#1
Wie ? CapitalC - Man - 40j - 1.79 - 86kg en Broer - man - 37j - 1.80
Wat ? 21mg 4-HO-MET in tabletvorm
Waar ? Thuis, met mijn broer, first timer!
Gezien ik al een paar keer een trip gemaakt heb alleen, en ik andere mensen in een trip niet als prettig ervaar wou ik samen met mijn broer eens kijken of dat een verschil maakt. (Spoiler : yes it did
)
10:00 - Samen 1 pellet van 21mg ingenomen. Daarna hebben we wat zitten praten over koetjes en kalfjes.
Mijn broer was toch een beetje nerveus voor de trip. Ik leg hem ondertussen uit wat er zoals kan gebeuren, wat hij kan ervaren etc… dat stelt hem gerust
10:20 - Blastoff! We beginnen beiden een zwaar gevoel te krijgen… de bekende euforie begint ook door te zetten.
11:00 - we reached the moon… we zetten beiden een hoofdtelefoon op, we hebben een andere muziekstijl. En we gaan hard. Met mijn ogen toe dans ik door de woonkamer, en ik zie de mooiste lichtshow die ik al ervaarde. Werkelijk prachtige fractalen en lichtelementen all over the place! Wow
Zo nu en dan open ik mijn ogen en zie mijn broer genieten en dansen op zijn muziek… hij krijgt me in de gaten en gooit een dikke THUMBS UP! He’s loving it.
11:00 - 14:00
Ik ga wat samenvatten want het is echt teveel om neer te pennen :
14:00 - 18:00
We wandelen samen zonder muziek naar het bos, babbelen over alles wat in ons opkomt. Eens in het bos voelen we beiden de intense verbinding met de natuur. We zien ook weer dezelfde patronen op paddestoelen, bomen en bladeren terugkomen… erg vreemd die synchrone ervaring…
Na een uurtje gaan we terug naar huis, we lachen met bordjes “priveweg” in het bos, omdat de natuur per definitie niet privé kan zijn. Alles is in perspectief geplaatst en erg indrukwekkend qua gedachten.
Na een avondmaal, choriatiki (Griekse salade) sluiten we de dag erg voldaan af…
Conclusie :
4-HO-MET blijft een intense ervaring. Ik was blij dat ik met iemand er bij toch een goede trip kon ervaren. Al zonderden we ons wel af van elkaar met muziek om op bepaalde moment toch samen te komen. Erg mooi was dat.
Ik voel wel dat ik dieper wil/kan gaan… de 1p-lsd in huis spreekt me nu wel aan, of 2x 21mg 4-HO-MET…
In ieder geval : mijn broer en ik hebben afgesproken om elk seizoen te eren met een verbindende trip met de natuur…
Ik voel de winter al komen![:)]()
Wat ? 21mg 4-HO-MET in tabletvorm
Waar ? Thuis, met mijn broer, first timer!
Gezien ik al een paar keer een trip gemaakt heb alleen, en ik andere mensen in een trip niet als prettig ervaar wou ik samen met mijn broer eens kijken of dat een verschil maakt. (Spoiler : yes it did
10:00 - Samen 1 pellet van 21mg ingenomen. Daarna hebben we wat zitten praten over koetjes en kalfjes.
Mijn broer was toch een beetje nerveus voor de trip. Ik leg hem ondertussen uit wat er zoals kan gebeuren, wat hij kan ervaren etc… dat stelt hem gerust
10:20 - Blastoff! We beginnen beiden een zwaar gevoel te krijgen… de bekende euforie begint ook door te zetten.
11:00 - we reached the moon… we zetten beiden een hoofdtelefoon op, we hebben een andere muziekstijl. En we gaan hard. Met mijn ogen toe dans ik door de woonkamer, en ik zie de mooiste lichtshow die ik al ervaarde. Werkelijk prachtige fractalen en lichtelementen all over the place! Wow
Zo nu en dan open ik mijn ogen en zie mijn broer genieten en dansen op zijn muziek… hij krijgt me in de gaten en gooit een dikke THUMBS UP! He’s loving it.
11:00 - 14:00
Ik ga wat samenvatten want het is echt teveel om neer te pennen :
- We hadden wat drankjes en fruit op tafel staan. En donkere chocolade. Bij het nemen van een stukje chocolade werd de tijd bij mij versneld na 1 beet. Alles vloog in sneltreinvaart voorbij!
- Om de zoveel tijd zetten we onze muziek uit, en praten we met elkaar. Erg interessant om te delen wat je ziet … de tuin groeide uit tot een prachtig levende jungle, de vloer was bedekt met azteekse symbolen en radarwerkjes… Vreemde is, dat we hetzelfde zagen op dezelfde moment!
- Gedachtenstromen tijdens een gesprek zijn waanzin… hoe snel je denkt en hoeveel denkpatronen tegelijkertijd! Dit ervaren we ook allebei
- Muziek is zooooo belangrijk. Mijn broer kreeg emotionele uitingen, bij mij liep op een bepaald moment de stem en de instrumenten niet meer synchroon… ps : Riders on the storm kicks ass!
- Met blote voeten in het gras, luisteren naar muziek en omarmd worden door de natuur in de tuin. Dat was een heerlijk intens en verbonden moment.
14:00 - 18:00
We wandelen samen zonder muziek naar het bos, babbelen over alles wat in ons opkomt. Eens in het bos voelen we beiden de intense verbinding met de natuur. We zien ook weer dezelfde patronen op paddestoelen, bomen en bladeren terugkomen… erg vreemd die synchrone ervaring…
Na een uurtje gaan we terug naar huis, we lachen met bordjes “priveweg” in het bos, omdat de natuur per definitie niet privé kan zijn. Alles is in perspectief geplaatst en erg indrukwekkend qua gedachten.
Na een avondmaal, choriatiki (Griekse salade) sluiten we de dag erg voldaan af…
Conclusie :
4-HO-MET blijft een intense ervaring. Ik was blij dat ik met iemand er bij toch een goede trip kon ervaren. Al zonderden we ons wel af van elkaar met muziek om op bepaalde moment toch samen te komen. Erg mooi was dat.
Ik voel wel dat ik dieper wil/kan gaan… de 1p-lsd in huis spreekt me nu wel aan, of 2x 21mg 4-HO-MET…
In ieder geval : mijn broer en ik hebben afgesproken om elk seizoen te eren met een verbindende trip met de natuur…
Ik voel de winter al komen