Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Torchic zei: Lijkt me slim! Heb je daar moeite mee? Klik om te vergroten... Het lukt me vrijwel nooit. Deze afgelopen 2 weken bizar veel gehad. Wel 25 gram alles bij elkaar."
"Kibo3 zei: @Travis777 hoe staat het ervoor kerel? Al wat weggezakt de plekken of in ieder geval je zorgen wat minder geworden? Klik om te vergroten... ja ze waren zeker weg. maar ik heb vandaag wel weer 3mmc gehad. En dit keer viel het mee."
"dit zijn de mijne op dit moment. Schrik er best wel erg van. kan amper nog lopen."
"HuisbaasBob zei: Krijg je geen ziekharde last van psychische bijwerkingen? Ik heb zelf een paar maanden flink doorgestoomd met a-PHP en na het stoppen enkele keren een kleine terugval maar dan was ik na een kwart gram alweer zo vreselijk gespannen en paranoia dat ik er echt 0 plezier van had Klik om te vergroten... Nee heb dit in het verleden wel gehad. maar nu gebruik ik veel meer en ik heb nergens last van."
""
"HuisbaasBob zei: Ah dat was het probleem dus, ik moest gewoon nog meer gebruiken Klik om te vergroten... het erge is dat het eigenlijk geen effect meer op me geeft. Wss serotonine op"
"HuisbaasBob zei: Is het grootste gedeelte niet noradrenaline en dopamine reuptake inhibitie? Klik om te vergroten... ik heb er geen verstand van."
"Torchic zei: Ziet er niet zo goed uit… Hoe was je intake vandaag? Heb nog aan je gedacht! Klik om te vergroten... Heee, ga over 2 weken de kliniek in. 🤲🏼"
"Bryex zei: Heee, ga over 2 weken de kliniek in. 🤲🏼 Klik om te vergroten... Duurde iets langer. Vanaf aankomende dinsdag ga ik voor 5 weken de kliniek in. Ben tering zenuwachtig ofzo."
"Heel naar"