo dat je maar 2x zo hard tript bij het nemen van 2x zoveel. Dus hou daar wel rekening mee ajb @CapitalCLeuk report! Ik zou wel uitkijken met de dosis ineens opschroeven naar 2x 21mg. Boven de 40mg is het echt serieus trippen en dat kan best intens zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."