Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik moet zoiets serieus nemen, maar bij het stukje over de helium mannetjes moest ik toch even lachen... dit neemt niet weg dat dit wel erg is dat dit kan gebeuren. Groetjess"
"Het blijft moeilijk"
"kaasbaas zei: CRYSTAL zei: Beetje laat, maar ik heb het geprobeerd! .. maar helaas had het geen effect. Klik om te vergroten... Hah weer wat geleerd, ik neem aan dat je ook geen negatieve effecten hebt gevoeld of buik pijn hebt gehad? Klik om te vergroten... Nergens last van gehad, maar ik moet er wel bij vermelden, dat alles heel moeilijk werkt bij mij.. hoe dit komt weet ik dan weer niet."
"Maar wat veranderd er precies qua gedrag en karakter? wat zijn de kenmerken? Want stel een maat van je neemt elke week pillen, veranderd hij volgens veel mensen die dicht bij hem staan. Maar: -is dit een moment opname? -is dit 5 jaar later nog steeds het geval?? -is het omdat jullie nooit wouden gebruiken, en nu gebruikt 1 maat er 3 per weekend.. dat je er anders over gaat denken? -wat is er precies veranderd? -Zie je langzaam herstel, of is het voorgoed verkloot?"
"luchtigtoetje zei: ik had op kerstavond en oud en nieuw (2 weken achter elkaar) in totaal 690mg genomen. Ik moet je zeggen, ik ben nu 12 dagen verder en ik voel me nog steeds af en toe vreemd. Dat geeft voor mij al aan dat elk weekend geen goed idee is. Klik om te vergroten... 12 Dagen vind ik wel lang.. vooral als je niet zo heel veel gebruikt Houden de mensen zich hier ook bezig met supplementen die de stoffen weer aanvullen? zoals Vitamines,5htp en dat soort dingen? overigens voor alle duidelijkheid probeer ik niet te beweren dat het niet slecht is om elke week mdma te nuttigen! .. maar ik denk wel dat mensen vaker naar de klote gaan, omdat ze geen respect hebben voor de noodsignalen die het lichaam afgeeft, en ze niet voldoende eten of geen moeite doen om de stoffen die ze verbruiken weer aan te vullen."
"TokoBali2 zei: k00k zei: XTC + Alcohol Klik om te vergroten... Lekker uitdrogen tot je door de ambulance wordt weggereden. Goeie tip, joh. Klik om te vergroten... Het is zelfs bewezen dat een beetje alcohol juist goed is in combinatie met mdma. T schijnt de hartslag op een wat beter tempo te houden.. maar dan gaat het ook maar om een biertje of 2 Kan de bron even niet vinden, als ik hem vindt plaats ik hem hier!"
"DamienDope zei: Het lijkt me logisch, aangezien XTC voor vasoconstrictie zorgt en alcohol het bloed verdunt, waardoor het hart minder hart hoeft te pompen. Klik om te vergroten... Ik heb het gevonden. Uit recent onderzoek van Glenn Dumont (Radboud Universiteit Nijmegen) blijkt, dat de cognitieve prestatie er weinig onder lijdt als iemand naast XTC ook alcohol of cannabis gebruikt. Ook blijkt uit het onderzoek dat XTC en alcohol samen zorgen voor minder potentieel gevaarlijke bijwerkingen (zoals hartslag- en temperatuurverhoging) dan XTC alléén. Als MDMA wordt gebruikt met cannabis, dan worden deze bijwerkingen juist versterkt. Verder blijkt dat de combinatie XTC-cannabis de prettige effecten van XTC versterkt."
"Bij 2C-B kan je rustig wat speed pakken, alleen is het effect dan weg... bij mij was dit tenminste het geval."
"Dat is geen plant om te trippen , alleen de Salvia Divinorum is daar geschikt voor."
"Het nadeel vind ik meer dat hij de ene keer wel lekker valt en de andere keer totaal niet , dus je kunt er eigenlijk nooit echt vanuit gaan dat je lekker gaat."