Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: 10 gram coke in 3 tot 5 weken is veel en vaak. Dan gaat je lichaam en brein op den duur protesteren. Je zegt je gebruik redelijk onder controle te hebben maar 5 gram per 3 tot 5 weken is behoorlijk veel hoor. Klik om te vergroten... Ik ga niet ontkennen dat het een aardig boven gemiddeld pakketje is. Ik moet er wel bij vermelden dat dit een uitzondering is. Vakantie, even lekker alleen, en ik vind het niet zo prettig om telkens een dealer te moeten bellen. Laten we zeggen dat ik er een dag of dertig mee doe. Dat is twee en half per week. Het is altijd teveel maar ik moet nogmaals benadrukken dat dit eens per twee jaar voorkomt. Maar ik waardeer je advies"
"AphexTwin zei: Dit klinkt acceptabel. Houd wel in de gaten dat je zulke grote aankopen niet stilaan meer en meer gaat doen en dat je jezelf niets wijs gaat maken. Dit heb je in 1e instantie zelf niet door. Klik om te vergroten... Ik weet het, desalniettemin een vriendelijk raad van je. Maar ik heb in de loop der jaren zo ontzettend veel mensen naar de klote zien gaan, dat ik zeker op m'n hoede ben. De meest stabiele figuren in de groep heb ik zien afglijden. Waar veel mensen het goedje als een must gaan zien, zie ik het nog steeds als een cadeautje aan mezelf. En je moet je zelf nooit te vaak cadeautjes geven want dan is de lol er af. Maar dat 'groot' inkopen doe ik omdat ik niet constant dat gekloot wil hebben met afspreken hier en daar. Dan maar in 1 keer goed, en dat kan zomaar een tijdje onaangeroerd blijven."
"Revolutionair zei: Een anderhalve gram goede pure coke in je eentje op een avond daar krijg je momenten bij met enorme hartkloppingen. Dat klinkt juist als pure coke. Klik om te vergroten... Oke, helder. Maar even theoretisch gezien: Stel dat het coke gehalte vrij laag is, wat is dan de meest logische verklaring? Speed? Cafeïne?"
"acht.zes zei: @Cantera Ik ben niet zo van het speculeren, meer van de feiten. ALs je had getest dan had je het geweten, je kan van je 10 gram toch best een 100 a 150 milligram missen? Klik om te vergroten... Dat klopt maar aangezien dit forum mede voor vragen is, dacht ik dat het geen kwaad kon om even te peilen.. En die testcentra.. Tja, weet je, ik ben daar eens binnen geweest met iemand en dan zit zo'n hele wachtruimte vol met mensen die hun spullen willen laten checken. Ik persoonlijk vind het geen prettig idee om daar 'bekenden' tegen het lijf aan te lopen. Heb de keer hiervoor wel een paar van die EZ testkits laten bezorgen maar daar klopte echt geen reet van. Mijn Xanax gaf de kleur aan van ontzettende goede coke."
"mdmaAndCoke zei: Als je al twijfelt of het aan de middelen waarmee het versneden is is je coke sowieso rotzooi. Maar dat proef/ruik je toch ? Iig wel als het met speed versneden is toch? Maar of dat ook je hartslag verhoogt ten opzichte van niet/nauwelijks versneden coke weet ik niet. Klik om te vergroten... Speed herken ik qua smaak of geur niet. ooit 1 keer gedaan, zo rond de middeleeuwen bij een thunderdome feest. En het 'ruik geval' met coke.. Tja.. Ooit extreem goede coke op de Antillen genomen, beter ga ik nooit meer krijgen. Maar het had weer niet echt die specifieke geur. Daarentegen ook weleens voor de aankoop even de geurtest gedaan en het had die authentieke sos geur. Maar bleek weer van een teleurstellende kwaliteit te zijn. En ja, het blok glinsterde ook nog eens geweldig. Trucje blijkbaar dat ik niet ken.."
"wonderalice zei: Wat voor antwoord denk je dat anderen hierop kunnen geven? Spijt, paniek? Dat hoort er ook bij in de comedown. Rustig aan met de (mega) voorraad zou ik zeggen Klik om te vergroten... Misschien dat iemand een versnijding middel kende dat een hoge hartslag zou geven, wellicht herkende iemand mijn ervaring. En qua voorraad zit t wel goed. Zoals ik al ergens boven aangaf: ik haal ‘veel’ omdat ik geen zin heb om van n dealer afhankelijk te zijn elke keer. En een kistje coke gaat hier net zo makkelijk voor weken de kast in zonder omkijken. Ben niet t type van ‘ het ligt er dus ik neem het’. Het is echt voor gelegenheden dat ik er eens zin in heb, of er visite komt die ik iets kan aanbieden. En mijn zin kan soms weken duren. Maar thx voor je goedbedoelde advies Welterusten!"
"Don_Juan zei: Nou zat ik vd week netflix te kijken, en daar ging het over coke in Rotterdam en omstreken. Een simpele test wat ze deden was een puntje coke in een goed doorzichtig glas water laten vallen, als de coke bijna instant zou oplossen in het water werd het als uitstekend bevonden. Is die test een beetje realistisch? Of lost een stof als lidocaine net zo snel op als coke in water? Nou was ik wel benieuwd of het echt werkt, en heb het met mijn geteste 78% coke uitgeprobeert. En inderdaad zodra de coke het water in valt lost het echt instant op! Had ik eerlijk gezegd niet zó snel verwacht. Iniedergeval weer genieten vanavond! Samen met een ijskoud coronatje. Klik om te vergroten... Het is geen waterdicht (ja leuke woordspeling) systeem om te checken maar meer een snelle en goedkope manier. De coke zou in principe moeten oplossen in een soort olie-achtig goedje dat binnen een tel verdwijnt."
"ketakoekjes zei: Bedoel je met olie-achtig een apolair goedje? Klik om te vergroten... Geen flauw idee wat apolair is, sorry ."
"WAZA zei: Hier is iemand dus zijn kilo aan het promoten? Klik om te vergroten... LOL.. Als je een kilo hebt liggen en je moet het aan de man zien te krijgen via een 'openbaar' forum, dan ben je toch echt ergens een verkeerde weg ingeslagen. Geloof dus niet dat dit zijn bedoeling is. Of misschien ben ik wel heel naïef.."
"Gewenning kan inderdaad al na een paar dagen (2 soms 3) intreden. Gaat absoluut sneller dan je denkt ( en zou willen). Wanneer ik eens in de zoveel tijd creatief wil/moet zijn ivm mijn job, dan haal ik weleens een gram of 5, soms meer. De eerste avond en de dag erna blijf ik zonder moeite wakker, voel me lekker in t holst van de nacht, werk heerlijk door en etenslust verdwijnt volkomen. Moet mezelf bijna dwingen om iets binnen te krijgen al is het maar een banaan. Zit in m'n euforische fase dan en er is een totale focus. het liefst ben ik dan ook effe 'kluizenaar'. Geen contact gewenst. Dag twee pak je al sneller bij maar dat euforische is niet meer zo ijzersterk aanwezig. Je voelt het wel maar het komt niet meer zo BAM binnen. Dan dag drie. Na de koffie een snuif, voel me oke maar de kick is zo goed als weg. dan ga ik gerust in een restaurant flink zitten eten savonds. De absolute focus is zo goed als verdwenen en eten kost me geen enkele moeite. 48 uur daarvoor wilde ik alleen zijn en een banaan was een flinke opgave. Op dat moment weet ik dat het verder opmaken van m'n voorraad eigenlijk zonde is. Na een goeie week maar weer eens proberen. Dus ja; de gewenning kan heel snel toeslaan."